čtvrtek 2. února 2017

Mé knihovničky část 3.

Dnes tu mám pro vás poslední část, seskládanou ze tří kousků.
I když jedno není knihovna, spíše takové poličky, ale místo dochází, takže jsou knihy už fakt všude.
Do toho se jedna knihovna dělí o místo s terárkama, kde žijí manželovi domácí mazlíčci, se kterými se ale fakt nemazlíme. :-D
Doufám, že až vám příště budu předvádět své knihy, budou už mít pořádné místo, ve kterém si budou krásně hovět. :-) Ale s mým štěstím nevím nevím. :-D
Takže žádný protahování, protože fotek je fakt hodně.

Začneme tou největší, kde mám knihy už ve třech řádcích. A jak vidíte, je bílá, což mě trošku štve, když mám všechno v buku. Do toho dvě poličky zaplňují terárka, ale ne na dlouho. :-P Jelikož mi tu ty fotky nějak blbnou, tak budou zpřeházeně, ne postupně. Nervy mám jen jedny. :-D

Ani nevím, že jsem to fotila takhle blbě, ale co nadělám. Takže tady je půlka dvojpolice. Nahoře jsou knihy přečtené a dole nepřečtené. Do toho jsou níže spíše staré knihy. Jen pár novějších tam je, což je teď vidět. 

Tady je druhá polovina. Aspoň něco. Stejně jako předtím, mám nahoře přečtené knihy. I když tam mám různá nakladatelství, snažím se je mít u sebe. 

No tak jak na to koukám, blogger mi ty fotky uspořádal, zatím to vypadá dobře. :-D Zase přečtené knihy, takže vidíte, že nejsem blázen, co má doma jen nepřečtené. :-D A když vidím to Mysterium, tak mám zase chuť si ji přečíst. Taková trošku nepochopená kniha, mě se ale líbila, jen se musí číst pozorně.

Dále pokračujeme zase přečtenýma knihama a jsou to samé lásky. Had a hůl, nejlepší zatím co jsem četla od Woodové. Vážka, fakt perfektní konec. Dokonce tam mám i Sandru Brown, o které jsem si mylně myslela, že je čtení spíš pro babičky a přitom je skvělá. Nebo už jsem sama babička. :-D

Zase přečtené a koukám, že přečtené knihy budou ještě několik fotek níže, takže vám budu hlásit až nepřečtený. Tady musím vyšvihnout autora Wulfa Dorna u kterého čekám na další knihu. Jeho knihy jsou straně čtivé, překvapivé a wow. A dítě číslo 44 s Yrsou jsou také nej.

Bikini, přesto že to tak nevypadá, je naprosto skvělá kniha o druhé světové, která mě hodně překvapila. Vůbec bych to do ní totiž neřekla, ale za to může ta obálka. mohly si s ní víc vyhrát, protože člověk když to vidí, tak si představí něco jiného. Jinak Čarodějnice z Hex Hall, jsou sice knihy pro mladší ročníky, já jsem si je ale zamilovala. :-)

Na tuto poličku si dávám velké knihy, hlavně světové bestselery. Zatím se mi ještě nestalo, že by se mi nějaký nelíbil.

Moje smutná HP sbírka. :-D Ale už jsou na cestě další, někdy v březnu dorazí. Každý rok budu kupovat s jedním ilustrovaným vydáním i klasickou knihu.

Tady zase Stephenie Meyerová, kde mi snad nic nechybí, teď vůbec nevím. Ale pokud si myslíte, že tam má ještě něco být, klidně napište. :-)

Polička nepřečtených staroušků. :-D Poslední dobou čtu většinou nové knihy, takže kdo ví, kdy se k ním dostanu.

Tady z té vrchní police se stala taková odkládačka. :-D Samozřejmě taky nepřečtené. Když nevím kam s knihou, položím jí sem. A víte co mě štve? Ta různá velikost knih od Mitchella. To nechápu. Stejný nakladatelství, stejný autor a knihy úplně jiné.

Pokračování odkladačky. Fuj, to jsem fakt líp nemohla pojmenovat. :-D Ale přemýšlím, že zavedu zvláštní poličku pro knihy jako jsou Lazarová, Kladivo, Démon atd.. 

Ta nedočtená Alchymistova série mě teda pěkně bije do očí. Prvním dílem jsem se prokousávala, ale druhý už mě chytl.

Jeeee Gričská čarodějnice, snad to píšu dobře. Jelikož jsem se nechtěla shánět se starýma dílama, mám to takhle divně. Ale jednou se k tomu snad dostanu a budu mít všechny díly stejný. Hlavně k přečtení bych se měla dostat. :-D

Tady je taková nepřečtená směska. Něco z aukra, něco výměna, něco Lk. To bylo z mého období, kdy jsem kupovala každou levnou knihu. Dooost blbý období i když jsem za knihy neutrácela tak jako teď.

Zde jsou různé nepřečtené historické knihy. Velkou radost mi dělá Emma, kvůli krásným ilustracím.

Ani nevíte, jak jsem ráda, že je ta velká knihovna za námi. :-D
Pokračujeme úzkou, ve které to pořád měním. Pořád se mi tam nelíbí dvě poličky, takže teď už to vypadá zase jinak.

Tady mám přečtené naše autory. Tahle polička se mi hodně líbí, protože jsou pro mě takový loňský objev. A skoro všechny mám podepsané.

Zase velké knihy, hlavně bestselery, jenže tentokrát nepřečtené. U Prachu a Temných koutů je to fakt ostuda, když si vezmu, jak jsem se na ně těšila.

Je nutné to říkat? :-D Yoli polička, tentokrát půl na půl, některé přečtené, některé ne. A teď už jsou na dvou poličkách, protože se nevešly. :-D

Moji malý trhači mi oškubaly můj kupecký kauf. :-D Ty tři díly byly za 140kč, takže neberte to. Jen ještě stále nevím, jaký jsou a to už mi tu tak leží tři roky.

Tahle polička je nějaká nepochopitelná a pořád mě bije do očí. Ale mám tam dvě přečtený. Kinga a Hanibala. :-D

Tuhle musím taky upravit, protože knihy od Marie Lu mám nepřečtené, přitom zbytek ano.

To je aaaach polička. Kdo je miluje jako já? Nástroje smrti mám celé přečtené, to totiž ani jinak nešlo. Když si zamilujete první, musíte hned na další. Přesto stále nemám přečtenou sérii Pekelné stroje. Potřebovala bych k sobě někoho, kdo by mě s těmi recenzáky krotil, protože moje lásky jsou opomíjené. :-)

Poslední tu mám poličky, které byly původně na kytky, jenže když nebylo kam dávat knihy? :-D
Nejhorší na tom je, že tam to místo taky dochází a to je skoro vše jen Baronet.

Kolem této série jsem chodila pěkně dlouho. Spíš jsem jí přehlížela, jenže stačilo vidět trailer k filmu a rychle honem jsem začala shánět. A jako naschvál už byly vyprodané? Můžu si za to sama, naštěstí jsem našla ale na bazaru a zase tolik jsem za ně nedala.

Tak a teď tu máme přehlídku Baronetu.Jsou to přečtené knihy i když Vetřelec box by tam být neměl, protože mám přečteného jen jednoho. Je tam zatím jen jako zarážka.

Asi už jste pochopily, že teď je na řadě nepřečtený Baronet. Těch je podstatně víc a ve skutečnosti ještě víc a až přijdou peníze, abych vyzvedla balík ze zásilkovny bude jich ještě ještě víc. :-D Pokud nechcete mít infarkt, nekoukejte na ten jejich výprodej. :-D

Do toho Poldarka se pořád bojím pustit. Nejraději čtu série na jednou, když mě moc chytnou, jenže vyšly zatím tři ze dvanácti, což je šílený číslo. Proto pořád váhám, já nesnáším čekání na další díl.

A to už je konečně konec. Čím víc těch knih je, tím hůř se mi to píše. :-D Příště se v těch fotkách utopím. 
Tak doufám, že se vám knihy líbily, omlouvám se, jestli jste našli moc tipů a příště MOŽNÁ jdu do toho zase. :-D

5 komentářů:

  1. Jaký byl Dopis z Yorku? V jednu dobu mě docela lákal :) U Stephenie Meyer ti chybí Život a smrt, ale o nic nepřicházíš :D
    Zítra se pokusím taky nafotit knihovničku (už plánuji docela dlouho), tak snad z fotek něco bude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hooodně dobrý a tajemný. Mám na něj recenzi tak se mrkni. :-) A jo, na tu bych zapomněla, ale tak zatím na to spěchat nebudu. :-D
      Tak to se těším. :-)

      Vymazat
  2. Máš naozaj skvelú knižnicu plnú krásnych kníh :) Ja mám vo svojej izbe trochu menej, no máme doma na to jednu izbu, kde skladujeme úplne všetky a cítim sa tam pomaly ako v knižnici!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden pokoj plný knih? To je sen.... :-) Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Skvělá prohlídka! :D Ale jsem na tom dost podobně. Také mi v knihovnách stojí několik desítek knih nepřečtených :D

    OdpovědětVymazat