středa 12. dubna 2017

Přírůstky 15

Jak jsem slíbila, jsem tu s přírůstky. Zase se mi tu za poslední týden nahromadilo pár ( :-D ) knih, takže je co ukazovat. Skoro všechno až na jednu knihu jsou recenzní výtisky. A tu jednu jsem měla taky jako recenzák, jenže e-knihu, která mě tolik dostala, že jsem si musela pořídit klasickou knihu. A u recenzáků jsem se trošku, maličko, nepatrně rozjela. :-D Ale jelikož zase začínám pořádně číst, tak proč ne. A až ze mě padnou starosti a únava, budu číst zase jako blázen.
Tak co tu dnes mám?

Dnes mi přišly recenzáky z nakladatelství Omega, které jsem vyhrála v konkurzu. Nejchladnější dívku ve městě chladu, jsem zaregistrovala už v loni v létě. Měla jsem ji dlouho předobjednanou, ale nakonec jsem to vzdala. A teď? Konečně vyšla a konečně si ji můžu přečíst.
O Medové smrti jsem vůbec nevěděla a to číhám Omegu fakt často, hlavně oddělení knih, které mají teprve vyjít. :-D U téhle knihy jsem měla jasno. Druhá světová, statečné ženy, odboj. To miluji.

Doctor Who, Doctor Who!!!! Dlužím Jotě recenzi, ale přesto jsem si drze o ní napsala. :-D Já Doctora Who prostě miluji. Když jsem viděla konkurz, málem mi radostí vypadl mobil z ruky. :-D
Jsem strašně zvědavá, kam mě přivede nový příběh. 

Další dvě knihy mám z Alpressu. Váhala jsem mezi těma dvěma a nakonec jsem si zkusila napsat o obě knihy. Tanec bohů je upířina a dost mě překvapilo, že to je od Nory Roberts. Proto jsem jí nutně musela vyzkoušet. Jen jsem dnes zjistila, že to je druhý díl, takže potřebuji ještě první. :-D
Naše paní doktorka, mě zaujala anotací. Je to o doktorce, která se odstěhuje na odlehlé místo, spřátelí se s mužem, který má nemocného syna a je tam nějaké tajemství. Takže bude určitě dobrá.

No jo, Iluze doby je ta, co jsem měla původně jako e-knihu a musela ji mít doma jako klasickou. Je to totiž od začínajícího českého autora a jak víte, takové mám ráda a vyhledávám je, obzvlášť, když jsou tak skvělé jako Iluze. Jinak zakoupila jsem na Megaknihách, kde ji mají za hezkou cenu. :-)

Kouř, mám z Euromedie. Jako podle anotace naprosto úžasná kniha. Fakt jsem měla obrovskou radost, že mi byla nabídnuta. Londýn je zahalen kouřem, ale ten vychází z hříšných lidí. Na to se neskutečně těším. Hlavně na fotce je to blbě vidět, ale ta obálka je prostě boží.

A jako poslední je tu recenzáček z Moby. Výjimečně mám jen jednu, protože mi byla jedna o sekundu vyfouknuta. :-D Ale to byla moje chyba, překlikla jsem, chybu napravila a to mi bylo osudovou chybou. :-D Ale to je jedno, hold si ji koupím a hlavně mám milovanou Andrewsovou. Pořád mám rozečtený první díl, ale až dočtu, hned se dám do dvojky, protože u této autorky to ani jinak nejde. Jen zase čekání na pokračování bude asi utrpení.

A toť vše. Ještě nějaké knihy čekám, ale myslím, že do příštího měsíce žádné recenzáky a něco mi přijde za kupony které jsem dostala. Jinak pokud už jste něco četli, budu ráda za názory. :-)

8 komentářů:

  1. Zatracene krasne kousky. ;) At se vsechny dobre ctou.;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky :) Naši paní doktorku jsem si taky vybrala. Ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasne prirustky.Za to stoji rozsireni policky.Preji krasne pocteni.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná hromádka :-) Taky jsem přemýšlela nad dívkou ve městě chladu, nicméně jsem z ní dostala trochu strach a tak jsem zkusila tu smoothie kuchařku.
    Přeju pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě čeká dívka :) jsem na ni fakt zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. První dvě knihy mi nedávno také dorazily, už se těším až se pustím do čtení. A Kouř vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat