středa 11. ledna 2017

Přírůstky 5

Za poslední týden se mi tu nahromadila hromádka knih.
A nebudu vám lhát, není to vše co tento měsíc čekám, protože jsem měla narozky a naobjednala jsem si toho opravdu hodně. :-D
Mám tu dva skvělé úlovky z nádraží, něco z Levných knih, několik recenzáků, dokonce i nečekaných a jednu neúplnou objednávku. Proč neúplnou? Protože tři knihy byly skladem u dodavatele a místo toho, aby KK počkal šest dní a odeslal najednou, rozdělili mi to, zase. A jako by to nebylo málo, ta nejlepší a nejkvalitnější kniha byly na boku rýpnutá. :-( Což mě opravdu hodně naštvalo, jenže posílat to zpět a zase se handrkovat? Ne, už mě to nebaví, obzvlášť, když jsme nedořešily ještě staré problémy. hold se s tím budu muset smířit.
Tak se na to už mrkneme.

První dvě jsou z knihovničky na nádraží. Vraceli jsme se z kina a já jim neodolala. To ještě měli přebal, jenže se mi líbí víc bez. Naštěstí má Krásná Kateřina jen pět dílů, takže toho nemám tolik na shánění. :-D

Případ sváteční sukně je recenzák z Euromedia. Když mi jí nabídly, vůbec jsem neváhala, protože jsem po ní pokukovala už dlouho. Sencislo09 mi kamarádka přivezla z Levných knih. Chtěla jsem jich odtamtud více, jenže prý byly šílený fronty a byly vyprodané, ale nevadí. :-)

Po šíleně dlouhých dvou měsících mi přišla konečně Omega. :-D Měli tedy být tři, ale ta poslední snad dojde brzo. Americká hospodyňka jsou povídky o ženách a Vadná je hodně hodně zajímavá. Je to o společnosti, kde musí být každý dokonalý a když není, dostane nálepku. Jsem na ní hodně zvědavá.

Oooooo Titanik, můj milovaný Titanik. Evička se nabídla, jestli jí nechci, protože jsem jí sháněla, takže obchod byl na světě. :-D Prostě je to Titanik, víc říkat nemusím. :-D

V pasti a Bostoňanku jsem vůbec nečekala. Napsala jsem si o ně, ale nikdo mi neodepsal a hlavně jsem na ně úplně zapomněla. :-D Jelikož se mi fakt hodně líbil Červený stan, tak jsem musela mít i Bostoňanku. Je to jiná doba, jiné prostředí, tak jsem zvědavá, jestli autorka bude stejně tak skvělá. A V pasti? Nebudu lhát, zaujalo mě to příjmení. :-D A poslední dobou severské knihy můžu. :-)

Poslední fotka, je část mých narozeninových knih. Malá část. :-D Kdo je kdo, je bohužel ta rýpnutá. Ale už jsem do ní nakoukla a pokud milujete Nástroje smrti jako já, je ta kniha nutnost. Tři kapitáni, je kniha od českého autora, kterou vydalo pro mě neznámé nakladatelství. Fantasy miluji, takže mi stačilo vidět obálku a šla do košíku. :-) Žila jsem již před staletími, je sice paperback, ale hodně kvalitní. stejný jako od Yoli, pokus znáte. Od Barbary jsem ještě nic nečetla, ale už dlouho mě láká a tato bude zřejmě moje první, co přečtu. Dále tu mám další dva díly Resident evil, jelikož jsem si řekla, že letos budu víc dokončovat ty mé načaté série. Ještě jsem první nečetla, ale myslím si, že se mi budou líbit. Další kniha do série je kniha od mojí milované Bolton a to Tak to je, tak to bude. Vůbec autorku nestíhám číst a to za chvíli vyjde od ní další kniha. :-D A jako poslední kniha Zůstaň se mnou. Tahle kniha mě nikdy moc nelákala, proto když dával film, schválně jsem se koukala a musím se knize omluvit. Brečela jsem jak želva, takže kniha už je u mě v knihovně. :-D

Znáte? Četli jste? Nebo se chystáte? :-)

4 komentáře:

  1. Také mi dnes dorazila Vadná, tak snad kniha nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zůstaň se mnou jsem teď dočetla a je naprosto parádní :) U mě na blogu je recenze tak se můžeš podívat :) Jinak ti přišly krásné knihy! Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne kousky. Mne zatim zadny recenzak nedorazil. A prave nacinam Tak to je, tak to bude. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé krásné novinky, přeji příjemné čtení a těším se na nové recenze :)

    OdpovědětVymazat