pátek 4. listopadu 2016

Soutěž

Pomalu se mi tu nakupily knihy do soutěže, a jelikož už mám na blogu přes 20 000 návštěv a na fb přes 100 sledujících, je už zač si zasoutěžit. :-)
Dělá mi to obrovskou radost, že se najdou lidé, kteří můj blog čtou, protože popravdě, jsem tolik návštěv nikdy nečekala. 
Také jsem si všimla, že čím víc píšu, tím méně hrubek dělám, takže mi to i prospívá. :-D
Pokud někde uvidíte, že mám někde chybu, vůbec se nebojte mi to napsat.
Potřebuji to, abych si to líp hlídala a pamatovala.
Ale už k soutěži. Zase to nebude nic náročného, ať má šanci každý.

Pravidla:
1. Omlouvám se Slovákům, ale teď před vánoci bych to nedala. 
2. Napište mi do komentáře přezdívku
3. Mail kam vám mám napsat, když vyhrajete.
4. Jakou knihu zrovna čtete.
5. Jakou knihu by jste chtěli v případě výhry.
6. Soutěž bude ode dneška 4.11. do 15.11. a výherci budou dva. :-)


Myslím, že je z čeho vybírat, tak vám držím palce. :-)

Ps: Komu nejde psát do komentářů, napište mi na email který je piesse15@seznam.cz

28 komentářů:

  1. Ahoj, díky za soutěž a přeji ať se do budoucna dále daří :)
    Odpovědi:
    Nikolaoss, nikolaoss.trojtecka@seznam.cz
    zrovna čtu Století páry a chystám se na Páté evangelium
    Z knih mě nejvíce láká Psychosanatorium.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, gratuluji k tolika návštěvám, máš skvělý blog, který mě inspiruje co číst.
    2)beetlinka
    3)beetlinka@gmail.com
    4)Polednice od Březiny a Bábovky od Třeštíkové
    5)Páté evangelium

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za super soutěž! :)
    Ada W.
    ada.jack@seznam.cz
    aktuálně čtu druhý díl Hraničářova učně
    Illuminae

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k takové návštěvnosti, a celkově k tomu, že se blogu daří :-)
    Přezdívka - Pinky v Knihách
    email - blaufik@seznam.cz
    zrovna čtu knihu Nepřátelé a milenci
    a z tvé hromádky mě zaujala Illuminae :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji a děkuji za soutěž :)
    Marcela Pudichová
    zrzavy.Macicek@seznam.cz
    právě čtu Černý kraj od Alexe Greciana
    Illuminae

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc pěkný blog, budu chodit častěji!
    2)Evilka
    3)nikytanela1@seznam.cz
    4)Včera jsem dočetla Playground od Keplera a dnes se těším na večer až začnu Tmavé stěny Willardu od Ellen Marie Wiseman :)
    5)nejraději bych vyhrála Psychosanatorium.

    OdpovědětVymazat
  7. Přezdívka: Deni
    Mail: MisinovaDenisa@atlas.cz
    Zrovna čtu: Spoutáni magií (pátý díl Vampýrské akademie a už se těším, až přečtu i šestý, který na mně smutně kouká z poličky nepřečtených.. :D)
    Chtěla bych: Illuminae, protože je mi tématem nejbližší (podobné knížky já ráda.. :))

    OdpovědětVymazat
  8. NEMÁM PŘEZDÍVKU, jarka.pinknerova@seznam.cz, čtu Pýthie,případnou výhru nechám na Tobě.....díky moc

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, děkuji za soutěž a přeji spoustu dalších úspěchů s blogem :)
    Hanka
    thecursebook@gmail.com
    Vor v zakone
    Páté evangelium

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evi, díky za soutěž :)
    Přezdívku nemám
    Mail: kuliskova.d@seznam.cz
    Momentálně čtu Sovu a pak se chystám na Tmavé stěny Willardu.
    Kdybych vyhrála, přála bych si Psychosanatorium.
    Hezký víkend:)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni! Skvělý úspěch co se vedení blogu týče! Gratuluju :)
    Fiadh
    fiadh@seznam.cz
    Dnes se pouštím do Cechu objevitelů. Pokud stihnu dočíst Marťana.
    Líbí se mi Illuminae

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Nessa
    2. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    3. Zrovna dneska jsem otevřela knihu Perfekcionistky od Sary Shepardové, autorky série Roztomilé malé lhářky.
    4. Illuminae!..:3
    Díky za soutěž a přeji hezký víkend!..:)

    OdpovědětVymazat
  13. 1, SeaBook
    2, seabook04@gmail.com
    3, Skoro směšná story- zatím úžasná kniha, na kterou bohužel vůbec nemám tento týden čas :(
    4, Illuminae <3
    Děkuji za soutěž a měj se krásně! :)
    Blahopřeji k tak krásným číslům :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1.Mišalína
    2.mis.q@seznam.cz
    3. Moře klidu - vzpamatovávám se z kocoviny po Všechny malé zázraky, ale zatím jsem zklamaná
    4. Zaujalo mě psychosanatorium

    Děkuji za soutěž:)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tvůj blog jsem narazila náhodou a je moc povedený. Jen tak dál.
    1. Andy
    2. vvlocka.pada@mail.com
    3. Momentálně čtu Dárek na rozloučenou. Pěkná knihy, ale místy zdlouhavá.
    4. Illuminae

    OdpovědětVymazat
  16. skvělá soutěž :)
    1. Tee knihomolka
    2. Terina.zaba@seznam.cz
    3. Momentálně dočítám Milence a nepřátele, jsou mnohem lepší než jsem čekala. :)
    4. Hrozně by mě potěšila Illuminae

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, čtu Tvůj blog pravidelně :)
    1. rady
    2. radana12@seznam.cz
    3. dnes snad už dorazím knihu Druhou nohou v hrobě
    4. Illuminae - tento druh knih moc nečtu, ale tato mě láká

    OdpovědětVymazat
  18. Přezdívka: Monika Blažková
    Email: monicka.b@seznam.cz
    Právě čtu Kříšťálový meč
    Ráda bych vyhrála Illuminae

    Díky Monča

    OdpovědětVymazat
  19. 1. lenkaknel
    2. lovkyne.pribehu@gmail.com
    3. čtu Šťastně až navěky
    4. ráda bych Případ holasické lásky :)

    Gratuluji ke všem dosaženým počtům, ať se i nadále daří tak skvěle :) A ať se i nadále zlepšuješ ve psaní ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná návštěvnost, gratuluji a přeji do budoucna ještě vyšší čísla. Já se rozhodně připojuji k pravidelným návštěvníkům :)
    1. Mikeilla
    2. blue.ghost11@seznam.cz
    3. tohle bude delší :D Budoucnost, Illuminae, Assassin's Blade a audioknihu Nabíječ :D
    4. Nejvíce mě zaujala kniha Psycho: Sanatorium

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, přeji hodně štěstí do budoucna :) jsem ráda, že se konečně knižním blogům daří a že se dostávají do povědomí lidí. Tvoje sledovanost to dokazuje, gratuluji :)
    Přezdívka: Amy
    mail: tereza.pazdirkova@gmail.com
    Momentálně čtu Čas čarodejnic od Deborah Harknessové a Nepřátele a milnci od Simony Ahrnstedtové
    Asi nejvíce by se mi líbilo Paté Evangelium od Ian Caldwell :)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za skvělou soutěž, ráda se zúčastním :)
    1. Anie
    2. life-in-words@seznam.cz
    3. Zapomenutá vražda od Agathy Christie
    4. Líbila by se mi kniha Páté evangelium

    OdpovědětVymazat
  23. 1) Ailin
    2) elenyaindil@seznam.cz
    3) Momentálně čtu Pařížský polibek. Zatím je to velice dobré, ale jsem teprve na začátku :).
    4) Páté evangelium.

    Mnohokrát děkuji za soutěž a přeji krásné dny! :)

    OdpovědětVymazat
  24. 1-likaf
    2-likaf@centrum.cz
    3-Tom Egeland-Konec kruhu
    4-Případ holasické lásky

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji k tolika návštěvám! :)
    Jessmí
    jessmi.books@gmail.com
    třetí díl Školy dobra a zla
    Iluminae

    OdpovědětVymazat
  26. Gratuluju a ať se ti daří čím dál tím víc! :)
    1) Bunburistka
    2) bunburistka@gmail.com
    3) čtu od mé milované autorky Jeden plus jedna
    4) Iluminae

    Děkuju za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Evi, moc Ti gratuluji k blogovým úspěchům a přeji, ať přicházejí další a další a hlavně, ať Tě blogování dál baví :) A děkuji za soutěž, také se ráda zapojím :)

    1. Přezdívku nemám, píši pod svým vlastním jménem a s označením blogu - Kristýna, The Book Talk Blog.
    2. thebooktalkblog@gmail.com
    4. Právě čtu Stalkery od Paula Finche a je to pecka :) Současně taky louskám Draculu v rámci čtenářského klubu.
    4. Na výběr jsou samé krásné kousky, já zvolím Illuminae :)

    OdpovědětVymazat
  28. 1) přezdívku nemám
    2) kristynanedomlelova@seznam
    3) zrovna čtu knihu Sůl moře od Ruty Sepetys :)
    4) moc bych si přála Illuminae, už se ji pokouším vyhrát potřetí :)

    OdpovědětVymazat