čtvrtek 12. ledna 2017

Mé knihovničky část 1.

Moje knihovna je místo, které se stále mění. S každou novou knihou a pokaždé, kdy se na chvilku nudím. Mám nějakou vizi ohledně toho, jak chci mít knihy poskládané, jenže to mi znemožňuje nedostatek místa. Touto dobou jsem už chtěla mít už úplně novou knihovnu, velkou rohovou, jenže vždy mi do toho něco vlezlo. Pokud ale vyjde co má vyjít, čekejte, že v létě budu dělat nový článek s novou knihovnou.Tak mi držet palce. :-)
Tento článek bude na víc částí, protože knih mám opravdu hodně a mám jich plný obývák.

První je celkem nová. Jeden pán tento kousek daroval, takže jsem hned zapřáhla muže. :-D
Původně byly i dole dvířka, ty ale letěli pryč. Nechala jsem jen vrchní skleněný, aby mi nešel prach na mé 3D puzzle.

Tady jsem se snažila rozdělit podle nakladatelství a celkem se povedlo. Jinak všechny nepřečtené.

Na další fotce mám první poličku Domino, kde je vpravo nepřečtené a vlevo přečtené. Dole je skoro samý KK a moje zatím malá sbírka Vandenberga, kde mám přečteného zatím jen jednoho, což ale stačilo k tomu, abych si ho zamilovala. :-) Na Řeku bohů se už neskutečně těším, protože miluji film, jenže mi chybí ještě jeden díl.

Tady jsou knihy, které byly schované za Vandenbergem.

Jedna z mých nejoblíbenějších poliček. Nakladatelství Host. Zatím hodně malá, ale fakt jen zatím. :-D

Nepřečtené paperbacky, s těma mám ještě jednu poličku. A teď koukám, že tam je BBart, který má své místo, takže některé knihy čeká zase stěhování. :-D

A toto je zbytek nepřečtené paperbackové poličky. Šílenství tím nezmírním, ale u pověstí mám část přečtenou. :-D

Dále tu mám menší knihovničku, kde mám nepřečtené paperbacky od Arga, nepřečtené CooBoo a Přečtenou Ledu. Knih od CooBoo mám více, ale to uvidíte v jiných knihovničkách. :-)

Jelikož ta spodní je nahoře špatně vidět, vyfotila jsem jí samostatně. Jestli si říkáte, že mi tu něco chybí, tak ano. Trošku jsem třídila a nechala tu jen ty, který si chci v knihovně nechat, zbytek poputuje dál. :-)


A to je pro dnešek vše. Rozhodně to není vše, protože tu mám ještě tři velké knihovny, jednu střední a jednu maličkou, takže se v příštích dnech máte na co těšit. :-)
Ps: Fotky jsem dala co největší, aby šli přečíst názvy.

9 komentářů:

  1. Pěkná sbírka... těším se na zbytek. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne. Az bude cas, juknu jeste na fotky ve velkem na PC. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky každou chvíli přerovnávám a přeskládávám :D Momentálně si pohrávám s myšlenkou abecedně podle nakladatelství :D Teď musím ještě přijít na to, jak si nerozházet některé kompletní autory, když vyšli v různých nakladatelstvích. Ale já na to přijdu! :D
    Jinak přeju, ať nová knihovnička vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to suprově! Těším se na další. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Voyeeer :D Milujem pohľady do iných knihovničiek :3 Pekná zbierka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, knihovničky ostatních knihomolů bych mohla okukovat do nekonečna :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná sbírka! Rozhodně se těším na další část! :)

    OdpovědětVymazat