středa 28. prosince 2016

Přírůstky 2

Nebudu psát, že to jsou poslední přírůstky tohoto roku, protože to není pravda. :-D
Čekám totiž ještě dvě objednávky.
Dnes vám ukážu, jakou knihu jsem si koupila na Crew s použitím startovací slevy.
A druhou objednávku jsem udělala díky jedné blogerce, protože mě nalákala a dál už s tou sérií vzdorovat nešlo. :-D
Po dlouhý době začínám zase nakupovat na jiných e-shopech než KK, částečně proto, že jsem na ně naštvaná a částečně proto, že skoro nikde některé knihy už nejsou. Díky tomu ale nacházím nové eshopy,kde nejenže mají knihy co jsou všude vyprodaný, ale taky za skvělé ceny. Druhá objednávka je tedy z Nejlevnějších knih.

První je teda objednávka z Crew. Díky youtuberce Dýňový král jsem neodolala Death note a jestli se mi zalíbí první díl, budu mít co dělat, protože už jich vyšlo 13. :-D

Druhá objednávka je trošku větší. Proběhla díky Trnovému princi. Měla jsem zálusk na trnového krále,jenže pak jsem zjistila, že to je druhý díl. Což je takový normální problém u mě. Dále jsem dlouho chtěla Resident evil jako knihu, takže jsem toho využila a koupila si první díl. A jako poslední je Led v žilách. Měla jsem strašnou radost, že jsem tam na tu knihu narazila, takže mám doma další díl do série. :-)

Znáte? Četli jste? :-)

2 komentáře:

  1. Na Trnového princa i pokračovanie mám tiež zálusk, tak snáď sa k tomu tiež niekedy dostanem :D Uži si čítanie, všetky knihy vyzerajú super :D

    OdpovědětVymazat