pátek 4. listopadu 2016

Rozbalovačka č.37

Po dlouhé době mi přišlo něco jiného než kniha.
Je to ale knize hodně blízké, proto si to zaslouží rozbalovačku.
Toto jsem chtěla už hodně dlouho, pořád jsem se nedostala ke koupi, ale pak jsem narazila na tento nádherný, a prostě jsem ho musela mít.
Ještě si budu u paní před vánoci kupovat ve stylu Outlander, který má fakt nádherný.
Určitě vás zajímá o čem mluvím, tak se na to jdeme mrknout. :-)

Níže pak dám odkaz, kdyby jste se chtěli mrknout. :-)

Někomu už to možná dojde.

Ano, je to obal na knihu a obrázek je naprosto boží.

Dokonce má i cancourek na založení knihy. :-)

Pokud se vám líbí a chcete se mrknout na další práci Likaf, můžete zde.

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Může být i bez :-D Ale já si je poslední dobou oblíbila :-D

      Vymazat
  2. Cancourky jsou super, nemusím pak hledat záložku :). Jinak obal je moooc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díííky, jsem ráda, že jste spokojená :-)

    OdpovědětVymazat