středa 14. prosince 2016

Rozbalovačka č.45

Dnes tu mám pro vás šest balíků, takže nebudu dělat klasickou rozbalovačku, protože to by bylo nekonečný. :-D
První balíček jsem vyzvedla v sobotu v zásilkovně a je to objednávka z Knižního klubu. Jen jedna kniha není pro mě, ale pro tátu k vánocům. Druhý balíček mi poslal sám autor a jsou v něm dvě knihy, které napsal. Třetí došel včera a je to recenzní výtisk z Alpressu. Tentokrát jsem hodně váhala kterou si vybrat, protože mě tam nejvíc zaujali dvě knihy. Čtvrtý balíček mi dnes dopoledne přinesla pošťačka a jsou to recenzní výtisky z Moby. A to jsem si řekla, že si tenhle měsíc od nich vezmu jen jednu. :-D
Předposlední je recenzní výtisk z dobrých knih a je tam kniha, na kterou je úplně klepu.
A konečně poslední, je moje neúplná objednávka z Knižního klubu. Chyběli tam dvě knihy a jako naschvál dva díly do série. :-( Doufám, že aspoň tu jednu ještě dodají, abych nemusela shánět obě. 
Jelikož je knih tolik, budu dávat do názvů odkazy na danou knihu, protože by tady bylo šíleně moc anotací...
Tak jdeme na to, už tak to bude dlouhý. :-D

V knižním klubu jsem objednala tyto tři knihy. Mein Kampf je pro tátu. Má rád vše o druhé světové a tuto sháněl moc dlouho. Sama si ji budu muset taky pořídit, protože mě zajímá, co měl ten člověk v hlavě. Elementum jsem chtěla od chvíle,co jsem narazila na stránku autora a Tokijský ghúl 2 mám do série.

.................................

Na databázi knih mi přišla zpráva od samotného autora, jestli nechci jeho knihu. Nepohodl se s nakladatelstvím, takže je rozesílá zdarma. Samozřejmě jsem neodolala, protože mám ráda naše začínající autory. Poté mi ještě napsal, že posílá dvě, takže bude o jeden Deštivý den soutěž.

..........................................

Dlouho jsem váhala, kterou knihu si od Alpressu vybrat, ale nakonec zvítězil Faraonův následník, který se odehrává v Egyptě.

...............................

Od Moby mi přišly tyto dvě krásky. Původně jsem chtěla jen Poslední pramen, jenže Démoni apokalypsy mě nejdřív zaujali obálkou a poté i anotací. Takže teď tu mám tyto dvě tlusťoučké krásky. :-D

..............................

Ďábelské hry, kniha na kterou jsem se úplně klepala, protože Němý křik byl prostě pecka. Vybrala jsem si jí k recenzi u Dobrých knih. Ta obálka je zase nádherná.
 

..................................

Trošku větší objednávka z KK.
Zkamenělá krev měla přijít s dvěma dalšími díly, jenže vyprodáno. Opravdu mě to nakrklo, protože ještě před pár dny tam byly a objednávku jsem uskutečnila před měsícem a půl. Tak mám zase co shánět no. :-(
Na Kleopatru jsem přišla díky Medvědárce. Jí se tedy nelíbila, já ale stejně neodolala. :-D Bílý žár, nebudu lhát, knihu jsem vzala díky obálce, ani nevím o čem je, ale věřím, že se mi bude líbit. Sempre byla ve výprodeji, což jsem fakt koukala, ale dobře pro mě. :-D

Pasažérka, to snad ani nemusím psát, prostě jsem jí musela mít. Píseň vodopádu je závěrečný díl Argentinské ságy, takže mám konečně všechny díly. Mrazivý oheň, další novinka, které jsem nemohla odolat.

Třetí díl Noeho mi chyběl do série. Trošku mě nakrklo když jsem ho nedávno našla v Levných knihách o dost levněji. :-D


Konečně je to vše. :-D Znáte? Četli jste?

11 komentářů:

  1. Paaani. Tak to asi na lezaky nedojde, co? :D jinak Bily zar mam a mne se mooooc libil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dojde neboj, minimálně tvoje kniha a Parfém, ty dám. :-D Super, tak to se těšim. :-)

      Vymazat
  2. Jestli tě to uklidní, mně se Kleopatra líbila :D Na Mrazivý oheň se chystám a Pasažérka by mě taky docela zajímala :) Elementum teď čtu (jsem na začátku) a zatím se mi dost líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velká šance, že se bude líbit i mě. :-D

      Vymazat
  3. Ty musíš mít knihovnu nafukovací, to jinak není možný. :D

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! To je nadílka! :D Pasažérku a Mrazivý oheň bych také ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu říkám nálož :D Mein Kampf bych si taky ráda přečetla, mám jí na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tokijského ghúla 2 si chci taky pořídit. O víkendu jsem byl v knihkupectví využít poukázku, ale jako na potvoru tam ještě nebyl. Tak jsem si pořídil Deadpoola. :)

    OdpovědětVymazat