pátek 25. listopadu 2016

Rozbalovačka č.42

Dnes jsem měla dvojnásobnou obří radost. Přišla mi výhra od Šárky, na jejímž blogu byla soutěž.
Nejenže mi přišla výhra, ale i plno dárečků.
A druhý balík mi přišel od nakladatelství Jota.
Blogeři dostali k vánocům slevu, tak jsem se jí rozhodla využít.
Pak mi ale přišel mail z pošty a psali, že dobírka je 0kč, což mi bylo divný, ale řikala jsem si, že to před vánoci asi blbne. I když jsem tajně doufala, že bych fakt nic neplatila. :-D
Dnes přijela pošta a já fakt nic neplatila, takže když jsem rozbalovala, normálně mě to rozbrečelo. Takovou jsem měla radost. A protože jsem ušetřila, objednala jsem si u nich ještě knihu, kterou jsem si nevzala, protože jsem na to už neměla. Popravdě bych chtěla ještě celou sérii Mistress of the Art of death od Franklinové, jenže už fakt nekradu, tak někdy příště. :-)

Nejdřív se mrkneme co jsem vyhrála. :-)

Při prvním pohledu jsem se radovala, že je to nějaké naducané. :-D

Bylo to proto, že mi přišlo hodně dárečků, který mi udělali obrovskou radost. Hlavně čaje a protože to přišlo, zrovna když jsem si dělala snídani, tak jsem jeden rovnou zkusila. :-D Díky Šáry za nové tipy na čaje, jsou luxusní. :-)
A samotná kniha je nádherná, i když trošku smutné téma, ale já mám takové knihy ráda.
Anotace: Každý si zaslouží zažít něco dobrého. Alespoň jednou v životě. Tři roky a osm měsíců žije devítiletý Felix v odlehlém katolickém sirotčinci v horách, ačkoli není katolického vyznání. Jeho rodiče nejsou mrtví. Přivedli ho k matce Mince, představené jeptišek, aby se měl dobře. A určitě si pro něj brzy přijdou, jak Felix věří, jen co vyřeší potíže, které mají se svým knihkupectvím. Protože židovští knihkupci to mají v Polsku roku 1942 těžké. Jak moc, to Felix pochopí, až když se v sirotčinci objeví muži s podivnými páskami na rukávech a začnou vyhazovat a pálit knihy z místní knihovny. Felix uteče, aby našel rodiče a před těmi muži je varoval. Cestou zachrání z hořícího domu malou Zeldu, jejíž rodina byla zavražděna, a pomalu mu dochází, co mají tihle spalovači knih za lubem. A co to znamená pro něj, Zeldu a všechny ostatní Židy. Morris Gleitzman líčí v prvním dílu z čtyřdílné řady život v okupovaném Polsku z dětsky naivní perspektivy malého hrdiny, jeho výpověď je však o to silnější.
................................................

Druhý a poslední, je moje objednávka z Joty.

Mám ráda edičáky, takže zase toužím po pár nových knihách. :-D

Kod mě sleduje, tak ví, že jsem dostala k recenzi pátý díl Doctora Who a že ho prostě miluji. Takže když Jota nadělila blogerům slevu, tak jsem se rozhodla dokoupit ostatní díly. Jen jsem si už nevzala 11 doktorů, ale ty už jsou objednaný. :-) Opravdu moc děkuji Jotě, že mi knihy věnovali. Něco takového jsem opravdu nečekala. Jsou nádherný a už se na ně těším. :-)
Dálecká generace
Anotace: Výsluní 349 je jedním z nesčetného množství světů Dalecké nadace, která poskytuje domov miliardám humanoidů v nesnázích. Doctor, nedůvěřivý ke všem světům, v nichž jsou Daleci zdánlivou silou dobra, se vypravuje na Výsluní 349, aby odhalil pravdivý stav věcí. Jeho pátrání je brzy ohroženo, neboť se ocitá před soudem, tváří v tvář takzvanému "daleckému advokátovi". Doctor však ví, že Daleci spřádají mimořádně nebezpečný plán a je třeba je zastavit. Podaří se mu o jejich zlovolných úmyslech přesvědčit tamní obyvatele, kteří už celou generaci žijí ve světle dalecké shovívavosti? Uspěje dostatečně rychle? Vždyť na jiné nadační planetě archeologové právě objevili tu nejničivější technologii ve vesmíru...
Závoj smutku
Anotace: Britský kultovní seriál Doctor Who se zapsal do Guinessovy knihy rekordů jako nejdéle vysílaný televizní sci-fi seriál. Dočkal se uvedení na českých obrazovkách a nyní přichází v knižní podobě.
Vydejte se na cestu spolu s tajemným humanoidním mimozemšťanem, který si říká Doktor a cestuje časoprostorem ve své vesmírné lodi TARDIS. Závoj smutku nás přenáší do dob dávno minulých – je 23. listopad 1963, den po zabití Johna F. Kennedyho. Tváře mrtvých se noří odevšad, začínají mluvit a křičet… a cpát se do našeho světa. Dokáže se Doktor ponořit do svého smutku, aby zachránil lidstvo?
Silueta
Anotace: Když je v zamčené pracovně nalezeno mrtvé tělo jistého Marlowa Hapwortha, je zřejmé, že si s touto záhadou může poradit leda Velký detektiv – Madam Vastra.
Z boxera Ricka Bellamyho vysála jakási osoba v oblečení pohřebáka veškerý život. A to rozezlí Sontarana Straxe.
Karneval kuriozit, shluk bizarních, ale poutavých atrakcí, a také místo, kam se Jenny Flintová vydá hledat odpovědi.
Ale co mají všechny tyto příhody společného? A co s tím má co do činění bohatý průmyslník Orestes Milton? Doktor s Clarou se přidají k lovu a brzy se ocitnou ve změti událostí, kde nic není tím, čím se jeví být.
Přesně a jasně vykreslený viktoriánský Londýn, sympatický Paternoster gang, napínavá zápletka a boj o záchranu obyvatel města na Temži – to je další ze série knih vycházejících z kultovního sci-fi seriálu.
Roj hrůzy
Anotace: Gabby Nicholsová ukládá právě syna ke spánku, když zaslechne křik své dcery: ,,Mami, mám tady obrovského pavouka!" A pak už Gabby sylší je vyděšený jekot.... Kevin Alperton zase jde do školy, když na něj zaútočí obří komár. A pak se začnou dít nebezpečné věci.
Doktor se však mrtvolou uvězněnou v husté veliké pavučině příliš netrápí. A neznervózňuje ho ani roje zmutovaného hmyzu. Vesnice je odříznutá od okolního světa a hmyz je stále nebezpečnější a hrozivější... Doktor ví, že se mu nepodaří rozšifrovat zvláštní symboly vyryté na prastarém kamenném kruhu a neodhalí tajemství ještě z doby 2. světové války, nikdo z místních obyvatel nebude v bezpečí. 

Ještě jednou moc děkuji Šárce za výhru a nakladatelství Jota za neskutečné překvapení. :-)

4 komentáře:

  1. Evičko, jsem ráda, že ti i čajíky udělaly radost. A věřím, že přestože je kniha Kdysi na smutné téma, určitě se ti bude líbit. Mně se líbila moc a budu se k ní určitě vracet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k výhře, snad se ti kniha bude líbit, mě "Kdysi" určitě zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k výhře! :) Kdysi mám také v plánu! :) Hezké čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat