sobota 24. prosince 2016

Přírůstky 1 - Vánoční

Asi si říkáte, proč ne rozbalovačka. Poslední dobou mi totiž chodí moc balíků, a rozbalovačky by byly neskutečně dlouhý. Proto jsem se rozhodla to změnit. :-)
Letos jsem byla zřejmě hodná, protože jsem k vánocům dostala hodně knih. A nejenom k nim, ale i k svátku, který mám dnes.
Mám tu dokonce jeden vánoční recenzák. :-)

Jako první vám ukážu ten recenzní výtisk. Lucka z Joty se blogerů ptala, jestli nechceme nějakou knihu přes vánoční svátky. Já mám u nich vyhlédnuto mnoho krásných knih, ale přesto tam byla jedna, kterou jsem chtěla nejvíce. A tou knihou je Deník 1938-1945. Jelikož jsem četla I viděl Bůh, že je to špatné, což napsal tatínek autorky deníku. Nevím proč, ale měla jsem za to, že je to malá knížečka, takže když mi to Jota poslala, myslela jsem, že mi zaslali omylem jinou. Váha totiž byla psaná nějakých 650g. :-D Ale nevadí, o to líp a už se na ní těším, i když to nebude radostné čtení.

Další knihu mi přivezl včera táta k svátku. Strašně mě to dojalo, protože nejen že mi dal poprvé knihu, ale i vybral takovou, kterou jsem moc chtěla a to aniž by chtěl poradit. Kniha Než jsem tě poznala, má krásnou obálku. Sice sháním Jojo v pevné vazbě, ale i tak tahle kniha tu se mnou zůstane napořád. :-)

Dnes dopoledne jsem dostala od manžela k svátku knihu, díky které sem poznala, která bude ještě pod stromečkem. :-) Bylo to Jablko, což jsou povídky ke Kvítku, který opravdu ležel pod tím stromečkem. A je to taková bichle ..... :-D Ale musím uznat, že Argo dělá nádherné knihy, nejen obálky, ale i celkové zpracování je nádherný.

Další knihou od manžela byla Scarlet, což je druhý díl Měsíčních kronik. Doufám, že brzo budu mít všechny díly, ať můžu začít číst. Mlsouna mám od kamarádky, která střílela na slepo a rozhodně se jí to povedlo. :-)

Další dárek pod stromečkem byl hodně velký. Jedná se o box Bernarda Miniera. Jeho knihy jsem dlouho chtěla zkusit, a teď mám doma všechny. :-)

Poslední knižní dárek byl také dost velký. Původně jsem na 50 odstínu nechtěla nikdy šáhnout, protože se mi nikdy nezamlouvali. Jenže asi nazrál čas nebo nevím, najednou jsem po nich začala toužit. :-D A už se těším, až se k nim dostanu.

Původně jsem měla dostat prý mnohem více knih, ale nesmím být zas takový blázen, protože potřebuji mobil. Nevím, proč mi musí umírat zrovna na vánoce. :-D Ale i tak mám velkou radost, protože dříve jsem si nadělovala knihy sama a teď jsem dostala najednou knihy od tolika lidí. :-) A jak jste na tom vy? Taky jste dostali knihy pod stromeček? Pochlubíte se jaké? :-)
Ještě by mě tedy zajímalo, jaký je váš názor na Greye?

4 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky. :) Měsíční kroniky si chci také pořídit, zdá se mi, že se o nich píše všude. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-) No právě, já je tak dlouho míjela a teď se chytám za hlavu, že jsem nenakoupila v Levných knihách dokud byly. :-D

      Vymazat