pátek 6. ledna 2017

Narozeninová soutěž


Narozeniny neslaví můj blog, ale já. ano, už jsem zase o rok starší, ale ne o moc moudřejší. :-D
Ne fakt, na to že je mi dvacet pět let si vůbec nepřipadám. Mám pocit, jako bych se zasekla v osmnácti a nahoru jde jen číslo. :-D
Jsem zvědavá, jestli se tak budu cítit i ve čtyřiceti....
No a jelikož miluji soutěže (vůbec to není vidět :-D ), tak jsem se rozhodla rozdávat dárečky.
Výherci budou dva a myslím, že oba budou mít z výhry radost, i když jen jeden bude mít knihu.
Soutěž bude mít trvání ode dneška a končit bude pátek třináctého (13.1.). No není to krásné datum?
Jen tedy nebude pro Slovensko, omlouvám se, ale já si každý narozky objednávám knižní nálože a tomu není ušetřena žádná kačka.
Jen mi to kazí inventury, tak hold budu mít knížečky za týden no. :-( :-D
Dlouho jsem přemýšlela, co si na vás vymyslet. chtěla jsem to pojmout kreativně, ale to si nechám na příště, jelikož teď toho mám tolik, že nevím, kdy bych vše pročítala. Aspoň ale víte, co vás čeká příště.
Takže do mailu piesse15@seznam.cz nebo komentáře mi napište:

1. Jaký balíček by jste chtěli vyhrát.
2. Přezdívku či jméno.
3. Jaká kniha se vám loni nejevíc líbila. (Sama tu otázku nesnáším, ale stejně mi to nedalo. :-D )
4. Co si myslíte o mém blogu? Vůbec se toho nebojte, upřímnost si cením. :-)

Balíček 1. 

Balíček 2.

Držím palce a doufám, že se vám soutěž líbí. :-)

6 komentářů:

  1. Balíček č. 1, Iva Burdová, Cizinka a Vážka v jantaru :), Evi ještě jednou všechno nejlepšíííí k narozeninám :) máš super blog a ráda na něj chodím a hledám inspirace na knihy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček č. 2, nejvíce se mi líbila asi knížka Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel) od Jonase Jonassona, tvůj blog se mi líbí a ráda sem ještě někdy nakouknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za zaprvé velká gratulace k narozeninám, kéž by mi bylo jako tobě 😉.
    Líbí se mi balíček číslo 1, protože je tam kniha.
    Sledujte pod nikem Berydana na google +
    V loňském roce mě asi nejvíce oslovila série Skleněný trůn a Ďábelské hry.
    Tvůj blog byl jeden z prvních , které jsem začala. Zaujali mě tvé recenze a vůbec přehled o knihách vůbec. Máš to tu krásně uspořádané a jsem ráda ,že lidé jako ty jsou a předávají své poznatky dál.
    Přeji ti hodně zdaru a ať se ti dále takto daří. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Balíček č.2 - rada by som takéto puzzle vyskúšala :D
    Casion
    To bude asi Kráľovná Tearlingu alebo trojka zo série Tron zo skla.
    Páči sa mi taký minimalistický vzhľad, a že je prehľadný, nie je tu toho priveľa, menu aj záhlavie je také, že sa v ňom dobre orientuje a to rozhodne oceňujem.

    P.S.Viem, že súťaž nie je pre Slovensko, ale mám v Česku rodinu, preto som si dovolila sa zapojiť :-)

    OdpovědětVymazat
  5. - Ráda bych hrála o první balíček. :)
    - Tereza Mikulová
    - Nejvíc se mi v loňském roce líbila kniha Jiskra v popelu. Už se klepu na další díl. Pak Naslouchač. A z romantických knih Čmeláci v srdci. :)
    - Mám ráda tvůj blog, tvé recenze se dobře čtou - vlastně se dobře čtou i tvé unboxingy... :D Je fajn, když má někdo stejný handicap jako já. :)

    OdpovědětVymazat