čtvrtek 24. listopadu 2016

Rozbalovačka č. 41

Myslela jsem si, že vám dnes ukážu víc balíčků, jenže se blíží vánoce a na poště je to hold už znát. :-D
Zásilkovna ale naštěstí nezklamala, takže tu mám dva balíčky. Jeden dorazil začátkem týdne a je to recenzák od Euromedia. Druhý je balíček z Baronetu. Měli výprodej a mě zaujalo strašně moc knih. Jenže hodně z nich byly xtý díly a ty ostatní by se blbě sháněli, takže jsem odolala a vzala si z výprodeje jen jednu. Ale to byla jedna z výprodeje, neodolala jsem u dvou novinek. Teda popravdě u více novinek, ale musela jsem se hodně držet. :-D
A ještě k tomu je jedna pro manžela. Poslední dobou začal číst taky, tak aby mu to nebylo líto, vzala jsem mu taky jednu knihu. Sama si ji pak ale také přečtu, protože jí mám ráda. 
Tak se na to jdeme podívat.

Syn mi zabavil baterky do foťáku, takže jsem po dlouhý době musela fotit mobilem.
Takže se omlouvám za tu strašnou kvalitu.

První je tedy balík z Euromedie.

Dostala jsem k recenzi tuto krásku. Už nějaký čas jsem ji vídala na stránkách KK, nikdy jsem se nemrkla víc,co je zač. Až když mi jí nabídly, tak jsem zjistila, že to vypadá na hodně dobrou knihu. :-)
Anotace: Hlavní hrdina Martin není právě nadšený, když u postele své umírající babičky potká ztělesněnou Smrt. Ta si přišla pro duši staré dámy a raduje se, že ji konečně někdo vidí a slyší. Jedním si je jistá: Jim dvěma s Martinem je předurčeno, aby se stali nejlepšími přáteli. Tenhle kluk je opravdu milý človíček. A mimochodem, nikdo vám s jistotou nezaručí, že se nedá umřít na nudu nebo na zlomené srdce…Martin si časem zvykne, že se Smrt vynoří vždycky ve chvíli, kdy se mu to nejméně hodí. Když však potká ženu, o níž tuší, že je to ta pravá, musí si položit rozhodující otázku: Má vůbec smysl žít, milovat a toužit po štěstí, když stejně všechno skončí smrtí?
Hořká i laskavá komedie oplývající nadsázkou a černým humorem.
...............................................

Druhý balíček, dnešní balíček je z Baronetu.

Knihy mají vždy krásně zabalené.

Tu jsou krásky. Vzdor jsem si vzala do série, jen škoda že neměli v akci i poslední Monument 14, ale snad bude brzo,at ho mám taky komplet.
Poté jsem neodolala Sirotkovi, už na ní koukám hodně dlouho a ta obálka je prostě neskutečná.
A Vetřelce jsem koupila manželovi k vánocům, jenže jsem slabá a už jí dostal. :-D
Sirotek č.8
Anotace: Sirotek č. 8 je poutavý román, inspirovaný skutečnými událostmi, o lidské schopnosti ubližovat – a milovat. Roku 1919 byla tehdy čtyřletá Rachel Rabinowitzová umístěna do židovského sirotčince pro nejmenší děti, v němž doktorka Solomonová prováděla experimenty na jeho chovancích. Doktorka Solomonová podrobila Rachel experimentální léčbě ozařováním rentgenovými paprsky. Díky ní si lékařka vysloužila odbornou reputaci, ale současně vystavila riziku zdraví holčičky. Nyní, v roce 1954, je Rachel zdravotní sestrou v domově pro židovské seniory, kam přichází již zestárlá doktorka Solomonová a stává se její pacientkou. Rachel si uvědomuje, jakou moc má nad nyní nemohoucí lékařkou, a podrobuje ji vlastnímu nebezpečnému experimentu. A dříve než skončí jedna noční služba, bude Rachel postavena před volbu mezi odpuštěním a pomstou... 

Vzdor
Anotace: Bea, Alina a Quinn jsou na útěku. Odstartovali povstání a byli nuceni odejít z kapsule, jediného místa, kde je dostatek kyslíku. Bea přišla o rodinu, Alina ztratila domov a Quinn výsadní postavení. Podaří se jim přežít v nebezpečné Divočině? Mohou dokončit revoluci, již začali? V patách jim je mladý voják ze Speciálních jednotek a jejich jedinou šancí je zůstat pohromadě, přestože je okolností nutí se rozdělit. Budoucnost lidstva je v ohrožení a tito čtyři mladí lidé se musí rozhodnout, kde leží jejich loajalita.

Vetřelci
Anotace: Přicházejí tiše, jako se za noci plížívá smrt. Jsou to dokonalí zabijáci. Jsou to vetřelci. A někteří lidé by za ně zaplatili víc než za cokoli jiného. Jenže pokus udělat z tak mocného stvoření zbraň je pro obyvatele Země velmi nebezpečná hra... První svazek The Complete Aliens Omnibus obsahuje Earth Hive Stevea Perryho, jeho Nightmare Asylum a The Female War, kterou napsal se svou dcerou Stephani Perry.
Tento svazek obsahuje díla vydaná samostatně: Hnízdo na Zemi, Královna, Stanice hrůzy

Četli jste něco? Nebo se na některou chystáte?. :-)

5 komentářů:

  1. Chystám se na Smrt a jiné vrcholy mého života :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajimalo by me, jak se cte Vetrelec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam zatím přečtený první díl z boxíku (taky od Baronetu) a na filmy samozřejmě nic nemá, ale i přesto je to krásně vše vykreslené a napsané. Prostě pořádný Vetřelec jak má byt. :-)

      Vymazat
  3. Jé, Smrt a jiné vrcholy mého života mi taky nedávno skončila v košíku, už se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat