středa 16. listopadu 2016

Soutěž vyhodnocení

Sice jsem stále nemocná, ale nemůžu vás ošidit o vyhodnocení.
Celkem se do soutěže přihlásilo 30 lidí, což jsem fakt nečekala, jsem moc ráda, že se tu vás sešlo tolik.
Dokonce i vzkazy a tipy na knihy (to co právě čtete) mi udělali radost. Zase se mi trošku zvětšil seznam. :-D
Dříve vždy losoval syn, teď jsem ale použila online generátor náhodných čísel.
Jak jsem slíbila, budou dva výherci.

Tady jsem si vás všechny vypsala, krásně kulatý číslo. :-D

Nebudu vás napínat a ukážu vám rovnou vylosovaná čísla.

Výherci se tedy stávají Evilka a  Mar00n.
Gratuluji výhercům a jdu vám hned napsat mail. 

Vy co jste nevyhráli nezoufejte, protože já si určitě brzo najdu další důvod pro soutěž. :-D

1 komentář:

  1. Velká gratulace výhercům! :) Evi, děkujeme za soutěž!

    OdpovědětVymazat