neděle 5. března 2017

Přírůstky 12

Po moc dlouhý době něco uveřejňuji, takže samozřejmě jako první přírůstky, protože už jich tu mám moc.
Knihy si nějaký čas kupovat nebudu, takže kdo ví kdy zase tenhle článek bude.
Ale doufám, že zase brzo najedu do starých kolejí, tím myslím recenze, protože recenzáků je hodně a to nemluvím ani o té hromadě rozečtených knih. Víkend mám v plánu pořádně pořádně číst. Jen dnes ne, protože večer mám koncert, na který se těším už od prosince. A přeci jen šest let jsem doma, takže si to hodlám pořádně ve slušných mezích užít. :-D
Tak se na to jdeme mrknout a do předu upozorňuji, že knih je opravdu hodně.

Jako první tu mám recenzák od Euromedie, který mě lákal už hodně dlouho, hlavně proto, že to napsal slavný herec. Rozhodně to bude kniha, která pobaví, protože je o krávě, která chce něco víc.

Další várka jsou knihy z nádraží, kterých tu dnes mám víc. Co cesta, to knihy. Deník Bridget Jonesové byl jasná volba, protože jí ve filmu miluji a pomalu bych se chtěla pročíst až k dítěti. Markýze de Sade jsem vzala příteli, protože stačilo přečíst pár řádků a bylo to dost zajímavé? :-D Jen teda doufám, že to bude slabší, než 120 dnů sodomy, protože tam jsem přečetla 100 stran a dál se dostat nešlo, neměla jsem na to žaludek. Tři pohledy na vraždu byla taková třešnička na dortu, asi to bude oddechovka.

Tajný deník Anny Boleynové a Kroky slunce jsou zase knihy z nádraží. Tudorovce miluji, takže jasná volba a Kroky slunce jsou o budoucnosti a konci lidstva, nebo něco takového a to mě zaujalo.

Ano, další z nádraží, tentokrát jsem si vzala jen verše, které se mi zalíbili. :-)

Toskánské věže jsou recenzní výtisk z Joty a je to přesně ten druh knihy, který mám ráda. Číst ji budu co nejdřív, protože už mě fakt moc láká.

Kdo miluje nejvíc je opožděný dárek k narozeninám, protože kamarádka si ji musela nejdřív přečíst. Moc se jí zalíbila, takže se mám na co těšit.

Tady v tom krásně zabaleném balíčku mám knihy, které jsem si koupila na rande. :-P Hodně mě překvapilo a zahřálo u srdce, když mi je začala prodavačka balit. Na to jsem narazila poprvé. :-) Takže Knihkupectví u Kašků v Kolíně doporučuji. Je tam příjemná obsluha, knihy zabalí a to nemluvím o úžasným regálu s knihami v akci. :-D

Tyto dva poklady jsem tam zakoupila. Svítání jsem hledala v předchozích dvěma knihkupectvích a nenašla, měli vyprodáno. Až u Kašků měli poslední kousek. Autorku miluji a byla to jasná volba. Válka a naděje mě zaujala tloušťkou a když jsem přečetla anotaci tak jsem po ní taky sáhla. Dokonce byla ve výprodeji za 149 kč, tak nenechte to tam. :-D

Dokonalé ticho je nákup za ibody. Chtěla jsem teda jinou, jenže bodů jsem měla málo a čekat jsem nechtěla. :-D Beztak jsem jí chtěla, tak ji konečně mám.

No a cesta do Kolína se neobešla bez návštěvy knihovny na nádraží. Už bych tam neměla chodit, nebo je nebudu mít kam dávat. :-D Ale až je přečtu, tak je zase vrátím mezi lidi.
Písečníky jsem vzala kvůli tomu, že je od G.R.R.Martina, tak ji chci vyzkoušet. Stárnoucí slunce Kesrith je fantasy, trošku složitější, ale zaujala. Kacířská léta jsou histrorický román od Domina, což je záruka kvality, takže na tu se těším. Škoda, že neměla přebal. :-) Psí duši jsem si vzala proto, že bych si o pejskách taky už chtěla něco přečíst, tak uvidíme, co to bude. :-)

Doufám, že vás některé knihy zaujali a moc ráda budu za názory, pokud jste nějakou četli. :-)

11 komentářů:

  1. Teda tomu říkám nálož, pěkné kousky :-) Žádný z titulů jsem nečetla, ale zmiňovaných 120 dnů sodomy jo a bylo to výživné :-D
    Ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sodoma byla fakt šílená. :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  2. Vitej zpatky. Uz jsi nam chybela.;) jinak z knizek jsem cetla jen Toskanske veze, takze jsem zvedava na tve ohlasy ta tu spoustu dalsich knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě moc těší. :-) Jo, už se těším, až se začtu do starých kolejí. :-)

      Vymazat
  3. To je knizek :D Svitani mam doma. Autorku zboznuju. A Kravu nebeskou bych si taky chtela poridit. Pekne cteni preju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málooo. :-D Andrewsová je prostě nej. Díky :-)

      Vymazat
  4. Hurá, ty žiješ :D Snad už teď bude dobře :) Mimochodem, jaký byl koncert?
    Kráva nebeská mě taky láká, tak uvidím, co na ni řekneš :)
    Taky jsem četla Toskánské věže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, už mi to chybělo. :-) Nejlepší, jen by to mohlo být delší. :-P

      Vymazat
    2. Jo, to znám, vždycky to hrozně rychle uteče... :) Taky bych si to vždycky nejradši hned zopakovala...

      Vymazat
  5. Jupí, jsem ráda za nový článek, navíc opět přeplněný skvělými knihami. Kráva nebeská teď čerstvě přibyla i do mojí knihovny, tak jsem zvědavá, jak se nám bude líbit. měj se moc krásně a těším se na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kousky!! Rozhodně bych si vybrala :D ( a ne jeden! :D)

    OdpovědětVymazat