středa 2. listopadu 2016

Shrnutí za říjen

Přijde mi, že co mám blog, tak moje měsíční shrnutí je čím dál více šílenější. A proč? Přibylo mi neuvěřitelných 59 knih. To je hrůza číslo, ale zase je to krásný pohled na ty knihy. :-D
Přečetla jsem o trošku více knih než minulý měsíc a to 14 kousků. Samé krásné knihy, zklamala mě jen jedna, což je super. Kdyby to bylo víc, asi by mě to štvalo, protože číst knihu co mě nebaví, beru jako ztrátu času. Jelikož chci být ale v recenzi objektivní, tak hold to nejde než nepřečíst.
Už takhle to bude dost dlouhý, takže už žádné zdržování. :-)

Koupené knihy:
Koupila jsem si 38 knih. Většina je z knižního klubu, něco je z Antikvariátu Počta, Smíchov a něco z místního bazárku.


 No nekouká se na to krásně? :-D
Byla to fakt fuška, vytahat to z knihovny. Už druhý měsíc si říkám, že to budu fotit průběžně a pořád na to zapomínám. Tak třeba díky těm obíhačkám něco zhubnu, nějaký ten gram. :-D

 Já ty knihy prostě miluji, tak si myslete co chcete. :-D



Recenzní výtisky:
Trošku jsem se v říjnu rozšoupla, ale zase nic,co bych nezvládala. I když jako naschvál mi přišly všechny najednou.


Je to celkem 16 knih, kvůli tomu, že přišly fakt blbě, jsem se pořádně ke svým nedostala, ale nelituji, až na Páté evangelium fakt krásné knihy. :-) 





Vyhrané knihy:
V říjnu se mi dvakrát poštěstilo a vyhrála jsem dvě knihy. Jednu u Knižního klubu a druhou u nakladatelství Pragma.

Jinak získané knihy:
Manžel na mě zase myslel a přinesl mi z nádraží tři knihy, jen u jedné přehlídl že je Aj. :-D

Přečtené knihy:
Trošku mě zradil stůl, je moc malý. :-D
1. Victoria Aveyardová - Křišťálový meč
2. Ellen Marie Wisemanová - Tmavé stěny Willardu
3. Naďa Horáková - Tajemství Anny z Lampersdorfu
4. Taran Matharu - Učedník
5. Taran Matharu - Učedník pyramida Orků
6. Sam Thomas - Lovec čarodějnic
7. Reneé Ahdiehová - Pomsta a rozbřesk
8. Sophie Hannah - Zavřená truhla
9. Terry Brooks - Shannarův meč
10. Daniel Kapča - Panský klub
11. Ian Caldwell - Páté evangelium
12. Peter Dempf - Kněžna žebráků
13. Otto Weis - I viděl bůh, že je to špatné
14. Chet Williamson - Psycho sanatorium

Mam jednu knihu z října rozečtenou, tu ale budu počítat už do listopadu. Jinak stránek přečteno za říjen mám 4635. Takže zase super měsíc. :-)

18 komentářů:

  1. No, páni, to musíš mít bohatého a hodného manžela. :o)) Ten můj mě takhle nerozmazluje. :o)) Je to teda pořádná nálož. Jak to stíháš? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíhám :-D To jsou zásoby na horší časy :-D

      Vymazat
    2. Jinak to si kupuju já :-D Většina jsou ale výprodeje z KK a antíky, takže hodně levný knihy i když se to nezdá :-)

      Vymazat
  2. Fíha, to je hromada! :) Ale samé nádherné kousky, takže paráda :).

    OdpovědětVymazat
  3. 59. Máš je ještě vůbec kam dávat? :D Láká mě Lovec zločinců, nedávno jsem někde četla ukázku a vypadalo to dobře. Dlouho už se chci taky dostat k dalším knihám S. J. Bolton, četla jsem od ní jenom Obětinu... Jsem zvědavá, co řekneš na Božskou Florence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim jo :-D Tak do ledna :-D Do bolton určitě jdi, je to skvělá autorka a Obětina mě nastartovala na její další knihy :-)Já jsem zase zvědavá, kdy se k ní dostanu :-D

      Vymazat
    2. Po mé recenzi určitě brzy ;-) O:-)

      Vymazat
    3. To víc nemusíš řikat, je totálně skvělá že jo :-D

      Vymazat
  4. Páni, to je nálož, kam já už se hrabu :)))

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda mazec!!! :) Ale samé super knihy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Evčo, to je doslova knižní masakr. Ale radost pohledět! :-D
    Super kousky a musím říci, že ti jich mnoho závidím :-).
    Ať se ti dál takhle daří. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To se máte, teda, taková nálož! Zvlášť můj pohled zůstal viset na té hromadě recenzáků, to je teda opravdu něco. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Neskutečné! A já myslela, že mých 43 bylo šílenství :) Všechny si je pořádně užij, Evi!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty bláho, tak takové množství knih za měsíc by se mi snad domu nevešlo. :D Ale jsou to pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni! Pastva pro oči <3
    Krásné shrnutí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám absolutně slov! tomu říkám knihohalda! :D Paráda!

    OdpovědětVymazat