čtvrtek 1. prosince 2016

Rozbalovačka č.43

Dnes tu mám pro vás dvojitou rozbalovačku.
Včera mi dorazila kniha přímo od autorky a je to čerstvá novinka a pokračování knihy, která se mi moc moc líbila. Dokonce už ji mám rozečtenou. :-)
Druhou kniha jsem si objednala v nakladatelství Jota a je to kniha kterou jsem NUTNĚ potřebovala. :-D
Už chci jít číst, takže to nebudu prodlužovat.

Jak už jsem psala, knih je přímo od autorky a s krásným věnováním. :-)

Je to tedy pokračování Vysmáté kozy. Už jsem se začetla a jsem moc ráda, že jsem zpět na hřbitově a můžu s hrdiny zase prožívat jejich životy. :-)
Anotace: Volné pokračování úspěšné knihy Vysmátá koza aneb Přízrak krásné modelky, která obdržela Cenu Miloslava Švandrlíka pro nejlepší humoristickou knihu vydanou v roce 2015.
Blonďatá modelka Laura si již dávno ověřila, že v magickém světě na rozhraní života a smrti platí jiná, mnohem drsnější pravidla. I zdánlivě banální situace se mohou ve vteřině zvrtnout ve sled bláznivých událostí, které jsou zcela na hraně a kdy se odhalí v plné síle pravý charakter a odvaha nejen živých lidí, ale i těch z druhého břehu.

...........................................

Druhý balíček je z joty a využila jsem zase blogerskou slevu. Bohužel naposled protože už jsem finančně vysosaná. :-D

Kniha byla tlustší, než jsem čekala,ale o to líp. :-)

Škod že to můj mobil pořádně nedokáže zachytit, ale je nádherná....
Anotace: Soubor povídek slavných autorů k 50. výročí vysílání první epizody kultovního seriálu Pán času (Doctor Who) je nabitý překvapivými zápletkami, které se odehrávají na možných i nemožných místech vesmíru, je plný humoru a samozřejmě Doktorů! Každá povídka představuje jednu z inkarnací Pána času. Jednou nás zavede do starověkého Babylonu, podruhé na planetu vytvořenou podle vzoru Las Vegas, jindy na vesmírnou stanici v podobě obřího stromu.
Doktor s humorem a lehkostí sobě vlastní řeší různé záhady, například kde se ve vikingské vesnici vzaly elektrické kabely a jak to vlastně bylo se starými severskými bohy, co mění lidi v Nevadské poušti v hromádky černého slizu, kdo přepsal celý vesmír a způsobil, že jsou Dalekové mírumilovní, nebo proč osoby ve zvířecích maskách skupují domy na Zemi za astronomické sumy a kam zmizela Polly.
Slavná jména autorů a snad ještě slavnější fenomén v podobě Pána času zaručují skvělou zábavu a napínavé čtení, jež budete jen těžko odkládat.

Četli jste? Nebo se chystáte? :-)

1 komentář:

  1. Evi, krásné novinky, užij si je! O Vysmáté koze a krajtě, představ si to, slyším poprvé. Ale určitě se po knížkách mrknu. Díky za tip a měj se moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat