neděle 15. ledna 2017

Narozeninová soutěž- vyhlášení


Do soutěže se přihlásilo šest lidí. Až teď jsem zjistila, že jsem zapomněla napsat ještě bod s emailem, ale jsem si jistá, že nalézání výherců nebude těžký.
Všechny komentáře mě hodně potěšily, jeden dokonce rozesmál, to je prostě Tereza. :-D
Jeden mě dokonce už donutil vážně přemýšlet nad Královnou Tearlingu. Musím konečně využít ten komplet na Kk za výhodnou cenu. :-D
Jdeme rovnou na  vyhlášení, nebo se budu zbytečně vykecávat.

Do soutěže se přihlásily:
1. Verčaaaa B1
2. Iva Burdová B1
3. Majdin svět v knihách B2
4. Berydana B1
5. Casion B2
6. Tereza Mikulová B1

A výherci jsou:

Verčaaaa vyhrává knihu a 3D puzzle a Majdin svět v knihách 3D puzzle. 
Moc gratuluji a jelikož Vercaaaa mi psala do mailu, jdu jí hned napsat a Majdi napiš mi prosím do mailu piesse15@seznam.cz adresu. :-)

2 komentáře:

  1. Gratuluji vítězům :-) Jinak jsem se taky ucadtnila, psala jsem na mail, ale asi ti to uteklo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc se ti omlouvám, nějak sem to přehlédla, ale psala jsem ti mail. :-)

      Vymazat