neděle 15. ledna 2017

Mé knihovničky část 2.

Dnes mám pro vás další dvě knihovničky. Jednu jsem mohla naplnit jen z části, protože je u nás "prý"  moc knih. Nakonec si tam holky stejně našly místo. :-D
Ta druhá je mnohem více používaná, protože si tam dávám aktuální knihy co čtu, nebo co hodlám v brzké době číst. Jenže nedostatek místo některé nepřečtené vystrnadí k přečteným. dlouho se mi dařilo je držet rozdělený, ale už to bohužel nejde. Tak aspoň, že ještě nějaké to místo mám. :-)

Až teď z fotky vidím, že se mi tam prohýbá police. :-D vždycky zkoumám knihy, ne nábytek.

 Tohle je trošku hanba polička, protože když měli děti likvidační období, tak tyto knihy jim straně vadily. Všechno to jsou encyklopedie, nebo něco tomu podobného.

Do této poličky dávám knihy z edice Filmová řada. Už jich mám celkem dost, ale ještě nemám všechny, co chci. Pokud vás ta řada zajímá, můžete mrknout zde.

Moje milovaná Plejáda polička, kam budu zatím přidávat i Gabaldon od Omegy. Jinak za vážkou se schovává Kapitánova dcera.

Další polička je plná přečtených paperbacků.

To je pokračování, jen byly schované za knihama. Dva řádky mě u knih netěší, ale když to jinak nejde...

Další z mých oblíbenců. Tady mám téměř všechny z nakladatelství BBart. Některé přečtené, některé ne.

Zbytek Bbart poličky. Už je jich moc, takže se snažím skládat, jak jen to jde.

Vetřelec patří k Baronetu, jenže sem si manžel odkládá knihy, které právě čte. :-)
Jinak to jsou zatím všechny knihy od Ebertové, které vlastním. Jen jsem ostuda, protože jsem ještě ani jednu nepřečetla. Ale vím, že se mi budou líbit. :-)

Sem dávám lehce větší knihy, protože zatím není kam. :-D

Zase trošku nastavovaná police. Měla jsem v plánu tam dávat jen válečné knihy, jenže jsem nevěděla, kam ty dva boxíky dát.

Další polička přečtených paperbacků, jen významnější. Kdo četl, ví. :-)

Andrewsovou miluji, takže mám v plánu mít každou její knihu. Zatím mám doma dvě její série, ale příští měsíc mi má dojít další komplet.

Argo polička, ty mám dvě. ale tyto jsou hardbacky. Zatím mám přečtenou jen Vyzvědačku a ta je perfektní.


Další knihovnička, ve které jsou ty aktuální knihy.

Jota polička. Vlevo mám přečtené a vpravo nepřečtenou. Vpravo má být ještě komplet Doktor Who, ale mám ho radši nahoře.

Zde mám téměř všechny od Brány a stejný systém jako výše. Dost smutný, že je přečtení jen jedna. Ne, vlastně dvě. Tudorovce mám přečtené, takže jdu zase přesunovat. :-D

Přečtená Moba. Všechny ty, které si hodlám nechat v knihovně.A brzo tam dost knih přibude.  

Tady mám pokračování Moby, protože už jich začíná být hodně. Jen jsem tu knihu ještě nečetla, protože je ze série a tu musím nejdřív dokoupit.

U Alpressu jsem na tom s přečtenýma mnohem líp. Jejich knihy se mi hodně líbí a ještě se mi nestalo, že by se mi nějaká nelíbila.

No, tohle je polička šílenství. :-D Vzadu jsou moje nepřečtené knihy a ve předu mám recenzáky. Jen už je to pár dní staré foto, takže sukně přečtená a Vadnou dočtu dnes. :-)

Tady je pokračování mého šílenství. Tam kde leží Žena se lvem si pokládám knihy, které čtu. A jak vidíte, už mi vzniká zase druhá řada, protože je plno. :-D

Dodatečné foto těch, co se skrývají za knihama.

Tady ty byly schovaný za recenzáky. :-)

Nepřečtené paperbacky. Už se mi to ani nechce psát, těch nepřečtených je tolik. Zase je mi z toho ouzko. :-D 

Konečně poslední foto a to zbytek nepřečtených paperbacků. Ta královna stínů mě úplně trýzní. Mooooc si ji chci přečíst, tak snad se k ní brzo dostanu a doufám, že to nebudu říkat do vydání dalšího dílu. :-D

To je konečně vše. Příště vás čekají poslední tři. Tak se mějte a za každý komentář budu ráda. :-)

Ps: Zase jsem dala největší fotky, aby jste přečetli názvy knih. :-)

5 komentářů:

  1. Krasa ♥ ♥ ♥ Zavidim nejeden kousek a moc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, kochám se a ještě se zítra v klidu přijdu pokochat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása... četla jsi Lovce zločinců? :) Láká mě :D Jo a vedle Věku zázraků ti nejspíš zůstal jeden Doctor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peknééé! :) Závidím niektoré kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná prohlídka! :) Nechala jsem se inspirovat :)

    OdpovědětVymazat