sobota 20. května 2017

Přírůstky 18

Vyjímečně tu mám jen čtyři přírůstky, takže to dnes nebude moc dlouhé.
V týdnu mi totiž došli tři recenzáky a jedna naprosto skvělá výhra. A jeden recenzák je z nové spolupráce, kterou mám díky Světu knihy. Vůbec jsem nikomu nedávala vizitku nic. Jen jsem je brala s tím, že se pak ozvu. Proto mě strašně moc překvapil email z Epochy, jestli s nimi nechci spolupracovat. Byla jsem nadšením bez sebe. Tolik lidí, tolik blogerů co na veletrhu bylo a stejně si mě paní pamatovala. A Epocha je pro mě TOP, protože vydávají fantasy od českých autorů a jak víte, já naše autory mám ráda a obdivuji.
Takže se jdeme podívat, co vše jsem si vybrala a do čeho se brzy začtu.

Popravdě už nevím jak mi chodily popořadě, ale to je jedno. Mám tu recenzní výtisk z nakladatelství Alpress. Tam jsem se trošku bála, protože mám od nich ještě dvě nepřečtené knihy. Ale paní, co to zprostředkovává je moc hodná. Pořád se mi nepodařilo dohnat ten těžký skluz, ale já to dám. 
Takže jsem si vybrala Melodie stále zní. Na tuto autorku koukám už moc dlouho, takže přišel čas si ji vyzkoušet. Ale mám trošku strach. Co když mě natolik chytne, že zase budu mít autorku, u které budu muset shánět všechny knihy? :-D Anotace je hodně hodně slibná.
 Anotace: Když bytová architektka Elanie dostane pozvání do domu manželky neblaze proslulého finančníka, který zmizel i s pětimiliardovým fondem, tuší, že něco nehraje. Dojímá ji víra paní Bennettové v manželovu nevinu, ale neuvědomuje si, že čím víc se s rodinou sbližuje, tím většímu riziku vystavuje jak sebe, tak svou čtyřletou dcerku.

Když jsem přijela ze Světa knihy, strašně jsem litovala, že jsem si nezakoupila a nenechala podepsat knihu Frost. Vůbec to nechápu, asi jsem měla nějaké zatemnění mysli. Takže jsem měla jasno, co si u Epochy vyberu. Jako vypadá to, že s novou spoluprací, mě čeká nová úchylka. Pomalu budu muset Epoše udělat vlastní poličku. :-D
 Anotace: Válečný mág Zikmund Frost se místo prohánění sukní musí zase jednou věnovat práci pro Organizaci. Což mimo jiné obnáší eliminaci čarodějů a dalších potvor. Někdo na něj ale přichystal podraz. Zdánlivě běžná akce v brněnském pavilonu Anthropos se proto zvrhne v krvavou lázeň. Aby toho nebylo málo, na scénu přichází opravdu mocný hráč z dávné minulosti. V Býčí skále u Adamova tak po staletích opět zní nejen bušení kladiv, ale i zoufalý křik rituálních lidských obětí. Jisté je, že než Frost zjistí, kdo za tím vším stojí, bude muset vystřílet ještě hodně zásobníků. A taky přivolat posily. Naštěstí ví, kde je hledat. Na historickém pomezí Čech a Moravy stával v bažinách hrad Krotenful. A strážil jej někdo, s kým si skutečně není radno zahrávat.

Další tu mám výhru z Yoli. Ta mi udělala obrovskou fakt obrovskou radost. Díky synovi a díky fotce z veletrhu, jsem vyhrála knihu, ale ty dárečky jsem fakt nečekala. Konečně mám svoji knihomolskou tašku a nejen to, ale i fusky a tužku. No je to prostě nádhera.
 Anotace: Okouzlující love story, která vás dostane!

Každý si myslí, že dobře zná Libby Stroutovou – tuhle odvážnou dívku s úctyhodnou váhou, jejíž fotku s titulkem „nejtlustší teenagerka Ameriky“ otiskly před dvěma roky snad všechny noviny v USA. Libby se ale od té doby změnila – a nejen co se váhy týče.
Stejně tak si každý myslí, že dobře zná i Jacka Masselina. Mezi spolužáky je oblíbený, randí s nejkrásnější holkou ze školy a na první pohled to může vypadat, že má všechno, co si může přát. Až na to, že trpí prosopagnosií – není schopný rozeznávat lidské tváře a svůj handicap samo sebou skrývá.
Když tedy na sebe Stroutová a Masselin rázem narazí ve škole, svět se obrátí vzhůru nohama – minimálně Van Burenova střední. A malér je na světě!

Jako poslední tu mám recenzní výtisk z Dobrých knih. Nejenže Poušť v plamenech má nádhernou obálku od pohledu, ale na omak je ještě lepší. Už před delší dobou jsem knihu zaregistrovala v zahraničních instagramech a všichni z ní jsou nadšený, takže jsem moc ráda, že se na ní CooBoo vrhlo. Slibuji si od ní hodně, takže doufám že nezklame. :-)

Anotace: Amání je neohrožená pistolnice a osud pouště jí leží v rukou. Pouštnímu národu země Mirádži vládnou smrtelníci, ale v divokých, holých pustinách se pořád potulují mystická stvoření z dávných pověstí a někde prý stále čarují i samotní džinové. Na městečku Prachov ale nic mystického ani magického není a Amání se už nemůže dočkat, až z něj zmizí. Jestli zde zůstane, jejím osudem je skončit „buď provdaná, nebo mrtvá“, takže se Amání hodlá z Prachova dostat za pomoci své ostré mušky. Když se na střelecké soutěži setká s Jinem, tajemným a neskutečně přitažlivým cizincem, usoudí, že našla ideální únikovou cestu. Ale za celé roky, kdy fantazírovala o útěku z domova, se jí určitě nesnilo, že odsud uteče před vražednou sultánovou armádou s uprchlíkem hledaným za velezradu na mytickém koni. A určitě nečekala, že se do toho uprchlíka zamiluje… nebo že jí mladík pomůže odhalit mocnou pravdu o tom, kdo Aní opravdu je. První díl bestsellerové trilogie.

Tak to je vše. Vím, že je to u mě nezvyk, ale fakt bych se měla krotit, i když popravdě mám u KK a Baronetu objednávky, který budou až na konci měsíce. Neodolala jsem akci Alien day a u KK to byl dozvuk veletrhu. :-D A jinak, pokud máte něco z toho přečtené, nebo nějaký názor, za komentáře budu ráda. :-)

7 komentářů:

  1. Dneska začínám Poušť v plamenech, hrozně jsem se na ni těšila, a tak hořím zvědavostí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ti nedivim, jen doženu Chrudimku a jdu na ní taky. :-)

      Vymazat
  2. Frost si chci také přečíst. O Poušti v plamenech jsem neslyšela a vidím ji poprvé, ale zaujala mě (hlavně ta obálka) :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim si, že Poušť v plamenech je zrovna ta kniha, do které se člověk zamiluje jako do knih od Maasové :-)

      Vymazat
  3. Knihy nejsou můj žánr, ano trochu, ale tu tašku bych brala. I ty ponožky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky. Poušť mám taky na seznamu, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat