úterý 30. května 2017

Přírůstky 19

Dnes tu nemám žádnou obrovskou hromadu, ale za to samé pecky, aspoň pro mě.
Před nějakým časem jsem udělala u Baronetu objednávku, protože u nich probíhal Alien day, čehož jsem musela využít na doplnění mé vetřelčí sbírky.
Plus jsem si přibrala knihu, na kterou jsem musela čekat až vyjde.
A náhodou jsem narazila na nádraží na knihu, která je hodně chválená, takže jí i já vyzkouším, což mi připomíná, že už bych tam měla taky donést tu hromadu, co se mi tu neshromáždila. :-D
Tak které knihy mi nemohly doma chybět?

Papírová princezna je ta kniha, na jejíž vydání jsem musela čekat. Ale moc ráda jsem si počkala, protože anotace láká na hodně velkou pecku a co jsem koukala do edičáku, tak do konce roku by měla být vydána celá série. Vetřelec covenant, na toho jsem čekala dlouho a rozhodně si nejdřív přečtu knihu, než zkouknu film. Po dlouhý době nový vetřelec, tak jsem zvědavá, jak to dopadlo. :-)

Série bouře ve vesmíru mi chyběla. Chtěla jsem čekat, až jí budou mít v boxu, ale nezvládla jsem to. Hlavně za ty ceny, by je tam nechal jen blázen. :-D Teď už mi chybí jen ty dvě tlustý knihy, a v každé jsou tři knihy. :-D Možná počkám do nového roku, protože to vypadá, že v Baronetu někdo vetřelce miluje a už je to druhý rok, co nějaká taková akce je.

Lásku po francouzsku jsem dostala k objednávce zdarma, ale je to kniha, po které jsem nějaký čas pokukovala, jen jsem si nebyla jistá. Tak teď jí konečně mám. No a knihu Noční host mám z nádraží. Prý je to kniha co klame obálkou a vevnitř se schovává úžasný příběh, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit mě.

Tak to je dnes vše. Za pár dní čekám dva balíčky z knižního klubu a protože vyjde nový katalog, zřejmě neodolám a bude ještě jed balík. :-D Co se týče recenzáků, docela se držím, protože mám doma pořád hromadu. :-D Tak se mějte a klidně pište, budu ráda. :-)

8 komentářů:

  1. Krasne kousky. Ja se take drzim s recenzakama. Nic jineho mi ani nezbyva. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Samí vetřelci. To jsem zvědavá, jak se taková kniha čte :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo viděl aspon jeden film, bude se číst krásně a chytne. Kdo ne, tak možná představivost bude trošku váznout. :-D

      Vymazat
    2. Tož to já znám filmy skoro nazpaměť :-D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Chensie byla z Papírový princezny nadšená a co jsem se dívala na hodnocení, přesahuje na databázi knih 90 %. Hm, ten Noční host... Četla jsem na něj rozporuplný reakce. Chtěla jsem si ho pořídit v LK, ale nakonec jsem vždycky sáhla po nějaký jiný knížce, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude jasná pecka. :-) No pokud se mi host nebude líbit, tak ti ho pošlu. :-D

      Vymazat