pondělí 13. února 2017

Přírůstky 11

Dnes tu mám pro vás pěknou hromadu. A hned na úvod napíšu, že další bude až za měsíc. Musím se mírnit, jelikož brzo budu bydlet s dětma sama. Ono se dokonce může stát, že si nebudu moct koupit nějaký čas žádnou knihu, kdo ví. Takže jsem to zatím skrouhla na půlku a uvidíme příště. :-)
Nevím jestli jste to zaregistrovaly, ale u Baronetu mají výprodej. Nedalo mi to, podívala jsem se tam a nakoupila. Zařekla jsem se, že letos se budu snažit dokončovat série, takže jednou knihou se mi to povedlo a ty další jsem radši koupila celé série. :-D Plus jsem dostala knihu zdarma, což mě potěšilo.
Pak tu mám nějaké recenzáky, knihy které jsem ulovila na nádraží a malinkatý balíček z Knižního klubu, kde mám opravdu očekávané knihy, takže se na to jdeme podívat.

Jako první vám ukážu mé recenzní výtisky. Bouřlivé noci a Vražda neviňátek mi přišly od Moby. Původně jsem chtěla novou Andrewsovou, jenže i když jsem v konkurzu byla hned, bylo to málo. stejně si jí ale koupím, protože tu autorku miluju. Lovci duchů, dlouho očekávaná kniha od Omegy. Psala jsem jim a zjistila, že mě někdo zapomněl napsat na seznam lidí, kterým měla být zaslána. Zase jsem měla prostě pech. :-D

Tohle je opravdu nádherná hromádka z Knižního klubu. Spáčův hrad, už jen to obálka vás donutí si jí pořídit. Krvavé ostří jsou povídky ke skleněnému trůnu. Původně jsem si je chtěla objednat ze Slovenska, jenže naštěstí jsem zjistila, že konečně vyjdou i u nás. Královnu ohně mám do série a konečně mám kompletní sérii. A Temné bratrstvo už u nás prý jednou vyšlo. Vůbec nechápu, že jsem to přehlídla, když anotace zní tak dobře.

 Tyhle kousky mám z nádraží. Farao mám na seznamu pěkně dlouho, takže jsem měla radost, když jsem na ní narazila. Peytonův hrádek mě zaujal anotací a je mi jedno, že je to salátek. Stopy hrůzy to je jasný. :-D A Cesta k vnitřnímu pokoji mě zaujala vzhledem k situaci, ve které se nacházím.

Konečně se dostáváme k šílenému výprodeji u Baronetu. :-D
Ďábel nosí pradu mám moc ráda jako film, takže kniha mi nesměla chybět, obzvlášť, když je i druhý díl. Na Annu jsem koukala fakt dlouho a naštěstí ve výprodeji byly oba díly. A to jsem ještě někde četla, že by měl být film. :-)

U téhle série mě zaujala obálka knihy Deset malých nadechnutí, až potom jsem zjistila že to je série. Naštěstí byly v akci všechny a vypadá to na oddechové knihy.

Proměny srdce jsem dostala zdarma k objednávce. autorka je mi povědomá, ale ještě jsem od ní nic nečetla, tak uvidíme. Cesta pustinou je třetí díl monumentu 14 a jsem ráda, že mám konečně všechny. Dishonored je kniha, na kterou jsem se fakt těšila, je to scifi podle jedné hry a podle anotace to bude luxusní čtení. Jediná kniha za plnou cenu z celý objednávky. :-D

Anotace najdete v odkazech, protože je toho zase moc. Doufám, že se vám knihy líbily a že jste třeba našly nějaké tipy. A klasická otázka, četli jste?:-)

6 komentářů:

  1. Já jsem zvědavá na vraždu nevinátek, původně jsem po ní chtěla jít, ale pak jsem si vybrala něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od autora něco četla. a líbilo se mi to, takže jsem měla jasno. :-)

      Vymazat
  2. Deset malych nadechnuti jsem cetla a uplne me to neuchvatilo. Ale treba se ti to zalibi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Spáčův hrad mě láká, od Erskinové mám doma Na pokraji temnoty a tak doufám, že se mi bude líbit :)
    V té souvislosti mě napadá: Jak jsi dopadla u Brány? Na konci roku jsi říkala, že jim budeš psát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti děkuji, že jsi mi to připomněla,protože mě se to úplně vykouřilo z hlavy. :-D Teď jsem napsala, tak jsem zvědavá. :-)

      Vymazat
  4. Krásné kousky! Rozhodně bych si mezi nimi vybrala :D

    OdpovědětVymazat