pátek 24. března 2017

Přírůstky 13

Pořádně nemůžu číst, ale přírůstků je čím dál víc. Asi možná fakt budu závislá, jen si to přiznat. :-D Ne, ale prostě knihy miluji a pomalu se zase rozjedu.
Dnes tu mám i recenzní e-knihy. Jsou to také knížky, tak proč vám je neukázat. :-)
A na to, že jsem si myslela, že si nebudu moct koupit ani jednu knihu, tu mám hned dvě, plus jednu, kvůli které to vzniklo.
Jinak samý recenzák a něco z nádraží, klasika. :-D

Jako první jsem na našem městském bazárku, našla Pravidla moštárny, jen za třicet korun. Kniha co tak moc dlouho chci, jako nová a ještě doslova za hubičku? Jasný, že jsem jí tam nemohla nechat. :-)

Tak a teď proč vznikla objednávka na megaknihách? :-D
Můj drahý miluje Tomáše Kluse. Hledá v jeho písničkách významy a tak se najednou dostal k této knize jménem Racek. Byla jen za pár kaček, tak proč ne? Jenže já jsem taky jednu chtěla, díky Rodaw!! :-D

U Rodaw jsem shlédla video a zjistila, že existuje kniha, o které jsem neměla ani tucha a ještě k tomu je to na téma, které miluji. Reality show, opuštěný ostrov, konec světa. Rozhodně se na čtení těším. Vůbec netuším, jak jsem mohla knihu Poslední v knihosvětě přehlédnout.
A všimněte si, že megaknihy mají novou, úžasnou záložku.... :-)

Tak tahle kniha mi zase neunikla. :-D Byla jsem na Fantastických zvířatech v kině a byl to neskutečný zážitek. Takže jsem si napsala Dobrým knihám o knihu. Je to scénář, takže ji budu mít přečtenou rychle, jen se obávám, že zážitek z filmu to nepřekoná.

Bílý plamen mám z nádraží. Zaujala mě anotace a teď zase nevím o čem je. :-D 
Ale vím, že to bude příjemné čtení. Dodatek...Rusko, šestnácté století, Ivan Hrozný a to vše vsazeno do románu o krásné Kateřině.

Jelikož hodně cestuji, zase tu mám dvě nádražky. Select vypadá na dost dobrý thriller. Je to o obchodu se zdravým a tuším o pokusech na lidech. A Strašlivý netvor je fantasy.

Marlene je recenzní výtisk z Alpressu a je to román o Marii Dietrichové. Rozhodně to je lákavé čtení a Alpress mě ještě s žádnou knihou nezklamal.

Další recenzní výtisky jsou z Moby. Bláto a Mršiny byly jasná volba, tam mě nalákala hodně obálka a Šaty pro poutníky jsem si vybrala, protože miluji romány z Egypta.

 No a teď tu mám už jen recenzní e-knihy.
Případ ukradeného zubu je recenzní výtisk z Chrudimky a je to pokračování Jackabyho, kterého jsem si zamilovala.

Štvanice je recenzní výtisk z Mystery pressu, se kterým jsem navázala spolupráci. A je to pokračování knihy Podfuk.

Tajemství parfému mám také z Chrudimky. Od autorky tu mám knihu Slavičí píseň, kterou jsem ještě nečetla, přesto jsem parfému neodolala.

Další Chrudimka, tentokrát detektivka Výkupné pro krále. Je to blbý číst čtvrtý díl, ale už jsem kousek načala a myslím, že to tolik vadit nebude.

Poslední recenzák z Chrudimky je kniha od Hany Marie Kornerové. Ještě jsem od autorky nic nečetla, ale zálusk na ní mám už hodně dlouho. A podle toho, jaké jsou na ní ohlasy si myslím, že nezklame.

Poslední kniha je recenzní výtisk z mákniha.cz, se kterým jsem navázala nově spolupráci. Knihu právě čtu a rozhodně doporučuji. Je to příběh o muži a do něj jsou vsazeny životní pravdy. Přesto je to strašně poutavé čtení.

Tak doufám, že vás některá kniha zaujala a pokud jste četli nebo nějakou znáte, rozhodně mi napište. Budu ráda. Tak se mějte krásně. :-)

3 komentáře:

  1. Pravidla moštárny miluju! A za krásnou cenu.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k novým spolupracím :) Štvanice je super, jsem zvědavá, co na ni řekneš :) Iluzi doby mám doma už taky věčnost, takže u ní jsem taky zvědavá. :D
    Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pripad ukradeneho zubu se mi moc libil :-) Snad to budu mit nekdy i papirove :-)

    OdpovědětVymazat