středa 7. června 2017

Přírůstky 20

Dnes tu mám samé novinky a dokonce jednu takovou knižní věcičku.
V Praze jsem navštívila Neoluxor s tím, že se jen mrknu co mají, že si stejně nic nevezmu, když si pořád něco objednávám. Jenže stalo se, že mi do oka padlo pár knih a z výletu se stalo to, že jsem se zase cítila jak velbloud s nákladem na zádech. :-D
Poté tu mám dva balíčky z KK, který měli být původně jen jeden, jenže jsem potřebovala jednu knihu do série a pak mi další padla do oka a už to zase jelo. 
Tak se na to jdeme podívat.

V Neoluxoru jsem jako první zahlédla Ledové hlubiny. Mám doma k recenzi V bouřlivé noci a nevěděla jsem, že těch knih mají autoři víc a protože jsou vychvalovaní, vzala jsem si hlubiny. Náhoda tomu dala a vedle ležel další díl kniha Jako zvěř. Tak teď už mi chybí první díl, který mi přijde příští měsíc. :-D

Chtěla jsem už jít, jenže jsem zahlédla krutou obálku Krutosti a zjistila že to je pokračování Mentalisty, kterého mám taky doma. Na druhou stranu jsem ráda, že všechny knihy byly v akci, takže jsem tam nechala fakt málo peněz. A jako poslední jsem ukořistila Losing it, na kterou koukám moc dlouho. Nevím jestli to je tím teplem, ale mám nějaký chutě na romantiku.

Dále mi přišel včera malý balíček z Knižního klubu, kde jsem měla tři knihy.
 Nutně jsem potřebovala Kruh věrných, protože jsem dostala k recenzi druhý díl. No dnes mi přišel k recenzi i první, takže bude soutěž, aby mi tu neleželi dvě stejné knihy. Ale to až ji zrecenzuji, ať víte o co budete soutěžit. Noční Labuť, takhle kniha mě nalákala obálkou. Až na ní někde narazíte, vezměte jí do ruky. To je tak nádherně zpracovaná kniha, že jsem to nevydržela a už včera ji házela na instagram. Tak doufám, že příběh bude stejného ražení. A mému drahému jsem vzala Probuď se a žij. Rád čte motivační knihy i když to někdy na něm není vidět. Ale pšššššt. :-D


A druhý a tento měsíc poslední balíček z knižního klubu se pěkně pronesl.
Strašně moc dlouho jsem chtěla Soumrak království, takže nakonec jsem objednala i s druhým dílem Jarem rebelů. Překvapilo mě, jak velké knihy to jsou a už se nemůžu dočkat, až se na ně vrhnu.

Virginia Cleo Andrews, to je autorka, kterou prostě miluji. Už mám doma od ní dvě kompletní série a další dvě kompletuji. Perla v mlze a Rubínová záře jsou první dva díly a oba byly v akci za pár kaček. A kdo máte rádi a taky sháníte, tak jsem dnes u Moby objednala třetí a čtvrtý také v akci.
Kód horečky mi doma nesměl chybět. Série Labyrint mě natolik chytla, že to jsou moje nejrychleji přečtené knihy. Každý díl jsem četla nepřetržitě čtyři hoďky. V životě jsem žádnou knihu tak rychle nezhltla. Jen filmy byly trošku zklamání....

 Netvora jsem viděla jako film a zaláskovala jsem se (do herce :-D ). Takže když jsem od autorky viděla knihu kus za 44kč, hned letěli do košíku. Jen mě překvapily obálky, takové měkké a ohebné.

Jelikož se mi nepodařilo získat Dceru čarodějnice k recenzi a ta obálka a anotace mi nedali spát, musela jsem si jí objednat. Na fotce to není tak vidět, ale na živo je to prostě nádhera. A Má ji rád, nemá ji rád je od další mé milované autorky. Jednou jsem koupila Obětinu a spadla do toho až po uši.

Kdo neví, tak Jota má velké výprodeje, takže i v KK je měli ve slevě.Řekni vlkům, že jsem doma. U někoho jsem tu knihu viděla a ten jí vychvaloval do nebes, někdo jiný zase obálku a když teda byla v akci, nedalo mi to. A Pravidla sýrárny, no nebudu lhát, název mi připomněl Pravidla moštárny. :-D Ale je to román o lásce, zradě a pomstě v prostředí, kde se vyrábí sýry, takže to bude určitě pořádné počteníčko.

Poslední kniha z objednávky není nic jiného než Falešný polibek. Škoda že mi blbne foťák, protože kniha je na pohled opravdu krásná. A jak na mě pořád kouká z knihovny a nutí mě, ať jí konečně otevřu. Chudák bude muset počkat jako ostatní. :-D

Naposled tu mám ne knihu, ale něco, co k nim má blízko. Náhodou jsem na facebooku narazila na Bookwormerka's creations, kde slečna vyrábí vlastní sůl do koupele podle knížek a brzo budou i svíčky. :-) No nedalo mi to a vzala jsem si sůl Clare a Jamie z Cizinky. Jen je mi zatím líto ji použít, tak trůní v knihovně vedle knížek kam patří. :-D
A komu nesedí vůně, je možné se domluvit na vlastní, protože každému připomíná knihu jiná vůně. :-)

Tak to je pro dnešek vše a možná i na nějaký čas. Až teda na to Mobu co čekám. Rozhodla jsem se dost snížit recenzní výtisky, protože ani nevím, kdy naposled jsem četla vlastní knihy. A mám tu takové kousky, na které jsem se těšila tolik, že je to fakt těžký je neotevřít. Nechám si jen pár svých oblíbenců a tím to hasne. 
Takže očekávejte méně přírůstků. :-P

4 komentáře:

  1. Páááni, těch teda je. :) Po Labuti jsem taky pokukovala, ale zatím jsem odolala, tak až ji přečteš (a napíšeš recenzi), ráda si tvůj názor přečtu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si jí koupit už jen kvůli obálce. A to zpracování je fakt dokonalý. Tak jsem zvědavá. :-)

      Vymazat
  2. Dceru čarodějnice aktuálně čtu a je skvělá, nečekala jsem, že mě bude tak bavit :-)
    Hezké čtení přeju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak to jsem ráda, věděla jsem že bude top. :-)

      Vymazat