úterý 14. března 2017

Můj koutek na čtení

Nová nabídka v mailu mi dala možnost se trošku zasnít. I když neříkám, o čtecím koutku sním dost často, a jednou se mi to doufám splní.
Takže jsem se rozhodla, že to přijmu a seznámím vás s mým snem.
Jenže vybrat si jednu knihovnu, jedno křeslo a doplňky? Já, která by chtěla nejradši všechno?
To nejde, tak vám sem dám více návrhů. A třeba si to přečte nějaký anděl strážný, který mi ten sen splní. :-P
Ne, dělám si srandu, jednou snad ale bude líp a splním si to sama.
Mám tu ideální kout, který je jako dělaný na čtení, tak se jdeme na ty představy mrknout.

Jako první mě zaujal Skandinávský styl. To spojení designu a přírody je okouzlující.
Vybrala jsem si knihovnu, která je jak praktická, tak vzhledově přitažlivá. K tomu křeslo, ve kterém, jak je vidět, se dá sedět všemožně. Já totiž se při čtení všelijak překrucuji, takže pro mě ideál. :-D K tomu konferenční stolek a nádherný obraz.

Další je Provence styl, který je prostě romantický a v jednoduchosti je krása. Knihovna se schůdky je snem mnohých z nás. A čtyři takové by byla dokonalost. Křeslo nešlo vybrat jiné, tohle je pro knihomola jako dělané. K tomu všemu zrcadlo a stolek, který tomu trošku dodá barvu. Aspoň mě by se to tak líbilo.


Retro, to jsem musela taky zkusit dát dohromady. Možná ta kombinace vypadá šíleně, mě se to ale strašně líbí. Hlavně ten obrázek na dřevě. 
Knihovna na kolečkách mě zaujala, to je něco pro blázny, který pořád stěhují byt. Mezi ně patřím i já, byly časy, kdy jsem každý měsíc přestěhovávala nábytek. Teď mám ale děti, který mi v tom brání, takže stěhuji jen knihy. :-D


Nakonec tu mám pro vás takovou tu klasiku. Ta je pro mě nejreálnější, proto jsem vám tam dala i gauč, který chci. Kochejte se mým budoucím obývákem. :-D
Už to není klasický vysnění koutek jako výše, ale protože vlastním opravdu hromadu knih, je to nejpraktičtější a vzhledově mě to hodně zaujalo. Hlavně citát, který bych těla mít nad gaučem.

Jak jsem psala, první tři jsou takový sen, který se mi sice nesplní, ale snít o tom je moc krásný. Poslední je ten, který si jednoho dne opravdu vytvořím a doufám, že se vám s tím pochlubím co nejdříve. No spíše tak do tří let, budu realista. :-D 
Pokud vás to zaujalo, rozhodně mrkněte do vyhledávače nábytku a dekorací. Inspirace je tam opravdu hodně a každý si najde to své. Odkaz zde.

5 komentářů:

  1. Souhlasím, výběr na Favi je opravdu velký :D Mně by se celkem líbil první a poslední, jinak držím palce, ať brzy dojdeš k realizaci :) A kdybys měla čas a chuť, na blogu mám taky svoje vysněné koutky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Nejvíc se mi líbí první a pak asi třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já snad nakonec přijdu na chuť skandináv. stylu. Tady se mi líbí asi nejvíc. Ale kromě retra se mi líbí všechny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten skandinávský je top! :)) Moc povedený výběr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujal druhý koutek. Jak by měl vypadat ten můj - se můžeš podívat u mě na blogu .-)
    Krásný večer. Monika

    OdpovědětVymazat