úterý 24. ledna 2017

Přírůstky 8

 Moc, z mého pohledu, knih tu dnes nemám, ale zato samé nádherné kousky.
Většinu mám z Knižního klubu, ale jedna je přímo od autorky a s věnování.
Jedna je do série, dalšíma dvěma jsem sérii načala. :-D
To ale popíšu níže takže se jdeme na to mrknout.

První mi přišla minulý týden. Kamarádka chtěla knihu a já tam náhodou našla poslední díl Andělů. Ještě že jsem si ho neobjednala na narozky, jak jsem chtěla, protože se tam objevil v akci. A hlavně pokud jste viděli jak vypadá, tak by mě docela nakrklo dát za tu malou knížečku plnou cenu. :-D
Konečně mám ale kompletní sérii.
Anotace:
Nečekaná. Neopětovaná. Zakázaná. Věčná. Každý má vlastní příběh lásky.
A díky hře osudu se čtyři pozoruhodné milostné příběhy propojí během jednoho romantického dne svatého Valentina ve středověké Anglii. Miles a Shelby najdou lásku tam, kde by ji čekali nejméně. Roland dostane bolestnou lekci o hledání a ztrátě lásky. Arianne zaplatí za lásku palčivou cenu. A poprvé a naposledy spolu Daniel a Luce stráví noc, která je ve všech ohledech výjimečná. ZAMILOVANÍ ANDĚLÉ jsou plní milostných příběhů... těch, na které všichni čekali. Pravá láska nikdy neříká sbohem...


Tak na tuhle sérii jsem měla zálusk už hodně dlouho, jenže další díly byly v nedohlednu a nerada bych načínala sérii, která skončí nedokončená. Jenže hurá, prý bude další díl a protože byly knihy kus za 79kč hned jsem po nich skočila, takže doufám, že to KK splní. :-)
Anotace:
Karou je nadaná, krásná a tak trochu záhadná sedmnáctiletá studentka na pražské umělecké škole. Její tajemství nezná ani její nejlepší přítelkyně Zuzana. Ráda kreslí chiméry, fantastické bytosti, a nikdo netuší, že tato mytická stvoření jsou její rodinou. Přichází a odchází skrze portál za svým zvláštním posláním, kterým ji její pověřil čaroděj, který ji vychoval. Neví, že ji sleduje smrtelně nebezpečný a mrazivě krásný anděl, a válka mezi světy dobra a zla brzy vypukne.


A jako poslední mi dnes došla tato kráska od české autorky. Dala na fb výzvu o její knihy a to bylo dost těžký si vybrat jen jednu. Mám takový tušení, že to bude skvělé čtení, takže mě zřejmě čeká shánění dalších knih autorky. :-)
Anotace:
Třetí historický román talentované spisovatelky Ivany Špičkové se začíná odvíjet roku 1662. Loď Santa Charlotta převáží malé křesťanské děti do italského Palerma. Ve Středozemním moři je však loď přepadena piráty a děti jsou prodány. Jejich další osudy v muslimském otroctví se v tomto strhujícím románu čtou jedním dechem.

Znáte knihy? Četli jste? :-)

6 komentářů:

  1. Také jsem si v KK objednala Dceru kostí a dýmu oba díly, pořád jsem kolem nich kroužila, přesně jako ty :) Zítra přijdou :) Zamilovaných andělů jsem si všimla díky krásné obálce, ale nečetla jsem... a o té poslední, ani o spisovatelce jsem neslyšela... Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Série "Dcera kostí a dýmu" je dokonalá. Já už mám doma oba díly (dokonce jsem i hyperaktivně objednala i slovenský překlad, protože ta obálka je snad ještě hezčí :D) a dneska jsem na knížky dokončila recenzi. Musela jsem si to nechat trošku odležet, protože prvních pár dní jsem měla v hlavě jenom: "Ach! Jaké to je úúúúúúúúžasné!"... určitě doporučuju. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dceru kostí a dýmu mám taky doma, chtěla bych se do ní brzy pustit :) Věřím, že se ti bude Ztraceno v písku líbit a za sebe ho všem doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké přírůstky :) Na Dceru kostí a dýmu zatím jen koukám, tak uvidím :) Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dceru kostí a dýmu jsem četla. Bylo to pěkné, ale na mě moc dětské, takže další díly jsem už nesháněla. A Ztraceno v písku mi dorazilo rovněž dnes. Knížka vypadá úplně překrásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné přírůstky! Nad Dcerou stále váhám, zda si ji přečíst :)

    OdpovědětVymazat