čtvrtek 3. listopadu 2016

Rozbalovačka č. 36

Dnes pro vás mám trošku větší rozbalovačku, protože se mi to tu toho docela dost zase nastřádalo.
Ještě mi měla přijít jedna věc ( ne kniha , ale něco tomu blízké) , ale asi zítra a to už nevydržím. :-D
Nejdřív mi přišel nečekaný balíček. U Joty byla výzva pro recenzenty, tak jsem to zkusila bohužel nikdo neodepsal. O pár dní později ale zazvonil pošťák a co mi přišlo? Ten recenzák. Je to o jednom mým miláčkovi, takže mi z toho celý den hrabalo. :-D
Pak mi psala jedna naše česká autorka, jestli bych si nechtěla přečíst její knihu. Vůbec nevím kde na mě narazila, ale knihy vypadá fakt výborně. A aby to nebylo málo, pro radost mi přibalila ještě jednu.
A že mi to radost udělalo. :-)
Další knihou je výhra od CooBoo. Je to kniha, po které jsem těžce toužila, jenže už ji mám objednanou, takže skončí v soutěži, aby udělala radost i někomu jinému. 
A? Není to konec. :-D
Dále mi přišla další hodně očekávaná kniha a to od Omegy. Je to tak nádherná kniha, poslední dobou vydávají skvěle propracované knihy a i dějově krásné. :-)
Poslední kniha, co přišla dnes, je strašně obří a tlustá. Jako fakt pořádný macek, ale vybrala jsem si jí, protože autor je sázka na jistotu. :-)
Aspoň podle toho, co jsem četla na databázi.
Je jich zase kopec, ale nikam se nehoním. Mám zase krásné kousky, které si hodlám vychutnat. :-)

A co mi přišlo do Joty? No přece Doctor Who, Doctor Who. :-D A kdo za to může? No přece Doctor Who. :-D Takhle jsem jela celý den. A ještě takovým super hlasem. Já totiž muluju Doctora Who a je ostuda, že tohle je moje první kniha, musím to na narozky napravit. :-D
Anotace: Grál je jenom povídačka! Báchorka! Neexistuje ve tvém světě a nemůže existovat ani tady! Městský stát Varuz je na pokraji záhuby. Aurelián je posledním vévodou ve své linii, město se rozpadá a vojsko jeho nepřítele Konráda čeká v horách a chystá se vyrazit. Aurelián je připraven vsadit vše v jediné poslední bitvě. Když se tedy zjeví svatý muž „Doktor“, Aurelián jej požádá o požehnání. Ve Varuzu však není vše, jak se zdá. Městské stráže mají laserové meče a síně ozařují elektrická světla. Aureliánova milovaná žena Guena, spolu s jeho nejdůvěryhodnějším rytířem, zřejmě plánují převrat a Clara je rychle vtažena do jejich pletich... Podaří se Doktorovi zamezit válce? Bude Clara a její účast na spiknutí odhalena? Proč je Konrádův velvyslanec tak roztržitý? A kdo jsou ti prastaří, znavení rytíři, kteří dorazí do Veliké síně a tvrdí, že pátrají po Svatém grálu? "
..................................

Tyto dvě krásky mi zaslala Ivana Vostřáková. O autorce jsem vůbec neslyšela, ale anotace mě hodně nalákala, protože píše o tématu, které mě baví. :-)
Vysmátá koza
Anotace: Krásná a úspěšná modelka se probere uprostřed noci na zamčeném hřbitově. Nejprve se domnívá, že jde o skrytou kameru nebo hloupý vtip, ale postupně jí dochází, že všechno bude asi jinak. Coby neviditelný přízrak se stane nedobrovolným svědkem vraždy generálního ředitele nadnárodní korporace. Muž je v šoku z toho, že ho zákeřně zavraždila jeho krásná mladá manželka, které naprosto důvěřoval, a proto jako duch zůstane na zemi, aby jí překazil další plány. Společně s přízrakem modelky se vypraví na svůj vlastní pohřeb. Když zde modelka spatří jeho syna Radima z prvního manželství, okamžitě se do něj osudově zamiluje.
Kniha obdržela v roce 2016 cenu Miloslava Švandrlíka a stala se tak nejlepší humoristickou knihou vydanou v roce 2015.
Strašidla z Nerudovky
Anotace: Máte rádi tajemno a přitahují vás zákoutí staré Prahy? Rodina z Nerudovy ulice se na vlastní kůži přesvědčí, že poprosit v krajní nouzi o pomoc strašidla je sice účinné, ale vyžaduje to hodně silné nervy.
Bezhlaví rytíři zachraňující přepadenou dívku, středověká čarodějnice jako garde na vyhlášené diskotéce, rafinovaná povětrná ženština proti příliš vlezlé sekretářce.
Situaci navíc komplikují zvířecí mazlíčci, kteří si nedopatřením líznou zpackaného elixíru nesmrtelnosti a začnou do všeho mluvit.
Humorné strašidelné příběhy pro čtenáře všech věkových kategorií.
........................................

Když jsem ji rozbalila, vykřikla jsem radostí a to i když jsem o ní věděla. Instagram je totiž zlo, na něm jsem jí totiž objevila a posléze zjistila, že ji naštěstí budou vydávat i u nás. Je fakt krásně propracovaná, jen mě štve, že mi pošta natrhla obálku a je ťuklý růžek.
Anotace: Je rok 2575 a dvě korporace válčí o planetu, která je stěží víc než kusem ledu na okraji galaxie. Škoda že nikoho nenapadlo varovat její obyvatele. Když se ráno probudí uprostřed ohnivého pekla, Kady a Ezrovi nezbývá nic jiného než se přes celou planetu dostat na jediné bezpečné místo, kde proběhne evakuace.
............................

Cech objevitelů mám od Omegy. Je to kniha na půl s komiksem a to zpracování je dokonalý. :-)
A taky je to pěkný obr.
Anotace: Zlatý věk dobrodružných příběhů znovu ožívá s tímto skvěle ztvárněným a akčním příběhem, který kombinuje bravurní vyprávění ve stylu Kiplinga s nezaměnitelným stylem Tintinových dobrodružství.
Na pozadí konzervativního klubu gentlemanů ze starého světa funguje tajná organizace dobrodruhů, Spolek objevitelů, kteří neohroženě cestují do těch míst, kde světlo ustupuje do stínu, aby se zmocnili mýtu. Hledají tajemství skryté v pohořích, ztracené v pouštích, pohřbené na mořském dně a zamrzlé hluboko v ledu. Cílem je odhalit tajemství, které leží za hranicemi tohoto světa.
V prvním díle se Spolek snaží najít cestu do Shambhaly, ztraceného zlatého buddhistického města na pozadí první světové války. Budeme putovat krajem za severním polárním kruhem, mongolskou pouští, podzemními asijskými tunely až hluboko do Himaláje – teprve pak vydá legendární město své tajemství a cesta napříč zeměkoulí bude mít překvapivý konec.
...............................

Poslední dnešní balíček je z Dobrých knih. O téhle knize jsem jednou viděla mluvit Rodaw. Hledala jsem jí, všude ale beznadějně vyprodáno. Naštěstí se jí rozhodly zase vydat, proto jsem hned věděla, kterou chci. :-)
Takhle to není vidět, ale je to fakt obr, pak vyfotím na fb.
Anotace: Horor amerického autora je tentokrát inspirovaný tajemnými okolnostmi zániku polární výpravy sira Johna Franklina při hledání takzvané severozápadní cesty, které dodnes nebyly objasněny.
Výchozím bodem napínavého děje je říjen roku 1847, kdy u pobřeží Arktidy bezmocně spočívají dvě sesterské lodě anglického královského námořnictva, Erebus a Terror, pátrající po Franklinově výpravě, se zdecimovanou posádkou beznadějně zamrzlé v ledu. Námořníkům docházejí potraviny, většina jich onemocněla kurdějemi a hlavně jsou pronásledováni kromě nepřátelsky naladěných Eskymáků i záhadnými úkazy a přízrakem nořícím se z ledových hlubin, který usiluje nejen o jejich životy, ale i zdravý rozum. Snahy o vyproštění ztroskotávají, mužstvo ztrácí naději i trpělivost a pokusy o výstup na pevnou zem vedou nakonec za dramatických okolností k objevení pozůstatků výpravy Johna Franklina. Úděl obou výprav se tak naplní a přeživší členové splývají s domorodým kmenem. V pestré mozaice se prolínají četné retrospektivní pasáže se skutečnými historickými fakty a dohromady tvoří dramatický a barvitý příběh boje o přežití.

Četli jste něco? Nějaké rady a názory? Mimo teda léčení ze závislosti. :-D

7 komentářů:

  1. Pokud ti objednávku s Illuminae ještě nevyexpedovali, tak si ho nech vyměnit za něco jiného ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to je paperback, a já chci to krásné vydání v tvrdých deskách. :-D a hlavně aby pak ladil k druhýmu dílu :-D

      Vymazat
  2. Anotace na Vysmátou kozu vypadá zajímavě, děkuji za tip !
    Cech objevitelů jsem dneska dostala také. Máš pravdu,je to nádherný cvalík.
    Měj se krásně a užívej si obdržené knihy. :-)
    https://knihomoholka.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, nová kniha s Doctorem? Super! Píšu na seznam :)
    Cech objevitelů by na mě měl čekat doma, jsem na něj moc zvědavá!
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy vyzerajú veľmi dobre a zaujímavo, najmä predposledná kniha ma zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé knihy! Ráda bych si přečetla Illuminae :D Vídám ho snad všude :D

    OdpovědětVymazat