úterý 3. ledna 2017

Shrnutí prosinec

Měla jsem pocit, že jsem si tolik knih v prosinci nepořídila, jenže jak jsem to teď začala dávat dohromady, musím se strašně smát. Aspoň s těmi recenzáky jsem se krotila. Koupila jsem si 27 knih a celkově mi jich přibylo 50... :-D
Za to můžou ale vánoce, ne já. No tak fajn, za oboje můžu já, protože jsem dala manželovi seznam. A to mi ještě dnes oznámil, že mi dokoupí všechny knihy, co jsem mu tam napsala, tak jsem na něj zvědavá, protože jich není málo.
Dokonce jsem jich i více přečetla, než normálně. A to jsem myslela, že přes svátky toho moc nenačtu. Nakonec jich tedy bylo 16 a nejsem si jistá, ale myslím, že to byl nejlepší měsíc v roce na přečtené knihy. Hlavně se mi podařilo přečíst nějaké ležáky a jiné své knihy, takže jsem nečetla jen recenzáky. Jdeme tedy na to.

Koupené knihy:
Za většinu mohl výprodej v Knižním klubu, jako vždy. A pak pár eshopů, ve kterých jsem našla knihy do sérií, které jsem už nějaký čas sháněla za hodně luxusní ceny. Snažím se to každý měsíc dodržovat a doplňovat jak to jde. a tento rok se budu snažit ještě víc, ať mám načatých sérií co nejmíň.


Recenzní výtisky:
Jak jsem psala, dost jsem se držela, takže mi jich nepřišlo tolik. Chtěla bych totiž už číst také své knihy, protože se mi tu nemilosrdně hromadí a některé si toužím okamžitě přečíst. Jenže držet se je někdy dost těžké, když vycházejí tak krásné knihy. Také jsem dostala jednu e- knihu.



Vyhrané knihy:
Zase se mi podařilo vyhrát a dokonce knihu, po které jsem strašně toužila. Naštěstí se k ní brzo dostanu, takže si myslím, že už teď v lednu, můžete čekat recenzi.


Jinak získané knihy:
Tady mám knihy, co jsem dostala k vánocům a jednu od táty svátku (Než jsem tě poznala).


Přečtené knihy:

1. Laskonky - Barbora Nesvadbová
2. Vysmátá krajta - Ivana Vostřáková
3. Smrt a jiné vrcholy mého života - Sebastian Niedlich
4. Ztracená - Adam Neville
5. Temná tání - Kate A. Boormanová
6. Dívka o půlnoci - Katarzyna Bonda
7. Rukavičky smrti - B. M. Horská
8. Koruna tří - J. D. Rinehart
9. Tokijský ghúl - Sui Išida
10. Zlo - Ben Sanders
11. Faraonův následník - Karel Cubeca
12. Ďábelské hry - Angela Marsonsová
13. Splétač snů - Šárka Pospíšilová
14. Gutta z Bubnu - Anna Beatrix Bártová
15. Červený stan - Anita Diamant
16. Hlava plná přízraků - Paul Tremblay



Prosinec se mi hodně líbil, opravdu se povedl. A stran jsem přečetla 5016, což sice není nejvíc v celém roce, ale je to hodně slušný. :-) a jak jste na tom vy? :-)

14 komentářů:

  1. Teda ty,ses fakt borec. A kolik tech knizek bylo z vyzvy? Prej u recenzaku jsem se drzela,haha. :) takova hromada. Jsem proti tobe bridil.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už to sepisuji, tak uvidíš. :-D Náhodou, mrkni na minulé měsíce, ty byly mnohem horší .:-D

      Vymazat
  2. Závidím :D Já jsem přečetla čtyři a nekoupila žádnou :D (a stejně mi jich záhadně přibylo sedm) Pasažérka mě láká už nějakou dobu, a je tam i pár dalších, ke kterým bych se chtěla brzy dostat :) Doporučuju Elementum, bylo skvělý. A Scarlet...
    Přeju, ať se všechny líbí :) (a najdeš na ně místo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záhadně jo? :-D Do Pasažérky chci od chvíle co přišla, jenže pořád mi to něco kazí, ale tenhle měsíc ji snad přečtu určitě. :-)
      Děkuji, no díky nové knihovničce místo přibylo i když náš obývák vypadá, no... :-D

      Vymazat
  3. zajímalo by mě jak všichni ty knížky stíhají číst, já třeba na to moc času nemám :) čtu jen, když zůstane čas a nebo je na to nálada :)
    Fajn článek, zajímavé tipy na knihy :))
    veeveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíháme. :-D Jen syslíme na krušné časy. :-D Tedy aspoň já i když je to trošku výmluva, protože miluji nákupy knih, obzvlášť když jsou některé už ve výprodeji a hrozí, že už nebudou k mání. :-D

      Vymazat
  4. Tohle prostě nechápu... Takové hromady! Jak to můžeš stíhat číst? A kde na to bereš prachy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíhám no, ale jednou to dám. :-D A zase tolik neutrácim, jsou to vše výprodeje, nebo dokonce v prosinci jsem našla dva obchody, kde mají knihy za půlku. :-)

      Vymazat
  5. Tohle je prostě neuvěřitelný... Nádherná hromádka a skvělý čtenářský výkon, šestnáct kousků je fakt paráda. Já zvládla v prosinci celkem sedm knih, ale i s tím jsem moc spokojená. Držím palce, ať je nový rok také tak úspěšný - a nejen po té knižní stránce. Měj se moc krásně, Evi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já bych byla nadšená i kdybych přečetla půlku,protože byly časy, kdy jsem na knihy neměla vůbec náladu, nebo jsem jednu četla měsíc. Teď jsem už nějaký čas na mateřský a naučila jsem se najít ten čas tak, abych stíhala jak číst, tak se starat o domácnost i děti. :-) Jo, jsem někdy nevyspalá, protože přetáhnu, jenže někdy je to těžký se od knihy odtrhnou a jít spát. :-D

      Vymazat
  6. Páni, tak tomu říkám nálož. Moc pěkné knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že s množstvím přírůstků jsme na tom podobně :D A obdivuji, kolik toho stíháš přečíst :D To jsi pořád doma, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) To ne, to by mi hráblo. :-D Čtu když jdou děti spát, což je i na pár hodin odpoledne.... :-D

      Vymazat