pátek 13. ledna 2017

Přírůstky 6

Mám tu další část narozeninových knih. Tedy popravdě jsem se nechala zlákat novým katalogem KK, takže jsem je zahrnula do narozenin. :-D
Všechny to jsou výprodejovky až na jednu, tu jsem měla jako V.I.P. za hodně zvýhodněnou cenu.
Je to jeden balík, devět knih, takže žádný zbytečný vykecávání a jdeme se na to mrknout.

My nejsme my, chci už od samého začátku a vyplatilo se počkat, protože byla za 149 kč a je pěkně velká a tlustá. :-) Za tu samou cenu mám i Velkou výpravu, což je kniha o Agátě Christie a je tam plno plno fotek. Od Fieldingové jsem ještě nic nečetla, takže kniha o matce hledající dceru a ještě za 89 kč, nechali by jste to tam? :-D Tam kde ji našli je ta V.I.P . Jelikož mě internet mučil její reklamou, tak jsem po ní hned skočila.

Konopí pro zdravý jsem koupila mužovi, protože ho to téma zajímá. Od Kateové tu mám její andělskou sérii, kterou jsem sice nečetla, ale když byly ve výprodeji další její knihy a ještě k tomu je vydalo Yoli, musela jsem je mít. Mluv mě původně vůbec nelákala, jenže se mi dostalo do ruky dvd a chtěla jsem nejdřív shlédnout film, jenže po zkušenosti se Zůstaň se mnou jsem se rozhodla radši nejdřív přečíst. Dámu s tajemstvím jsem chtěla už taky od vydání a protože jsem byla chytrá a počkala si, měla jsem jí jen za 89kč. :-)

Tak kolik vás zhřešilo s novým KK katalogem? Četli jste? Znáte?

Ps: Teď jsem koukala na databázi a zjistila, že dáma je druhý díl, takže zase omylem načatá série. :-D

2 komentáře:

  1. Velka vyprava je uzasna. A Putneyova pise spis cervenou knihovnu. Jsem zvedava, co na ni budes rikat.;)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je pořádný počet nových přírůstků! :D Tam, kde ji našli mě také hoodně zaujalo! :D

    OdpovědětVymazat