úterý 4. července 2017

Přírůstky 21

Recenzáčky, dárečky, výhra a moje objednávky, to vše tu pro vás dnes mám.
Prý jsem byla moc hodná, takže jsem dostala od mé milované Medvědářky ten nejúžasnější dárek, který mě normálně rozbrečel. Po té jsem neodolala zase výprodeji v Dobrých knihách, do toho chtěla něco kamarádka v Mobě, takže jsem nakoupila taky, přišly recenzáky a nakonec naprosto úžasná výhra.
Nebudu vás dlouho napínat, hlavně jsem dost unavená, takže moje hlavička má vypnuto. :-D Jdeme se tedy podívat co mi přišlo za krasavice. 

Z Alpressu už mě musejí snad odstřelit, protože pořád tu čeká pár knih na přečtení a já si vybrala další dvě. Jenže nechte tam úžasnou knihu o čarodějce a knihu, která je na způsob Hunger games, nebo aspoň tak jsem to pochopila. :-) Vím, že se budu opakovat, Ale knihy od Alpressu se mi čtou nejlíp a žádná mě nikdy nezklamala, takže je mi jasný, že si na nich smlsnu.

Tohle je skvost. Je to dáreček od Medvědářky a ještě jednou děkuji. Cestu do nekonečna jsem chtěla strašně moc, obzvlášť po tom, co jsem si přečetla Zdenky recenzi. V ní jsem našla záložky ale větší radost mi udělala levandule z její zahrádky, kterou si v knize nechám na věky věků. :-) Nádhera....

Utajený drahokam a Falešný třpyt mám z Moby. Kamarádka chtěla objednat knihu a náhodou jsem našla v jejich bazárku tyhle dva díly, které jsem potřebovala do série za pár kaček. Tak samozřejmě letěli hned do košíku, protože Andrews je má láska. Teď už mi chybí jen poslední díl, ale co jsem koukala, padají pomalu do výprodeje, takže asi nebudu muset čekat dlouho. :-)

Hlídači a Lord John, ty jsou jasní. Recenzáky od Omegy. Hlídači jsou druhá kniha od autora a protože jsem první prošvihla, tak jsem měla z této radost. Hlavně je to o mimozemšťanech, takže se mám na co těšit. Diana Gabaldon byla jasná, sice něco jinačího než Cizinka, ale stejně se těším. Škoda, že to zase vypadá na jednohubku.

Objednávka z Dobrých knih. Hned jak jsem viděla Tažení do Terlingu, snažila jsem se co nejrychleji ukončit objednávku, protože jsem se bála, aby mi ji nikdo nevyfoukl. :-D No a cestou ke košíku jsem narazila na To nejlepší z nás, kterou mám nějaký čas na seznamu. Vyjímečně jsem objednala dvě knihy, ale za to za pár korun.

Poslední co dnes pro vás mám je výhra ze stránky Czech queer community. Knihu jsem si původně chtěla nejdřív objednat, dokud jsem nenarazila na tu soutěž. Řekla jsem si, že zkusím štěstí a podařilo se. Ti vlkouši na obálce jsou totiž z našeho města, nejednou jsem se mohla s nimi pomazlit, do toho mám moc ráda naše začínající autory, takže odpověď na otázku pro mě byla maličkost. A teď tu krasavici mám doma a nemůžu se vynadívat.

To je pro dnešek vše a pokud máte nějaké dotazy, názory a tak, rozhodně piště, budu ráda. :-)

3 komentáře:

  1. krasne knihy, lorda johna jsem ted nedavno docetla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné knihy. Všechny vypadají zajímavě. Přeju příjemné čtení a budu se těšit na tvé hodnocení... :))

    OdpovědětVymazat
  3. :-) víš, že tě mám ráda. Tohle bylo to nejmenší, co jsem mohla udělat. Hlavně že vím, že máš radost. Mě stačila přečíst jednou. Jsem moc zvědavá, co jí řekneš ty.

    OdpovědětVymazat