pátek 12. května 2017

Přírůstky 17

Ahoj moji milý čtenáři. Jelikož zítra jedu na veletrh a mám v plánu si přivézt hromadu knih, tak udělám přírůstky dnes. Já už tady stejně mám dost slušnou hromádku, takže už to je potřeba.
Jsou tu dva recenzáky, nějaké levné knihy, knižní klub, startovačka a dokonce i něco z nádraží.
Největší radost mám ze tří novinek, které jsem si objednala v knižním klubu, hlavně ta jedna je nádherná a krásně zpracovaná, dokonce je z nového nakladatelství, které je odnoží Slovartu.
Jsem z nich úplně hotová, takže se jdeme mrknout, co tu mám. :-)

Jako první tu mám knihy z nádraží. Snění je kniha básní, která vyšla v nákladu 500 knih a je doplněná obrazy jednoho známého malíře. A ujel mi vlak je životní příběh naší herečky. Poslední dobou si na životopisné knihy našich herců a hereček potrpím, takže jsem ráda, že ji mám v knihovně. :-)

Další knihou je Ydris, kterou jsem podpořila na startovači. Je to kniha od našich začínajících autorů a strašně mě těší, že se jim projekt povedl a dokonce knihu vídám v knihkupectvích. Ještě jsem jí nečetla a přesto, že tu mám plno recenzáku, přečtu si jí brzo, abych věděla jaká je.

Jako blogerka nakladatelství Portál jsem byla pozvána na veletrh a byla mi nabídnuta kniha Jaromíra Konečného s tím, že mám přijít na setkání s ním, které se bude na Světě knihy konat. Proto jsem jela do Prahy si vyzvednout dost lákavou detektivku a lístek. :-) A nebyla bych to já, kdybych v nakladatelství nezpůsobila menší rozruch tím, že obálku s mým lístkem nemohli najít. :-D Byla totiž pěkně zahrabaná a musela přijít jedna paní z nakladatelství, aby ji objevila. :-D

Noooo a jelikož jsem byla v Praze, zašla jsem do levných knih, ze kterých jsem si přinesla pět knih. :-D S osudem v zádech mě ani nevím proč zaujala, ale vím, že letěla hned do košíku. Syn správce sirotčince, na tuto knihu jsem hodně dlouho koukala a když jsem jí viděla na vlastní oči, projela a zjistila, že to je o mladým klukovi z totalitní Severní Koreje, krásně tlustá kniha, tak jsem jí šoupla taky do koše.

Na tuhle sérii, jsem den předtím narazila na eshopu Levných knih, jenže tam neměli třetí díl, proto jsem váhala s objednávkou. Ještě že jsem to udělala, protože v kamenným obchodě byl komplet, takže jsem po nich hned chňapla. Ještě tam byla jedna série, po které dlouho pokukuji, jenže tam ten jeden díl chyběl a shání se blbě. Ale nevadí, na Poslední čarodějku se těším. :-)

Zrovna když jsem vycházela ze dveří, že pojedu do té Prahy, tak zvonil balíkář. Měl to pěkně vychytané, aspoň jsem nemusela na poštu. Přivezl mi recenzní výtisk z Omegy, Tajemství hřbitova Cross bones a vypadá opravdu luxusně už od pohledu, Jsem moc zvědavá, co najdu uvnitř.

A jako poslední tu mám dnešní balíček z Knižního klubu. Čtyři výprodejovky, jednu v akci k nákupu a tři novinky. :-)
Čaj s nápadníkem hodně vídám na internetu a hrozně mě zaujala, tak rozhodně mrkněte na odkaz a něco si o ní přečtěte. Versailles- Králův sen, byla v akci k nákupu. Jsem za to strašně ráda, protože moje srdce po ní hodně toužilo. Vláda Ludvíka mě dost baví, hlavně proto, že na jeho dvoře bylo strašně moc intrik. A ta obálka je nádherná, určitě ji zkuste vzít v knihkupectví do ruky. Ukradené modlitby jsem chtěla hodně dlouho, jenže vždycky když jsem je chtěla koupit, byly buď za plnou cenu, nebo vyprodané. Takže jsem po nich skočila hned, když jsem je viděla. Myslím že byly za devatenáct korun, teď si nejsem jistá. :-) Čtyři kousky chleba byly jasná volba. Nejdřív jsem tu knihu přehlédla, ale pak jsem zjistila, že to je o Osvětimi a takové knihy ráda čtu. Ne že by se mi líbilo, co se tenkrát stalo, ale člověk by si ty zvěrstva měl stále připomínat, aby se to neopakovalo.

A nejlepší na konec. :-D Mé srdce z těch knih skáče radostí. Dvůr mlhy a hněvu, konečně pokračování a nejen to, je pěkně tlustá, takže to bude pořádná dávka příběhu. Fakt mega dávka příběhu, když jsem viděla tu bychli. :-D  Paní půlnoci, kdyby jste tu knihu viděli. Obálka je nádherná, má barevné okraje stránek, takže se v knihovně bude vyjímat. Ani nevím, jak dlouho jsem na tu knihu čekala, ale bylo to opravdu dlouhý. Miluji ji už od pohledu. :-D
Bez srdce, je kniha od autorky Měsíčních kronik, které jsem ještě nečetla a mám doma zatím jen dva díly. Měla bych ale pohnout, než mi je vyprodají, no kdo ví, co zítra ulovím. :-D Jinak na jednu stranu je mi líto, že to není hardback, protože by si to kniha určitě zasloužila, ale na druhou aspoň můžu mít všechny knihy od autorky u sebe a hodí se k sobě. Jinak je to reteling o srdcové královně, takže wooooow. A nakonec tu mám Kázání ohně, které jsem chtěla od samého začátku, ale kdo si počká, ten se dočká. Měli ji totiž v akci, takže jsem ušetřila. :-P 

Tak to je dnes vše. Co se týče zítřka, rozhodně to nezvládnu sepsat až přijedu, protože je mi jasný, že přijedu úplně mrtvá, takže budu veletrh vydýchávat ještě v neděli v posteli. :-D Hlavně jedu se synem, takže o to větší to bude zážitek. :-D
Pokud se se mnou chcete setkat, pokecat, budeme mít na sobě vizitky, tak číhejte, budu ráda když se seznámím s novými lidmi. :-)
Doufám tedy, že se vám přírůstky líbili a určitě napište, pokud vás něco zaujalo, nebo pokud jste některou knihu četli. :-) Tak se mějte a zítra knihyyyyyyy. :-D

7 komentářů:

  1. Opět pěkná nadílka jako vždy. Omegu už mám skoro přečtenou a myslím, že se ti bude líbit stejně jako mě. Co jsem koukala, tak by snad měli vydat i později pokračování, což by bylo fajné :-) Tak doufám, že to tímhle nezakřiknu.
    Užiji si za mě zítřek. Snad to jednou vyjde.

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkná nadílka! :)
    Upřímně řečeno mě nejvíce zaujaly knihy Králův sen, Poslední čarodějka a Bez srdce. Díky za tipy :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé kousky ! Nejvíc mě láká bez srdce, které mém v plánu si pořídit a tajemství hřbitova taky nevypadá vůbec špatně :-)
    Užij si svět knihy a doufám, že nás pak potěší nějakým článkem s fotkama ! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne ulovky. Jsem na Tebe zvedava zitra. Ja se tam krotila jen dokud jsem nezjistila, ze muzu platit kartou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě mi přišel email, že mám čarodějku v levných knihách a můžu si ji vyzvednout :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Na Paní půlnoci se hrozně těším! A když udělám maturu, tak si ji hned koupím za odměnu :D :D Knížky od Cassandry Clare zbožňuju. Hlavně Nástroje smrti, ty jsou pro mě top. Pekelné stroje se taky dají, to jsem zatím četla jen první díl a moc mě to nebavilo, ale chci vědět, jak se to bude vyvíjet. A naopak Magisterium je taky naprosto topový :D :D Mimochodem doufám, že se jednou dočkáme českýho překladu Kodexu lovců stínů :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat