středa 21. prosince 2016

Rozbalovačka č.46

Za posledních pár dní mi přišly čtyři balíčky, z toho je jeden výhra a jeden recenzní výtisk krásné novinky, která vyšla včera.
První mám objednávku z Knižního klubu, s kterou jsem byla lehce nespokojená, to vám ale napíšu potom. Další objednávka vznikla náhodou v jednom eshopu, na který jsem narazila.


Jako první tedy objednávka z Knižního klubu, kde nebylo vše pro mě. Předchozí díly série Napůl zlý jsem ještě nečetla, ale pro jistotu jsem si koupila dlouho očekávaný třetí díl. Na Bronzový klíč jsem moc dlouho nečekala, ale přesto mě zklamalo, jak je hubeňoučký. A další bude až za rok. :-( Kabinet milostných dopisů není pro mě, ale pro Medvědářku a já si jsem jistá, že se jí bude líbit. :-) A Dohodu s ďáblem jsem si koupila proto, že jsem od autorky četla knihu Nepřátelé a milenci a ta se mi hodně líbila, dokonce jsem zjistila, že tu mám a jinou autorčinu knihu a to Z donucení.

Na pokračování Feralů jsem taky dlouho čekala a ani nechci vědět, jak dlouho budu muset čekat na třetí díl. :-D Gravitace byla ve výprodeji a jelikož jsem jí měla dlouho na seznamu, tak jsem po ní hned skočila. A Hlavu plnou přízraků jsem prostě musela mít. Kalendář je pro manžela, jenže příloha, co k němu byla, tam nebyla. Obal byl natržen a příloha vyndána. S tímto mě KK hodně vytočil, poslala jsem stížnost a do teď se mi nedostalo odpovědi.

.................................

Další balíček přišel z eshopu easybuy.cz na který jsem narazila náhodou, ani už nevím kde. Hlavní ale je, že jsem tam našla knihy, který mi chyběli do sérií a byly za skvělý ceny. Z Třetí brány mám největší radost, protože už skoro nikde není a tam kde je, tak za vysokou cenu. Childa jsem si zamilovala, takže po sto padesátý mám radost. :-D A z Citadely také, protože už skoro také není a kde je tak za cenu 300kč, nebo paperback v Levných knihách, ale to by nevypadalo dobře. Jen mě trošku mate, že od autorky ještě vyšly Zimní přízraky, jenže nikde není psáno, že do série patří, přesto obálka je podobná, takže pokud jste někdo četl, tak mi dolů prosím napište. :-)

...................................

Tahle krasavice mi přišla včera. Je to výhra a bylo to obrovský štěstí. Já jsem knihu totiž chtěla podpořit na startovači, jenže jsem to nestihla. Poté jsem objevila na jednom webu soutěž, která byla opravdu těžká. Každá autorka má totiž svojí kartu a mělo se přiřazovat, což bylo opravdu těžký, dělala jsem to totiž hodinu. :-D Ale povedlo se a já se těším, až se do Ženy se lvem začtu.

................................

A jako poslední mi dnes přišla tato kouzelná knížka. Jen mi ji nemusela pošťačka narvat do schránky. Naštěstí se jí nic nestalo, to už bych vážně střílela. A proč je kouzelná? Protože Splétač snů dokázal něco, s čím už pár let bojuji. :-D Víc neřeknu, nechám si to na recenzi. 

Znáte? Neznáte? Pište, budu ráda. :-)

7 komentářů:

  1. Moc ti za knihu děkuji. Je vážně nádherná a těším se, až si jí přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Splétač snů také očekávám a jsem na něj opravdu zvědavá. Obálka vypadá krásně, už abych si ji se synem mohla pročítat. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapila rychlost pošty :-D Takže ty jí budeš mít tak zítra :-) Jinak je fakt nádherná :-)

      Vymazat
  3. Krásné kousky, ať se líbí :) Já jsem z nich četla jenom Citadelu a Zimní přízraky, jinak mě asi ani nic neláká. Zimní přízraky do série rozhodně nepatří, ikdyž právě ta obálka může mást. Ony mají některé motivy společné s trilogií (kataři, Pyreneje, Languedoc...) ale je to knížka pro děti (+/- 12, tak nějak), takže jsou jednodušeji napsané a mají i obrázky. Jako ten příběh není špatný, a samozřejmě se nic nestane, když si je přečteš i ty, ale nemůžeš od nich čekat to samé co od trilogie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supr, to jsem potřebovala vědět, takže mám komplet. Děkuji :-)

      Vymazat
  4. Máš super výběr :) Já čtení miluju ale nemam bohužel na něj moc času. Ale strašně ráda si kupuji knížky, miluji vůni novoty :3
    https://naturebyteddybear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat