pátek 3. února 2017

Přírůstky 10

Dnes vám ukážu jen dvě knihy. A na nějaký čas už tolik knih nebude. Musím se mírnit což mě netěší, ale jinak to nejde.
Už minulý týden mi přišla kniha z Dobrých knih, jenže jsem vám nechtěla ukazovat jen jednu knihu, tak jsem čekala, až zase něco dojde. A to se stalo dnes. 
Většinou chodí recenzáky od Alpressu každý měsíc na začátku, ale leden výjimečně nebyl. 
A co jsem si tedy vybrala?

 Kdo mě sleduje ví, že tahle kniha pro mě byla taková záhada. Našla jsem jí náhodou, nakladatelství neznámé a přitom je to reteling, který teď jedou. Samozřejmě mě to zlákalo a požádala jsem si o ní u Dobrých knih. :-)
Anotace: 
Ona je nejmocnější džinka ze všech. On je chlapec z ulice. Jejich láska otřese světem.
Když Aladin objeví kouzelnou lampu, džinka Zahra se zjeví ve světě, který neviděla stovky let – světě, kde jsou zapovězena kouzla a samotná existence Zahry je nebezpečná. Aby přežila, musí se s pomocí prastaré magie skrývat, dokud její nový pán nevysloví svá tři přání. Jakmile se však naskytne příležitost vysvobodit se, Zahra se musí rozhodnout: je její svoboda důležitější než její láska?
Vzrušující příběh o zradě, zapovězené lásce a nebezpečné magii.


Myslela jsem si, že budu u Alpressu dlouho rozhodovat, ale jméno Guta je pro mě nějaké chytlavé, takže jsem jen mrkla a hned sem měla vybráno. A moc se na ní těším. :-)
Anotace:
Guta Habsburská stojí po boku Václava, Přemyslovce, kterým pro jeho strach ze tmy a koček nemálo českých pánů pohrdá, byť se má Václav brzy stát jejich králem. Guta si klade otázku, zda si takového manžela dokáže vážit. Ve chvíli, kdy její srdce konečně pookřeje, na scénu vstoupí šarmantní a tajemný Záviš z Falkenštejna. Karty jsou rozdány...

A to je vše. Znáte, četli jste? :-)

5 komentářů:

  1. Zakázané přání vypadá hodně dobře, budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. o Zakazanem prani jsem taky uvazovala, tak si ted pockam na recenzi a pak uvidim .-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zakázané přání vypadá skvěle! Těším se na recenzi. :-)
    Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě zaujalo Zakázané přání. Tak ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se... :D O Zakázaném přání jsem uvažovala, ráda si počkám na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat