neděle 11. prosince 2016

Shrnutí listopad

Listopad byl celkem slušný, ale myslím si, že kdyby mě nezdržel Terror, byl by ještě lepší. Nejsem ale zklamaná, že jsem ho četla, protože bych se do něj tak jako tak pustila a ne každá kniha se musí číst lehce. V listopadu jsem také načala nové věci. Stala jsem se redaktorkou Chrudimky a píšu pro ně recenze a další nová věc je ta, že čtu i e-knihy, takže od teď nebudou přírůstky jen klasické knihy.
V minulém měsíci jsem tedy přečetla 13 knih a do knihovny mi jich přibylo krásných 42, když tedy budu počítat i e-knihy a knihu, kterou jsem pak dala do soutěže, protože jsem jí měla dvakrát. Musím se ale pochlubit, protože jsem tento měsíc málo nakupovala. Nebo spíš, přišlo méně knih než normálně, akorát částka zůstala celkem stejná. :-D Je to totiž tím, že tentokrát výprodejovky skoro žádné, protože listopad byl měsíc, kdy vyšlo strašně moc pokračování. A to tolik, že jsem to ani nezvládla skoupit, takže něco přijde až teď v prosinci. Nekradu  nevím, proč se někdo rozhodl, že skoro všechny knihy, které pokračují v mých načatých sérií, museli zrovna vyjít všechny v listopadu. Tak hurá na to, jak vypadal můj listopad.

Koupené knihy:
Většinou nakupuji jen v Knižním klubu, jenže Baronet měl výprodej, takže jsem neodolala. a jako blogerka jsem měla nárok na 50% slevu u Joty, takže bych byla blázen ji nevyužít. V celku smutná hromádka na rozdíl od minulého měsíce že? Ještě tam tedy chybí Nejnovější Vetřelec (Baronet), jenže ten je pro manžela k vánocům. A Plantáž Shadowbrook je z databáze knih.

Recenzní výtisky: 
Tak tady jsem to trošku přehnala, prostě velké oči, co jiného na to říct. :-D Ty tři dole jsou e-knihy.


 Vyhrané knihy:
V listopadu se mi hodně poštěstilo, takže mám i vyhrané. Jen to Illuminae, jsem vyhrála paperback aa pak ho dala do soutěže.

Jinak získané knihy:
Nooooo, manžel mi objednal k vánocům knihy a prostě to nevydržel a dal mi je. A ještě k tomu Přítelkyně byla k tomu všemu zdarma.

Přečtené knihy:
Zase tady mám klasickou stolovou fotku, tentokrát se celkem vešly.

1. Nepřátelé a milenci- Simona Ahrndstedová
2. Vážka v jantaru- Diana Gabaldon
3. Doctor Who Královská krev- Una McCormacková
4. Eva- Wm. Paul Young
5. Vysmátá koza- Ivana Vostřáková
6. Terror- Dan Simmons
7. Dům u ústí řeky- Victoria Jones
8. V mlze- Caroline Erikssonová
9. Cech objevitelů- Jon Baird a Kevin Costner
10. Vyzvědačka- Paulo Coelho
11. Není cesty zpět- Tim Weaver
12. Sběratel mušlí- Anthony Doer
13. Palác zářícího slunce- Weina dai Randel
Myslím si, že listopad byl celkem slušný, jak jste na tom vy? :-)

12 komentářů:

  1. No pane jo... Bozi prirustky. A ty jsi navic super ctenar. Muzes si takovou naloz dovolit.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, takový komentář vždy potěší. :-)

      Vymazat
  2. Moc pekne... Tolik novych kousku... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opět hrozně moc nových kousků. :D To já si v listopadu takhle skvěle nevedla, stihla jsem jen 5 knih, takže za mě velký obdiv. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou 5 je taky dost :-) A mimo to, konec rodičáku se mi nemilosrdně blíží, takže už nebude tolik přírůstků, ani přečtených :-( díky...

      Vymazat
  4. Co do nákupů jsem na tom podobně hojně :D Přečetla jsem šest, jednu nedočetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem že se mě snažíš dohnat :-D

      Vymazat
  5. No teda ty se s tím nepářeš :-) Pěkné kousky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne no, dokud ty peníze jsou, tak utrácim :-D

      Vymazat
    2. A až nebudou, budu mít slušnou zásobu :-D :-D :-D

      Vymazat
  6. No páni, to je parádní shrnutí. A moc pěkné knihy :-)

    OdpovědětVymazat