neděle 9. dubna 2017

Shrnutí Leden

Po dlouhý době jsem tu s měsíčním shrnutím. Když jsem koukala, že bylo naposled v prosinci, trošku jsem se zhrozila. No trošku víc, obzvlášť, když jsem do něj sepisovala knihy a zjistila, že tu mám ještě hodně lednových recenzáků, za což je mi až hanba.
Mám toho tolik k dohánění, že vůbec nevím, jak to zvládnu, ale budu muset.
Za leden mi přibylo hodně knih, ale mohl za to fakt, že jsem měla narozeniny. 
A který knihomol si k narozkám nepořídí nálož knih? :-D
Jinak, co tak koukám, nový rok je nějaký divný. Narazila jsem už na pár knih, které mě fakt moc nebavili a mám tu hodně nedočtených, ale to kvůli náladě a pak mému výpadku.
Takže jsem jdeme podívat, jaký byl můj leden. :-)

Koupené knihy:

V lednu jsem se lehce nechala strhnout výprodejem a narozeninami a koupila si 37 knih. Ale za to to jsou samé pořádně kousky, které mi v knihovně nesměli chybět. :-D Všechno je to z Knižního Klubu až na Titanik, ten mám bazarový. A kdybych měla vybrat jen jednu, která je nej, tak asi kniha o lovcích stínů, která mi ale bohužel přišla drápnutá, což mě nejvíc naštvalo.


Recenzní výtisky:

Recenzních výtisků za leden mi přišlo takové přijatelné množství, přesto dva z nich mi tu leží nedočtené. A to jsou knihy Zrcadlová říše a Ztraceno v písku. Ne že by mě nebavily, právě naopak, ale měla jsem nějaké problémy, číst mi nešlo, odložila jsem je, zkoušela jiné. No bylo to strašný období, ale ke knihám se určitě vrátím a dočtu je, jen musím mít náladu. Hlavně se mi toho tady nahromadilo tolik, že nevím, co dřív číst.

Jinak získané knihy:

Klasika, Krásnou Kateřinu mám z nádraží a Ahoj z nebe je z knižní výměny, kterou jsem spáchala s Pinky v knihách. :-)

Přečtené knihy:

1. Poslední pramen - Kerstin Erkman
2. Deník 1938-1945 - Helga Weisová
3. Démoni apokalypsy - Michael Weber
4. Včelí královna - Laura Ruby
5. Zabij mě znovu - Rachel Abbott
6. Žena se lvem - antologie
7. Případ sváteční sukně - Pavel Šolttész
8. Vadná - Cecilia Ahern
9. Bostoňanka - Anita Diamant
10. Čáry života - Veronica Roth
11. Ztracené království - J.D. Rinehart
12. V pasti - Lilja Sigurdardottir
13. Kluk z kostek - Keith Stuart
14. Zrcadlová říše - Kameron Hurley


Některé přečtené knihy na fotce nejsou, protože to jsou buď e-knihy, nebo jsem je poslala do světa. Jinak to je za leden vše. Byl celkem vydařený, až na dvě knihy, které mi tu leží stále rozečtené. Vím, že je to dlouhá doba, ale jak se dařilo v lednu vám? :-)


6 komentářů:

  1. Mně se zdá leden už hrozně dávno :D strašně to letí. Ale každopádně máš moc hezkou hromádku! Jsem zvědavá na tvůj názor na Zrcadlovou říši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to davno. 😂 Dohledavat co kde mi dalo fakt zabrat. 😂 Nejsem v ni moc daleko, ale je to propracovana pecka. :-)

      Vymazat
  2. Ty máš pořádnou hromadu knížek :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem straaaaaasne moc eada, ze jsi konecne zpet snad uz se vsim vsudy. Tvoje clanky, re enze a prispevky mi moc chybely. Shrnuti skvele a ta hromada knih. Jen tise zavidim. Ja uz bych asi silela, kam to vsechno naskladat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite jo, jen casove to mam ted trosku horsi, takze psat budu asi jen kdyz budu bez deti. Hlavne bych porad jen spala, takze taky nectu jako driv. :-) A moc dekuji, za podporu a za vse. :-) Leden byl jeste dobry, ale unor a brezen strasna bida, to budu mit sepsany hned. 😂

      Vymazat
  4. Pěkná hromada přírůstků, to jsem ještě břídil :))

    OdpovědětVymazat