pátek 28. dubna 2017

Přírůstky 16

Přírůstky tu dlouho nebyly že? :-D
Potřebuji, aby mi někdo svázal ruce, protože když se někde objeví konkurz na skvělou knihu, tak neodolám a to nemluvím o výprodejích. 
V mini katalogu Knižního klubu, na mě zase mrklo pár knih a řekla jsem si dobrý, jen pár a kašlu na to. Jenže pak Arara zveřejnila výprodej kusovek a bylo to v háji. Nové knihy, bestselery,míň jak za půlku. Knihy co má na seznamu dlouho, nebo prostě je tam za tu hříšnou cenu nešlo nechat. A to jsem se ještě hodně držela. Kdybych vzala vše co jsem opravdu chtěla, tak tam jsem minimálně za čtyři tisíce. :-D
No a recenzáky, to je kapitola sama o sobě. Pak vyfotím foto, co vás čeká za recenze a co teda budu číst.
Takže se jdeme mrknout, co tu mám. :-)

Jako první tu mám knihu naší velké autorky. Petra Stehlíková napsala Naslouchače, což je pro mě větší pecka, než Jiskra v popelu. Tuto knihu autorka napsala jen tak pro sebe, takže prý od toho nemám moc čekat, ale stejně se na knihu těším.

Dále jsem měla dva kupony do Martinusu, tak jsem je hned využila. Caraval mě překvapil, protože jsem ho čekala v květnu. Marně jsem si myslela, že do té doby naženu zpoždění, takže si ho budu moct přečíst. Tak mi tu hold chvilku poleží, než se budu moct začíst. Konečně mám už Vánoční koledu a nevím nevím, jestli vydržím do vánoc. :-D Bludy z nudy jsem vzala Lukášovi a ještě e-knihu Sám v sobě bezdomovcem, protože klasická kniha nebyla. Bludy z nudy nejdřív chtěl, jenže pak zjistil, že to asi nebude nic pro něj, takže zbude asi na mě. :-D

Pokračujeme balíčkem z Knižního klubu. Jelikož měl můj drahý narozeniny, zabrouzdala jsem mu do databáze knih a zjistila, že má na seznamu knihu My děti ze stanice zoo. Ještě ten den jsem byla nucena se podívat na film, který mě úplně dostal, takže si knihu pak přečtu taky. Pak měli v akci knihy, které jsem už nějaký čas chtěla. Život Ruth je samostatný příběh o chůvě Scarlett O' Harové a prostě mě to hodně láká. Zavolejte sestřičky je kniha podle skutečné události a autorka v ní líčí své mládí kdy pracovala jako sestřička. Podle knihy vznikl dokonce seriál.

Čas mezi námi, je romantika a pokud si to dobře pamatuji, tak hlavní hrdinové žijí každý v jiné době a je to o cestování časem, což je podle mého gusta. :-) A Půlnoční hvězda? To je třetí a doufám že ne závěrečný díl úžasné série.

Po dlouhé době jsem vyhrála soutěž. :-D Mám z toho velkou radost a to si na mě ještě Lenka z blogu StoryHunttress vymyslela, že si mám vybrat bud kniha+ kniha nebo kniha+ svíčka. No šílený rozhodování a když už jsem se vymáčkla, tak prý ještě jaké knihy. :-D Tak jsem si vybrala Pohřbení a že druhou nechám na ní. A vybrala mi moc dobře. Pokud si to dobře pamatuji, tak Když padne noc byla jedna z prvních knih Mystery pressu, takže asi bude fakt skvělá, když se nakladatelství tak vyšvihlo. :-)

No a nálož záložek nesměla chybět. Největší radost mám z té červené a modré, ty jsou nej.

Výprodej na Arara.cz. Za těchto deset knih jsem zaplatila 1200kč a ušetřila přes dva tisíce. Sem tam byl ohnutý a natržený přebal a Lída Baarová má pět stran otočených naruby, takže budu číst obráceně, jinak jsou v pořádku. :-D Někoho by ten obrácený text asi naštval, ale mě to pobavilo a zpestří mi to čtení. :-D Jeden plus jedna byla jasná volba a to jsem od autorky ještě nic nečetla. Hvězdy nám nepřály jsem viděla zatím jen film, ale dostal mě, hodně. Porodní bábu od řeky Hope jsem taky musela mít, protože to téma mám hodně ráda. Vraždy s monogramem mám do série, protože se mi Hercule Poirot z pera Sophie Hannah moc líbil.

Na Královnu z Tearlingu se chystám už mooooc dlouho, takže za 99kč nebo kolik byla jsem jí tam nemohla nechat a těším se, až zjistím, proč je tak skvělá. O Lídě Baarové jsem nedávno viděla film, díky kterému jsem zjistila, že je to mnohem zajímavější žena, než jsem si myslela.

Myslela jsem si, že od Glukovského si ukořistím nejdříve Metro, ale tyto byly kus za 129kč, takže jsem po nich hned skočila. Soumrak prý není tak úžasná, jako jeho ostatní knihy, ale taky dobrá. No a Budoucnost už tou zlatou nálepkou slibuje pořádné čtení. Dívka která se dotkla nebe a Chlapec který rozdával sny, dvě knihy od velkého autora. Do teď lituji, že jsem nejela s ním dělat ten rozhovor, tak si aspoň konečně přečtu jeho dílo.

Dnes dopoledne mi přišel recenzní výtisk z Moby. Původně jsem nechtěla žádnou, ale díky Medvědářce jsem neodolala Knize snů. Jestli na ní narazíte v knihkupectví, tak si ji ošahejte, je tak heboučká, že jí nebudete chtít dát z ruky. :-D

Náhodou jsem narazila na sbazaru na paní, která ve vedlejším městě prodává druhý a třetí díl Harryho Pottera. Za oba chtěla jen dvě stovky a jelikož mi chyběli, tak jsem si pro ně včera zajela.

No a jako poslední mi dnes odpoledne přišly recenzáky z Omegy. Všimli jste si, že začali vydávat skvělé knihy? Panicové od Gabaldon, byla jasná volba a Nové Pompeje jsou o cestování časem a různých teoriích. Jsem strašně moc ráda za to, že dali tuhle obálku a ne tu co je na databázi. Je moc pěkná.

Obyčejné přírůstky a já jsem upísmenkovaná. :-D Doufám, že jste přežily až do konce a pokud vás něco zaujalo, nebo mi něco chcete říct, tak klidně pište. Budu ráda. :-)

15 komentářů:

  1. Jak díky mě? :-D Jinak super nálož jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi mě na ní navnadila, takže ty za to můžeš. :-D

      Vymazat
    2. :-D tak to počkej, až uvidíš, to co mám v zásilkovně :-D

      Vymazat
    3. Takže se zítra nemám koukat říkáš jo? :-D

      Vymazat
    4. jen koukej,ať mi zvýšíš návštěvnost :-D

      Vymazat
  2. Kam to všechno dáváš? Ty máš ještě pořád místo? Já už stavím komínky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhodila jsem postel a pořídila si velkou obývací stěnu, takže zase mám. :-D

      Vymazat
    2. Budu muset asi taky začít třídit nábytek. :D

      Vymazat
  3. naprosto chápu :) jsem stejná, vyhazuji věci a nahrauji je knihami

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky. :) Ty od Omegy taky očekávám. :D A Caraval i Královnu Tearlingu chci mít doma. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní přírůstky a že jich je pořádná hromada :) Caraval, Půlnoční hvězda, Nové Pompeje :) Nevěděla bych do čeho se pustit dříve :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bomba. Vybrala bych si. Jen obdivuju tu tvou nezdolnost. Ja bych nespala. Porad bych premyslela, kdy to vsechno prectu...

    OdpovědětVymazat
  7. Přírůstků máš tedy požehnaně a většinou samé pěkné kousky po kterých také pokukuji.

    OdpovědětVymazat
  8. krasna hromadka, spousta super kousku... vanocni koleda je suprova, i s ilustracemi :-)

    OdpovědětVymazat