úterý 3. ledna 2017

Prosinec s ležáky - vyhodnocení


Nedopadlo to moc podle mých představ.
Vybrala jsem si pět knih a z nich jsem přečetla jednu a pak jsem šáhla ještě po jedné, která sice nebyla v hromádce, ale byla starší než tři měsíce.
Takže nakonec dvě knihy, ale mám z nich velkou radost. Hlavně z Gutty z Bubnu, protože jsem se na ní hodně těšila a nezklamala, právě naopak. Byla jsem z ní strašně nadšená. Takže se těším, až autorce vyjde další kniha.
Druhá byla Temná tání, na které jsem čekala rok, než vyjde a nakonec se mi k ní nedařilo dostat. Proto jsem to v prosinci nevydržela a začetla jsem se. Bylo to lepší než první díl a radši jsem se ani nekoukala, jestli už aspoň vyšel třetí díl, na který určitě zase budu muset čekat rok. 

Jinak mám v plánu zase ležáky uspořádat, jen ještě nevím, jaký měsíc. Možná březen, to je dlouhý a snad klidný měsíc, takže by to možná šlo. :-D
A možná bych mohla na to mohla udělat skupinku, aby se mohli přidat opravdu všichni, to ale záleží na vás, jestli máte zájem. Takže klidně pište. :-)
Čím víc lidí se přidá, tím líp, protože je mi jasný, že takových bláznů, jako jsem já je mnoho. Jen kupovat, kupovat a nestíhat číst. :-D

Blogy, které se účastní:
1) Knižní blog neblog? http://knihomolkanamaterske.blogspot.cz/
2) The Book Talk Blog   www.thebooktalkblog.blogspot.cz
3) Dragell  http://dragell.cz/
4) Knihy podle Iri, http://iyjknihy.uxes.cz/
5) Fia Mór is running! (and reading), fiamorisrunning.blogspot.cz 
6) Knižní kavárna u Nely Www.kniznikavarna.blogspot.cz

Klidně pište názory, budu ráda. :-)

8 komentářů:

  1. Ty jo, citim se poctena, ze ta prectena je prave Gutta. A jinak jsi i s jednou knihou dopadla lepe, nez ja. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úžasná kniha a možná by to chtělo ještě zkusit jí někam nabídnout k vydání. :-)

      Vymazat
  2. Březen ne, Martinus mívá Knižní šifru, to by bylo šílený :D Já jsem v prosinci četla dost málo, ale příště se zkusím taky zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem úplně zapomněla, no jo, je ten nový rok. :-D Tak uvidíme, teď budu mít celý leden docela akční a je fakt že i březen kvůli školce. Musím to pořádně promyslet. :-)

      Vymazat
  3. taky sem dala vyhodnocení https://www.facebook.com/groups/566333103514430/

    OdpovědětVymazat
  4. určitě se příště zase přidám mám toho doma dost , co už je dlouho odkládáno

    OdpovědětVymazat
  5. Já si dávám rok 2017 s ležáky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem přečetla jen jednu a to Sněží, Sněží,.., ale aspoň něco, no :D
    Snad to bude příští rok lepší :)

    OdpovědětVymazat