pondělí 17. října 2016

Rozbalovačka č.31

Dnes tu pro vás mám jednu rozbalovačku, a jednu menší várečku knih, kterou jsem koupila na našem Milovickém bazaru.
Ten bazar jednou za čas shlédnu a knihy se tam vůbec neobjevují, přitom je u nás hodně čtenářů.
Ale ti zřejmě chodí jen do knihovny, proto jsem byla hodně překvapená, že jsem tam našla většinu jedné série, kterou jsem zrovna nutně chtěla a ještě za suprovou cenu.
Jen jsem si na ně musela měsíc počkat, protože paní se odstěhovala a k nám jezdila jednou za měsíc.
A jako na potvoru, jsem zapomněla, že má přijet, proto mě jednou ráno, když jsem ještě spala překvapil zvonek. Dlouho jsem v té posteli váhala jestli vstát. :-D
Zvědavost mě ale přemohla a ještě že tak, protože bych na ně musela čekat další měsíc.
No a balíček mám jako vždy z Knižního klubu. Už jsem je měla nějaký čas objednané, jenže sem tam měla knihu v předprodeji, jejíž vydání mi ale šouply na duben.
Byla to Nejchladnější dívka ve městě chladu, škoda no. :-(
Takže když mi volali, řekla jsem jim, že nechci čekat, tak ať mi to pošlou.
Zase, jako naschvál, mi odeslali knihu částečně bez dvou knih, které už neměli a nejdivnější na tom bylo, že jsem měla mít poštu zdarma a bylo mi naúčtováno 99kč. :-D Fakt divný, ale už mě to nebaví řešit.
Všimla jsem si, že u výprodejovek a ještě z předprodejovkou, která má vyjít za delší čas, je tam riziko, že mi něco bude v balíku chybět. Ještěže to nebyly knihy,který jsem moc chtěla. :-D
Tak nejdřív ty knihy z pátku? :-)

Paní je prodávala za 200kč, takže jsem po nich chňapla hned. Hlavně jsem na tu sérii koukala vážně vážně dlouho, pořád jsem váhala,i když byly ve výprodeji za hubičku. Jenže jsem nedávno viděla trailer k seriálu (nebo film?) a ten mě naprosto dostal. Ještě mi ale chybí dva díly....
Anotace: Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.
.........................................

Nakonec tu tedy mám ten trošku větší balík z buxu. :-D

Syn byl nedočkavější než já. :-D

Tady máme tu menší hromádku. :-D
Kdo nepozná kvůli blesku, tak to je Madam X, po té jsem už nějaký čas pokukovala, naštěstí jí jako všechny ostatní šouply do výprodeje. :-)
Tu druhou Apokalypsu šoupnu na nádro, protože kdo mě čte pravidelně, víte, že už ji doma mám. :-)
Jinak jsem fakt ráda, že mám konečně Modlitbu za matku, kterou mi jednou vyprodali. Po Richelle Mead jsem taky dlouho koukala a už mám od ní skoro všechny, až na Vampýrskou akademii, ale snad ji brzo budu mít taky. :-) Od Iny L. skupuji postupně všechny knihy, protože takový žánr miluju.
A zase jsem zjistila něco nemilého, Útěk do Virgin river je druhý díl a první nemám, to fakt naštve. :-D
Tajemství Katakomb 
Anotace: V temných katakombách hluboko pod povrchem římských ulic bloudí čtrnáctiletý Robert a hledá cestu ven. Avšak všechny chodby jsou si podobné, pokryté malbami lebek a záhadnými symboly. Vtom Robert narazí na čerstvé lidské stopy. A nejsou to jeho vlastní… Prastaré mýty a jejich záhadné souvislosti, římské legendy propojené s vikinskými dějinami, archeologické objevy s osudovými následky – Robert se často ocitá ve smrtelném nebezpečí, a to nejen v Itálii, ale i po návratu do Norska, pronásledován skupinou fanatických kněží… Napínavý mysteriózní thriller od norského autora bestsellerů Konec kruhu, Strážce úmluvy, Luciferovo evangelium a Nostradamova závěť.
Modlitba za matku
Anotace: Když se So-njo ztratí uprostřed davu na nástupišti metra v Soulu, pouští se ostatní členové rodiny do zoufalého pátrání po své matce. Čím hlouběji se do něj ale noří, tím více dlouho zamlčovaných rodinných tajemství i soukromých trápení se objevuje. A čím dál častěji si zbytek rodiny musí klást otázku, jak dobře vlastně tu, kterou nazývali „matka“, znali. Poetická románová mozaika, ve které se ve vyprávění střídají dcera, syn, otec a nakonec i „ztracená“ matka, je autentickým obrazem současného života v Koreji a nadčasovým příběhem rodinné lásky, jež byla v roce také 2011 oceněna prestižní Man Asian Literary Prize.
Původ
Anotace: Tajemství původu člověka zůstávalo po tisíciletí skryto. Teď hrozí, že jeho prozrazení povede k záhubě celého lidstva… Vědkyně NASA Lynn Edwardsová a její tým objeví v Antarktidě zmrzlé tělo – je staré patrně čtyřicet tisíc let, avšak oděné v moderním oblečení, a podle všeho je lidské. Nebo ne? Než o něm stihnou zjistit víc, někdo spáchá na výpravu atentát, jen Lynn vyvázne jako zázrakem živá. A odhodlaná zjistit pravdu – o obrazcích v Nazce, o Oblasti 51, o Atlantidě. A o tom, kdo žil na Zemi před námi a nepřestal po ní toužit… Poutavý, originální a napínavý konspirační thriller.
Obchodnice se zlatem
Anotace: Německo anno Domini 1485 Pro mladou židovku Leu je tento rok ve znamení samých katastrof. Její otec a starší bratr Samuel zahynou při pogromu a ona se od té chvíle musí vydávat za Samuela, aby zachránila dědictví po otci, a zajistila tak živobytí pro zbytek své rodiny. V této dvojroli jí hrozí mnohá nebezpečí, a to nejen ze strany křesťanů, ale i od jejích souvěrců, kteří chtějí „Samuela“ za každou cenu oženit. Lea se však zamiluje do záhadného Rolanda, jenž ji přiměje k víc než dobrodružné misi...
Věk X
Anotace: Když vyženeme bohy z našeho světa, jednou se stejně vrátí. A pomsta bude krutá.
V blíže neurčené budoucnosti se vinou náboženských extrémistů svět dostal nebezpečně blízko k samotné hranici zkázy. Následný vývoj událostí připravil velkou chvíli pro Justina Marche, detektiva se specializací na náboženské skupiny, který byl ovšem po zásadním profesním selhání poslán do exilu. Sám je překvapen, že dostává druhou šanci, a v doprovodu Mae Koskinenové se vrací do Republiky spojené severní Ameriky, aby tam splnil nejvýznamnější misi svého života.
Mae byla vychována jako příslušnice aristokratické kasty, ovšem nyní je členkou nejelitnější a nejděsivější jednotky v armádě. Vyniká nejen uměle vylepšenými schopnostmi a reflexy, ale také mrazivě dokonalou krásou, což je paralyzující kombinace – zejména pro samotného Justina.
Společně jsou nasazeni k případu série rituálních vražd a oba si brzy uvědomí, že je pátrání vystavilo strašlivému nebezpečí. Jak totiž jejich vyšetřování pokračuje, shlukují se kolem nich neznámí nepřátelé. Justinovi a Mae se brzy potvrdí neblahé tušení, že kdesi v neznámu se chystají k úderu tajemné mocné síly: vyčkávají na svou šanci zmocnit se vlády nad světem. A pokud se jim to podaří, lidé se stanou pouhými figurkami na šachovnici samozvaných bohů.
Smolný rok
Anotace: Pětačtyřicetiletá Ginny je přesvědčená, že je její rodina každých patnáct let stižena kletbou. Ona sama v patnácti otěhotněla a porodila dceru Lizu, jež ve svých patnácti udělala totéž. Teď uplynulo dalších patnáct let a obě svobodné matky, Ginny i Liza, s hrůzou čekají, kdy dospívající Mosey zopakuje stejný scénář. Tentokrát však kletba na rodinu dopadá nečekaným způsobem… Mrazivý román o matkách, které byly samy ještě dětmi, když rodily, dívčích přátelstvích, dávno ztracených i znovu nalezených láskách, zradě, zneužití a zklamání, nenávisti a žárlivosti. A především o rodině a pevných poutech, která vytváří.
Samotářka z Mill river
Anotace: River ve Vermontu je jedním z řady zapadlých městeček, ve kterých se zdánlivě nic neděje. Místní lidé žijí poklidným životem. Mezi nimi i vdova Mary McAllisterová, kterou však skoro nikdo nikdy neviděl. Zná ji snad jen místní blázen a zdravotní sestra… Její krásná vila, tyčící se na vršku nad městem, je polozapomenutým místem – o její obyvatelce místní mnoho neví a už po ní po těch dlouhých letech ani nepátrají. Teprve když se do města přistěhuje policista Kyle Hansen s dcerou Rowen, odhaluje se příběh tajemné ženy, pro niž se stali na celá desetiletí jediným spojením se světem pošta, postarší kněz se zvláštním zvykem krást lžičky a také okno v ložnici, které střeží život poklidného Mill River.
Kodex Camelot
Anotace: Jedné hvězdami prozářené letní noci vytrhne starce ve velšských horách ze sna dávné proroctví. Na druhé straně Atlantiku právě umírá americký starožitník na podlaze svého obchodu v kaluži krve vytékající z bodné rány. Zavražděnému někdo odcizil keltskou relikvii nesmírné ceny – případ proto dostává na starost zvláštní oddělení FBI pro náboženské, historické a nevysvětlitelné zločiny, kam před nedávnem nastoupila Mitzi Fallonová. Ta má za sebou už nejedno odhalení mysteriózních záhad (Odkaz Stonehenge, Tajemství Turínského plátna), avšak tento mimořádně dramatický případ ji dovede od současné americké vlády až k muži kdysi označenému za pouhý mýtus: králi Artušovi. Co když ale nebyl jen legendou?
Madam X
Anotace: Milostný román, rodinná sága i obraz bouřlivého politického klimatu ve viktoriánské době. Předestírá čtenáři skandální příběh Axie Muldoonové, dcery chudých irských vystěhovalců, která se stala neobyčejně úspěšnou porodní bábou. Živnost sice vzkvétá, ale mladá žena záhy zjistí, že správná cesta nemusí být vždy v souladu se zákony a že nelze spoléhat na muže, který říká: „Jen mi věř!“ A když se dostane do střetu s fanatickým zakladatelem Společnosti pro potírání hříchu, je nucena nasadit všechny síly i bohatství, aby zachránila sebe i svou rodinu.
Útěk do Virgin river
Anotace: Městečko Virgin River bičuje ten večer prudký ledový déšť. Dobrácký obr John „Pastor“ Middleton se právě chystá zavřít bar, protože v takovém nečase už určitě žádný host nepřijde, když se v něm najednou objeví vystrašená mladá žena s tříletým synkem v náručí. Bývalý mariňák nemá sice se ženami velké zkušenosti, ale hned pochopí, že Paige před někým utíká – je totiž samá modřina. John vezme ji i maličkého chlapce pod svou ochranu, brzy však pozná, že za touhou oba uprchlíky chránit je něco víc. Paige Lassiterová v něm probudila city, které ještě nikdy nezažil. Jenže pak se v městečku objeví Paigin násilnický manžel, a Johnovi je jasné, že musí jednat. Jestli ho totiž u námořní pěchoty něco naučili, pak určitě to, že za některé věci se vyplatí bojovat.
Apokalypsa 2
Anotace: Pokračování 1. dílu Apokalypsa
Novinář Petr Adam se probouzí v Dómu v Kolíně nad Rýnem – a nevzpomíná si, co se dělo v posledních dnech. Kolem něho se zvedá dlažba jako při zemětřesení, lidé začínají hořet. Započal čas Apokalypsy? Dokonce i papež Petr II., se zdá být posedlý démonem a pro odvrácení osudové hrozby nedělá nic. 
Poslední nadějí pro svět je záhadné tetování, které se náhle objevilo na Adamově těle. Jsou to pradávné kresby a symboly ukazující cestu k největším mystériím dějin lidstva. K původu zla.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já taky, jen musim honem přečíst knihy :-) Radši nejdřív čtu a pak koukám :-)

      Vymazat
  2. Pěkné kousky... Původ ti schvaluju :D Tajemství katakomb, Smolný rok a Kodex Camelot mám taky doma, ale ještě jsem se k nim nedostala :) Ale od Egelanda jsem četla předchozí sérii (na konci listopadu vyjde pátý díl, hurá! :)) a od Christera Odkaz Stonehenge (taky moc doporučuju), takže o jejich skvělosti a úžasnosti nepochybuji :)

    Vampýrskou akademii teď mají na Buxu ve výprodeji za 62,-, všechny díly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, takto se mi taky budou líbit :-D Jinak tu sérii od Egelanda mam taky, necelou ale mam, už bych měla konečně doplnit zbytek :-D

      Nedělej, ted nemůžu :-D

      Vymazat
  3. Nejvíc mě zaujala asi Apokalypsa. Těším se na recenze na Anděly, protože je mám už nějakou dobu doma, ale pořád se k nim ne a ne dostat. :D
    Pěkné přírůstky. :)

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :-D Taky tu mam nějaké série, na které se těším,ale dostat sek nim je něco :-D Je prostě moooc knih :-D

      Vymazat