středa 18. ledna 2017

Přírůstky 7

Dnes tu mám pro vás pět menších balíčků. Měli být čtyři, jenže KK zase nesmyslně rozděloval. :-D
Výjimečně tu není žádný recenzák a dokonce to není jen z Knižního klubu. Jednu knihu jsem si musela objednat v předprodeji a druhou mám z výměny, kterou jsem uskutečnila s Pinky v knihách.
Jen se mi tedy stalo, že jsem si objednala jednu knihu, kterou už mám doma. Takovou radost jsem měla, že už budu mít komplet sérii a pak doma zjistím, že to je díl, který už mám. :-D
Tak se na to jdeme podívat. :-)

V prvním balíčku z Knižního klubu bylo pět knih. Tuhle objednávku jsem uskutečnila náhodou. Díky inventuře se v prodeji objevily knihy, které už byly vyprodané a o které jsem měla zájem. Takže jsem je honem fofrem naházela do košíku, proto jsem si možná nevšimla té jedné knihy co už mám.
Nebezpečná známost je pro mě úplně neznámá kniha. chtěla jsem dorovnat objednávku a náhodou jsem na ní narazila. Jelikož je anotace slibná, tak se divím, že ji neznám. Proroctví ráje je ta, co už mám, takže víc říkat nemusím. :-D Kamarádka mi u kafe vyprávěla o knize, kterou čte a já ji nutně musela mít a když mi pak zavolala název (Dívka, která sahala po hvězdách), tak jsem si říkala,  jak jsem kolem ní mohla stále jen chodit a nepřečíst si pořádně anotaci? A jako naschvál vyprodaná? Ještě že byla ta inventura a pár knih našly. :-D Podobně to bylo s Mlýny osudu. Ty jsem si objednala v prosinci, jenže vyprodali. Přesto, že je ale zase našly, tak mi je nedoposlali, takže jsem musela objednat zase. Tak aspoň něco, teď už jen sehnat první dva díly a pátý.

Dědictví jsem také přehlížela a to i když byla ve výprodeji za pár korun. Jenže pak někdo někde napsal, že je to výborný román o Alžbětě I., takže jsem se na ní mrkla blíž a zaujala mě. Hlavně ta tloušťka, takový knihy mám nejradši. 

Další knihy je zbytek mé narozeninové objednávky (ještě něco přijde :-D ) , jenže mi to rozdělili do dvou balíků a odeslali stejný den. Nesmyslný. :-D Dárce jsem viděla už mnohokrát jako film, takže když vyšlo pokračování s názvem Hledání modré, musela jsem je mít a rovnou jsem si tam přihodila i Spočítej hvězdy od autorky. Moc se na ně těším a líbí se mi kvalita knih od Arga. Hodně jsem viděla na instagramu, že lidi čtou a milují Havraní bratrstvo, jen mě trochu zamrzelo, že díky e-knihám, skončí vydávání u prvního dílu. Nakladatelství se vyjádřilo, že když prodají 300 knih, tak další díl vydají, tak jsem aspoň podpořila prodej a budu doufat, že to neskončí, protože věřím, že se mi kniha bude líbit.

Čáry života dnes zřejmě vidíte všude. :-D Ani já neodolala a předobjednala. Triko teda nemám, ale možná dopošlou, to nevím určitě. A hned ji večer načnu, protože jsem se fakt těšila a kdyby jste jí měli v ruce, taky by jste neodolali. :-)

Ahoj z nebe je ta kniha z výměny. Původně o výměnu jít nemělo, jenže když mi Pinky vypsala pár knih a tam byla tato, kterou už dlouho chci, prostě jsem neodolala. :-D Hlavně je z nakladatelství Fortuna a s tím mám skvělé zkušenosti. :-) Ještě jednou Pinky moc děkuji. :-)


Trošku jsem se rozepsala, tak doufám, že jsem vás neunudila k smrti. :-D A klasické otázky, četli jste? Znáte? :-)

7 komentářů:

  1. Zajimave kousky... nektere znam, ale jen, ze jsem po nich pokukovala. Necetla jsem zadnou, takze cekam na tve recenze.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc zvědavá, jak se ti bude líbit kniha Spočítej hvězdy. Taky bych si ji ráda jednou přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super přírůstky. Snad se ti bude Ahoj z nebe líbit více než mě. Hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky :) Ani jednu z nich jsem zatím nečetla, takže se těším na tvoje recenze :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Boží přírůstky od Lois Lowryové <3

    OdpovědětVymazat
  6. Čáry života už dorazily i ke mně. Už se těším, až se pustím do čtení. :) Ale nejdřív musím dočíst Vadnou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné kousky! Na Čáry života se také chystám! Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat