úterý 6. prosince 2016

Rozbalovačka č.44

Trošku pozdě, ale dnes byl náročný den, takže jsem ráda, že aspoň k té rozbalovačce jsem se dostala. :-)
Dnes vám ukážu nejen knihy, které mi přišli, ale i věcičky, které ke knihám patří a které mi udělali obrovskou radost. 
Jako první mi včera přišla knižní věcička a jen napovím, že na ní byl můj milovaný Titanik. Poté mi dorazil recenzní výtisk z nakladatelství Jota a musím uznat, že na pohled je to krásná kniha, tak jsem zvědavá, jaká bude. A aby to nebylo málo, ještě včera mi manžel skočil pro balík z Knižního klubu. 
Dnes mi dopoledne pošťačka donesla recenzák z nakladatelství Jota, takže čekejte recenze plné napětí. To budou vánoce. :-D
Až teď k večeru mi došlo, že ještě něco čekám, tak jsem manžela poslala do schránky a opravdu to tam bylo. Zase knižní věcičky. Takže pokud vás zajímá, co vše mi došlo, jdeme se na to konečně mrknout.

Jdeme postupně, takže jako první tu mám objednávku z Hranatého šitíčka.

A je to úplně božííííí obal na knihu. Nemůžu se na něj vynadívat a už jsem o použila včera při čtení. Nádhera.

...........................................

Druhý balík je z nakladatelství Jota.

Je to naprostá novinka a vypadá strašně moc dobře. Jen se omlouvám za foto, jenže foťák mi vyvádí, takže musím často fotit mobilem, který stojí za starou belu.
Anotace: Zima 1993.

V luxusním hotelu v Gdaňsku je nalezeno tělo mladinké dívky. O několik hodin později umírá při autonehodě její starší bratr. Obě úmrtí zůstávají neobjasněna.

Velikonoce 2013.

Forenzní psycholožka Saša Zaluská se vrací na pobřeží Baltského moře. Ráda by vedla klidný život, pracovala v bance a starala se o osmiletou dceru. Vše se však změní, když se s ní spojí Pawel „Buli” Blawicki, majitel nočního klubu v Sopotech. Muž tvrdí, že jeho obchodní partner s přezdívkou Jehla, bývalý známý zpěvák, ho chce zabít. Dochází k vraždě... Saše rychle dochází, že případ, který přijala, je mnohem komplikovanější a že existuje spojení mezi současnou vraždou a tragickými úmrtími sourozenců před dvaceti lety.

A klíčem k případu je zřejmě jedna stará ohraná píseň.
................................

Další balíček je z KK, jenže jsem zapomněla fotit. :-D
Byla v něm pro mě dlouho očekávaná novinka Prach, takže doufám, že se k ní co nejdřív dostanu. Zlatá Steelová je pro babičku k vánocům. Měla jsem kupon, takže byla za půlku.

Další foto jen aby jste viděli jak to pořádně vypadá. :-)
Prach
Anotace: Kultovní román Silo čtenářům představil fascinující a propracovaný postapokalyptický svět podzemních základen. Turnus vylíčil, co stálo u zrodu tohoto světa. A v Prachu, závěrečném dílu bestsellerové trilogie, se tento svět dobere svého konce.

Život v silech už nebude mít dlouhého trvání: operace Padesát Světového řádu spěje k vyvrcholení, to však bude jiné, než mohl kdokoli očekávat. Osudy hrdinů ze Sil 1, 17 a 18 se protnou, aby přinesly poslední velký příběh a odpovědi na otázky, které se vinuly celou sérií. 
Prach vypráví o nezlomné touze přežít navzdory osudu i okolnostem. Vypráví o zlobě, zkáze, naději a vykoupení. A hlavně o lidech a jejich existenci ve světě, který je až nebezpečně povědomý – ve světě, jehož zkázu (jsme) si přivodili sami…

Vánoční komplet
Anotace: Dárkový box nejmilovanějších děl Danielle Steelové - pět knih v jedné krabici! Jedinečná edice obsahuje moderně upravené paperbacky knih Hotel Vendome, Narozeniny, Přátelé navždy, Milovat znovu a Zrada a celý box je vyveden v lesklé zlaté barvě a v podobě dárku převázaného mašlí. Tato knižní lahůdka se bude vyjímat pod každým stromečkem.
...............................

Pokračujeme dnešním balíčkem z Ledy.

A je to další novinka, která vypadá mrazivě.
Anotace: NEJHORŠÍ SKUTKY…
Mladý newyorský policista, který je po mnoho měsíců nasazen jako tajný agent do hnízda drogové mafie, nakonec nezvládne krajní situaci a těžce zraní člověka. Marshalla trápí pochybnosti a výčitky svědomí za tento čin i za násilné činy jiných policistů, jež ve své kariéře zažil. Chce skončit, odejít od policie a vůbec zmizet z města. Ještě k tomu se schází s Chloe, dcerou mafiánského bosse, a vypadá to vážněji než jen jako zálet. Pak ale v sídle mafie dojde k přestřelce… 
… HO DOSTIHNOU ZÁROVEŇ S NAJATÝM VRAHEM
Několik let nato žije Marshall v ústraní v rámci ochrany svědků, ale stále ho pronásledují pocity viny. Když ve městě zmizí mladá žena Alyce Rayová, která mu na fotografii v novinách něčím připomíná Chloe, pustí se do riskantního vyšetřování jejího únosu. Jednotlivec by sice neměl píchat do vosího hnízda organizovaných zločinců, Marshallův důrazný postup však nese ovoce. Když už chybí málo, aby záhadné zmizení objasnil, dostihne ho jeho minulost – a také profesionální zabiják.
.................................

A poslední je obálka od jedné moc hodné slečny.

Jsou v ní záložky z její knihovny, do které chodí.

Jsou strašně nádherný. Slečna se nabídla, že pokud někdo chce, zašle. Jedna za dvě koruny, tomu jsem neodolala. :-)

Bylo to trošku delší, ale chtěla jsem vše mít v jednom. 
Takže jako vždy, znáte? Četli jste, nebo se chystáte? :-)

2 komentáře:

  1. Krasne balicky, knizky a proste vsechno. Ale mzsim to napsat-jsi neskutecny sysel.:D (mysleno v dobrem;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) No já vim, to už je nemoc či co. :-D

      Vymazat