středa 9. listopadu 2016

Rozbalovačka č.38

Jelikož tu mám zase více knih, tak nebude klasická rozbalovačka, ale jen fotky knih, aby to nebylo moc dlouhý. :-)
Jako první tu je balík z Albatrosu, kde mi manžel objednal jeden z dárků k vánocům a jelikož to nevydržel, dal mi ho hned včera. V Albatrosu mají ještě akci, takže jsem k tomu dostala knihu zdarma.
Další balíček byla výhra od autorky Blanky Svobodové a moc velkou radost mi udělalo i věnování.
S výhrou mi pošťačka přinesla ještě balík od Nakladatelství Leda.
Psala jsem si o jednu knihu, ale byla mi nabídnuta ještě jedna novinka, na kterou jsem měla také zálusk.
A jako poslední mi odpoledne přivez balíkář balík z nakladatelství Moba.
Původně jsem si v konkurzu chtěla vybrat jen jednu knihu, ale zaujala mě ještě jedna,takže došli dvě. :-D
Tak se jdeme na to mrknout.

Jako první teda vidíte můj předčasný dárek k vánocům od manžela. Není to jedna kniha, ale rovnou celá série. Tyhle knihy jsem chtěla už strašně dlouho, takže když manžel požádal o seznam k vánocům, musela jsem je tam napsat. :-D
Anotace: Chicago, budoucnost. Obyvatelé města, které obklopuje jen močál a obepíná ostnatý drát, jsou rozděleni do pěti frakcí. Beatrice je čerstvých šestnáct a přišel čas vybrat, do které frakce chce patřit, které ctnosti se chce na celý život odevzdat. Překvapivé rozhodnutí, osudová láska a nebezpečí. To všechno v jednom boxu. A navíc příběhy z pohledu Čtyřky
.............................
Další kniha je ta,která byla od Albatrosu zdarma. Od autorky jsem myslím ještě nic nečetla, takže jsem zvědavá. :-)
Anotace: První z novel je příběhem dvou kamarádek z vysoké školy, z nichž jedna žije v Londýně a druhá v Praze. Jana nemůže dýchat ve svazku s dominantním mužem s tradičními představami o úloze ženy, Karla je rozvedená a udržuje vztah s mladším mužem, jehož nároky na vztah narážejí na její touhu po svobodě a samostatnosti. Druhá novela vypráví o dvou sestrách, z nichž jedné, ženě podnikatele, se rozpadne manželství a ona bojuje o děti, druhá se zamiluje do ženatého muže...
...................

Další knihou je výhra, která mi udělala velkou radost. Mám ráda naše autory, takže jsem vždy hodně šťastná,když se mi nějaká kniha dostane do ruky. :-)
Anotace: Spoločný život – dva rôzne pohľady na všetko. Ona plus on rovná sa ono? Doteraz bezdetný pár, ktorý má jasno, čo od života chce. Na prvý pohľad prežívajú pohodlné a pekné partnerstvo. Všetko je dané, osudové, nalinkované. Avšak všetko len do času... Skutočný príbeh, kde sa miešajú partnerské uhly pohľadu, pravdy, polopravdy, vízie, sny a omyly, ktoré vyústia v tragédiu, ktorá mení ľudské osudy. Príbeh bez príkras, príbeh s radosťami i starosťami všedných dní. Bez recenzie! Nudisticky obnažený – až na dreň, dreň života.
................................

Další radostí dnešního dne jsou recenzáky od nakladatelství Leda.
Vybrala jsem si knihu Červený stan a byla mi nabídnuta kniha V mlze, tak neberte to že jo? :-D
Jinak teď mi došlo, že od autorky stanu už doma jednu knihu mám a to Po noci přijde den.
Červený stan
Anotace: Ve Starém zákonu, svatém textu plném osudových dramat, drsného humoru i mocných emocí, zarazí současného čtenáře nezvyklá stručnost nedopovězených příběhů slavných hrdinů. Zápletka je tu vlastně druhotná. Hlavní pozornost se věnuje morálním konfliktům primitivní kmenové tradice a lidským vášním, neboť divoký a vzpurný národ kočovníků teprve vychází na cestu.
Uhrančivý román Anity Diamantové, odbornice na židovské rituály, nás uvádí do života rozsáhlé rodiny patriarchy Jákoba, která čítá dvě manželky a dvě konkubíny, dvanáct synů (zakladatelů izraelských kmenů) a jedinou dceru Dínu. Dína – milovaná dědička rázné matky Ley, přičinlivá učednice porodní báby a pozorná posluchačka hovorů, jež vedou místní ženy v červeném stanu vyhrazeném pro jejich porodní a „nečisté“ dny – líčí svou zkušenost s krutou morálkou vlastního kmene. Ta vede i k dívčině tragédii a útěku do Egypta poté, co se příbuzní krvavě pomstili za Díninu náklonnost k šekemskému princi.
Syrové erotické drama o lásce, zradě a ženské touze nevymizet z dějin ožilo v podání americkožidovské autorky s takovou naléhavostí, že kniha obletěla svět a dočkala se i filmového zpracování.
V mlze
Anotace: Z VÝLETU NA OPOUŠTĚNÝ OSTROV…
Prázdninový výlet zavede Gretu, Alexe a čtyřletou Smillu přes jezero Maran (Přízrak) – opředené mýty a záhadami – na malý opuštěný ostrov. Alex s dcerou se vydají mezi stromy, Greta se v zasněné náladě zdrží na pobřeží…, a když se manžel s dcerou nevracejí, vydá se za nimi: určitě se zabrali do hry a zapomněli na čas. Volá je a horečně prohledává ostrov, je to ale marné.
…SE VRÁTILA JENOM ONA
Greta se zoufale potřebuje dovolat Alexovi, aby se ujistila, že jsou se Smillou v pořádku, a kdyby se neozval, musí zavolat policii. Jenomže její mobil v loďce není. Až po návratu do chaty ho najde schovaný pod pokrývkou. Dala ho tam ona, nebo někdo jiný? Ale kdo a proč? Během policejního pátrání před ní vyvstávají naléhavé výjevy z minulosti a začne ji trápit otázka, jestli to, co dosud považovala za skutečnost, není jen obratně vymyšlená lež. A jakou roli v celém dramatu hraje ona sama? Existuje souvislost mezi zmizením Alexe a Smilly a tím, co se stalo onoho večera před mnoha lety, kdy přišel o život Gretin otec? Kdo byla neznámá žena, která se zjevila u jejich chaty tu noc před zmizením?
A najdou vůbec Alexe a Smillu?
V mlze je psychologický thriller, kde nikdo není tím, za koho jej zprvu pokládáme, a nic není tak, jak se to zpočátku jeví.
Temné tóny atmosféry románu, charakteristické pro severské thrillery, se snoubí s pronikavou psychologií v dokonalé podobě, která předjímá velký úspěch. (Libretto Reviews)
.........................

Poslední balíček co mi dnes přišel byl od Moby.
V konkurzu mi šlo o jednu knihu, po které mé srdce toužilo, protože jsem si autora oblíbila.
Jenže jako naschvál byl v době, kdy jsem byla v Praze. Díky kamarádce blogerce jsem o ní ale nepřišla, takže už mám dárek pro ní připravený v košíku. Dost mi pomáhá, takže si to zaslouží. :-)
A když budou ty vánoce. :-D
Je to Sběratel mušlí, takže teď mám od autora všechny knihy a doufám, že v budoucnu další přibudou. Tu druhou jsem tam zastihla ještě odpo což jsem nechápala, když má tak lákavou anotaci. Tím líp pro mě. :-D
Sběratel mušlí
Anotace: Autor zavádí čtenáře na africké pobřeží i na předměstí Ohia, ukazuje předstíranou pompéznost i boj o přežití v divočině, hojnost přírody i její divokou sílu. Slepý hrdina titulní povídky tráví dny procházkami po plážích Keni s německým ovčákem po boku a probírá se zrnky písku. Mimo něj jsou tu pozorovatelé velryb a rybáři, lovci a mystici, zachycení v určitých okamžicích svých životů. Doerr jako přirozený vypravěč zkoumá lidská dilemata ve všech podobách – touhu, zármutek, nerozhodnost, zlomené srdce i pomalé zotavování.
Rukavičky smrti
Anotace: V pozdním létě přijíždí anglická inspektorka Elen Jollyová ve společnosti své dcery Oli a jejího přítele Olivera do sicilského Trapani, aby se zde zotavila z pracovního úrazu. Oliver však bez vysvětlení zmizí. Ve stejnou dobu se v anglickém Milton Keynes vytratí ze života partner i jiné ženě. Snaha nalézt pravdu a odhalit pozadí událostí přivede Elen kromě Sicílie a Anglie i do Česka. Jakou souvislost s tím vším mají lidské pozůstatky nalezené v bizarním úkrytu?

Knih je dost, tak jsem zvědavá na názory. :-)


8 komentářů:

  1. Všechny knihy vypadají opravdu dobře! Jedna radost :) Trochu vám závidím tu sérii, také jsem už po těch knížkách několikrát koukala. Moc pěkný dárek :)
    http://podmrakem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel koupil v albatrosu s kuponem, takže cena byla prý fakt krásná :-) a na Kuponce pořád je platný kupon :-)

      Vymazat
  2. Pozdravuj manžela :) má skvělý vkus na dárky!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky! Jeden lepší než druhý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne prírastky! Prajem príjemné čítanie, hlavne teraz počas tých zimných večerov. Divergencia je moja srdcovka. Manžel má dobrý vkus. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mlha vypadá parádně a jinak všem závidím balíček od Moba, já stale nic :/
    Katy

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké přírůstky :-) V mlze mi také přišlo a už jsem se začetla a vypadá to hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat