pátek 11. listopadu 2016

Rozbalovačka č.39

Dnes tu jsem s dalším hotovým šílenstvím.
Včera mi přišli tři balíčky a dnes jsem si vyzvedla ze zásilkovny dva.
Včera mě pošťačka zaskočila balíčkem na dobírku. Úplně jsem zapomněla, že jsem si na databázi knih koupila knihu. Nejhorší na tom ale je, že jsem si ji koupila den předem. Hodně rychle jsem na to zapomněla. Mam toho poslední dobou asi moc. :-D
Odpoledne mi přivezl vysmátý balíkář dva recenzní výtisky. A proč vysmátý? Já jsem těma knížkama tady prostě vyhlášená, takže si ze mě dělají srandičky. :-D
A dnes jsem si vyzvedla ze zásilkovny balíčky, který mi přišly jako vždy z Knižního klubu, ale bacha, malý balíčky. Jeden tam byl už týden a objednaný byl už fakt dlouho. Dokonce jsem s ním počítala až někdy v prosinci, ale kniha v něm vyšla dřív.
Druhý balíček je byl taky nějaký měsíc objednaný a byly v něm knihy do sérií, které teď už mám konečně komplet.
Tak se jdeme na to postupně mrknout. :-)

Jak první mi včera přišla tato kráska.Už jí sháním pěkně dlouho a najednou z ničeho nic jsem měla ve schránce mail z databáze jestli ji nechci a ještě za krásnou cenu. Konečně mam všechny knihy od autorky. :-)
Anotace: Román o lásce, válce a zrození Ameriky
Historický román se odehrává v 50. a 60. letech 18. století, kdy během sedmileté války vyvrcholil boj Britů a Francouzů o nadvládu nad územím Severní Ameriky.
Mír mezi oběma soupeřícími velmocemi, který byl uzavřen v roce 1748, porušil po šesti letech ozbrojený konflikt v údolí řeky Ohio, kde oddíl virginské domobrany pod vedením mladého plukovníka George Washingtona s pomocí Irokézů zlikvidoval průzkumnou jednotku Francouzů. Incident zahájil další nelítostné střety ještě před oficiálním vyhlášením války roku 1756. Francouzští i britští kolonisté s podporou Evropy a s využitím zkušeností příslušníků různých indiánských kmenů se střídavými úspěchy bojovali, aby rozšířili svá teritoria na západ. Dobytí Québeku v září roku 1759 a o rok později Montrealu ukončilo koloniální panství Francie v Severní Americe. Na pozadí těchto dramatických událostí sleduje autorka osudy autentických vládních i vojenských představitelů i fiktivních postav farmářů, obchodníků, duchovních, Indiánů i černých otroků v prostředí Nové Francie a provincií New York a Ohio. Děj poutavého románu, vycházejícího ze studia historické literatury, je soustředěn na zálesáka Quetina Halea, na jeho přítele míšence Cormaka Sheu a půvabnou mladou dívku, putující do kláštera v Québeku.
...............................................

Další kniha která mi přišla byl recenzní výtisk z Alpressu. Tenhle měsíc mě zaujala tato kniha, tak jsem na ní moc zvědavá. :-)
Anotace: 
Portrét starověké Číny – kde láska, ambice a věrnost mohou znamenat život i smrt – a ženy, která říši neochvějně vládla. Jako konkubína dostává Mei jednu tvrdou lekci za druhou, přesto jí svitne jiskřička naděje na splnění pozoruhodné věštby. Když potom palác rozdělí vzpoura, zamilovaná Mei dá v sázku příliš mnoho.
.............................................

Další balíček přišel od Omegy. Poslední dobou vydávají fakt krásné knihy, takže je to těžké odolat. :-D
Anotace: Je rok 2053 a kvůli změně klimatu jsou na Zemi miliardy bezdomovců a hladovějících – snadná kořist pro pandemie, které zaplavují celý svět. A jsou to žně pro násilné gangy a bandy pašeráků lidí, kteří živoří v rozpadajícím se světě, kde vládne "královna Smrt". Svět otce se změnil v peklo před dvěma lety. Jeho čtyřletá dcera se ztratila, když chvíli nedával pozor. Okamžiky před jejím zmizením se mu neustále dokola honí v hlavě. Ale policie nemá zájem; kdo by se dnes ještě staral o nějaké ztracené dítě? Všechno je to na něm, musí ji najít sám.
.................................

Pokračujeme balíčkem z Knižního klubu, kde jsou výjimečně jen dvě knihy, což je divný, ale nemůže hold být stále posvícení. :-D I když, ještě není konec měsíce.... :-D
Slavičí píseň jsem chtěla už hodně dlouho a původně místo ní měl přijít závěr Páté vlny. Jenže když jsem jí vyhrála,tak jsem to vyměnila. No a Třpytný dvůr vypadá prostě neodolatelně.
Slavičí píseň
Anotace: Láska si nikdy nevybírá – najednou se odnikud vynoří ve chvíli, kdy ji nejméně čekáme, a usídlí se v našich srdcích. Přichází sama, nehledaná, nečekaná, nežádaná…
Uprostřed masakru bitvy o Gallipoli se setkávají britská zdravotní sestra Claire Nightingalová a australský voják Jamie Wren. Navzdory hrůzám, které se kolem nich dějí, mezi nimi vzplane láska. Jenže jejich románek má krátké trvání, protože válka jejich cesty na dlouhou dobu rozdělí…
Když je konečně nastolen mír, Claire nemá tušení, kde a jak začít Jamieho hledat. Přežil? Nebo ve válce padl? Claire má v rukou dopis, který by měla po válce předat rodině padlého tureckého vojáka, s nímž se Jamie setkal v bitvě o Gallipoli. Může ji tenhle kus papíru dovést ke své lásce? Může být vodítkem, kde Jamieho hledat? Cesta ji zavede až do Istanbulu, kde se setkává s charismatickým otcem padlého tureckého vojáka. A přesto, že se tomu oba brání, je vzájemná přitažlivost nepopiratelná.
Příběh plný smutku a hrdinství, lásky a touhy… Kdo bude ten, který nakonec získá Claiřino srdce?

Třpytný dvůr
Anotace: Třpytný dvůr: škola a zároveň výnosný podnik. Přicházejí sem chudé dívky z celého Osfridu, aby se zdokonalily ve finesách společenského chování. Jedině tak budou moci uzavřít sňatek s bohatým a mocným mužem z Adorie, Nového světa.
Hraběnka Adelaide se tomuto pravidlu vymyká, ta už díky svému původu vybrané způsoby ovládá. Přesto přichází do Třpytného dvora přestrojená za služku, aby později mohla v Adorii začít nový život. Daří se jí utajit svou identitu před všemi, jen ne před okouzlujícím Cedrikem Thornem, synem bohatého majitele Třpytného dvora.
Když Adelaide zjistí, že také Cedric skrývá velmi nebezpečné tajemství, společně vymyslí plán, jak z jejího podvodu vytěžit maximum. Komplikace na sebe ale nenechají dlouho čekat – nejprve je třeba překonat zrádné moře mezi Osfridem a Adorií, kde pak Adelaide padne do oka budoucímu guvernérovi. A jako by to všechno nestačilo, mezi Adelaide a Cedrikem to pořádně jiskří – a pokud toto jiskření přeroste v plamen, hrozí Třpytnému dvoru skandál a oni dva budou vyhnáni do divoké nezmapované země...
...................................

No a na závěr tu mám dva závěrečné díly do dvou sérií. Zase balíček z Knižního klubu. Na Mechanickou princeznu jsem čekala opravdu dlouho, protože jsem se zařekla, že nebudu sérii číst, dokud nebudu mít všechny díly. Takže KONEČNĚ. A Rozkaz zabít je prequel mé milované série. Mám strach z toho, že to zas budu mít přečtené rychle a že už bude definitivní konec. :-(
Mechanická princezna
Anotace: V magickém podsvětí viktoriánského Londýna našla Tessa Greyová domov, kde se konečně cítí v bezpečí. To se však brzy ukáže jako pomíjivé, když Institut, který Tessu a další lovce stínů sdružuje, začíná být ohrožován intrikami a zradou. Po fiasku s Mortmainem, kterému se podařilo uprchnout, se představená Institutu Charlotte Branwellová ocitá v prekérní situaci. Situace využije její odvěký rival Benedict Lightwood a požaduje funkci pro sebe. Charlotte dostane ultimátum: pokud se jí do čtrnácti dnů nepodaří Mortmaina vypátrat, vedení Institutu připadne Lightwoodovi.
Jem, Will a Tessa něco takového nehodlají dopustit a usilovně se snaží získat informace. Pátrání je zavede až do Yorkshiru a podaří se jim zjistit, že Mortmainova nenávist vůči lovcům stínů je velmi osobní. Willa čeká ošklivé odhalení – Mortmain ohrožuje jeho rodinu. Ze zoufalství svěří čaroději Magnusovi své tajemství a žádá jej o pomoc. Tessa se mezitím sbližuje s Jemem, ale nedokáže potlačit ani city k Willovi, ačkoli jí tolik ublížil. A zatímco všichni pátrají po Mortmainovi, netuší, že se pod střechou londýnského Institutu skrývá další špeh.

Rozkaz zabít
Anotace: Prequel úspěšné sci-fi série „Labyrint“. Ještě předtím, než byl ustaven ZLOSIN, ještě předtím, než Thomas vstoupil do labyrintu, zasáhly Zemi sluneční erupce a propukla nemoc, se kterou se lidstvo dosud nesetkalo. Mark a Trina přežili erupce, ale to se ukázalo jen jako rozcvička před hrůzami, které je čekají. Nemoc, která se projevuje agresí a šílenstvím, zachvacuje postupně celý kontinent, a nikdo neví, odkud se strašlivý virus vzal. Panují pochybnosti, že v tom mohl být něčí zvrácený zájem… Mark a Trina jsou přesvědčeni, že existuje způsob, jak zachránit ty, které nemoc ještě nezničila. Jejich cesta za lékem na erupci je ale trnitá. V zdevastovaném světě má každý svou cenu, a oni by byli nejcennější jako mrtví...

Tak to je vše, ale jen na nějaký čas, protože v KK mám ještě něco objednáno. :-D
Jinak zase jsem neudělala klasickou rozbalovačku, protože bylo zase víc balíčků a bylo by to zbytečně moc dlouhé. :-) 
Jestli jste něco z toho četli, budu ráda za komentáře. :-)

7 komentářů:

  1. Ty teda opravdu netroškaříš :)) Užij si je všechny, ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné přírustky, hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je pecka! Všetky vyzerajú super! Pekne si ich vychutnaj! Palác zářícího měcíce ma vážne zaujal, som zvedavá na recenziu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujala Mechanická princezna a Rozkaz zabít. :) Pěkné přírůstky, užij si čtení :)
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
  5. Na Mechanickou princeznu a celkově na tu sérii se chystám :)
    Jinak mě ještě zaujala ta Plantáž z databáze :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat